1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Odiseea unei restaurari

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de boresque, 17 Oct 2008.

  1. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    28.12.2008

    28.12.2008
    41 & 73. Casetofon Audi Concert I & MP3 Player adaptor.
    Intrucat aparatul original de pe masina era un radiocasetofon Audi Chorus (varianta cea mai slaba de sonorizare si defect pe deasupra), am cumparat un Audi Concert I (tot radiocasetofon, insa mai performant).
    Radiocasetofonul l-am cumparat de la o licitatie pe www.ebay.de, vanzator fiind un neamt, evident nevorbitor de alte dialecte in afara celui matern. Desi folosit numai 40.000 km pe TT-ul sau, a sosit intr-o stare nu tocmai satisfacatoare, cu toate ca era descris ca impecabil. Cost aparat: 85,96 Euro. Cost taxe postale DHL: 16 Euro. Durata de livrare: 5 zile. Nou, la reprezentanta, costa 1582 lei si nu se livreaza decat cu altul defect la schimb!!! Adica oi avea tu bani, dar daca nu le arati ca posezi un Audi, nu-ti vand piesa. Daca ne gandim ca si amatorii aia de la Ferrari cam tot asa procedeaza ca sa-ti vanda o masina noua, la valoarea si pregatirea celor de la Audi, de ce n-ar proceda si ei la fel cu piesele ?! :beee:
    Aparatul arata excelent la exterior, dar s-a dovedit a avea un circuit intrerupt (nu scotea nimic spre boxa stanga-fata) si mecanismul de primire a cesetei sarit (urmare a unui soc serios, probabil ca vanzatorul isi lovise TT-ul).
    A fost reparat in cateva ore de Dan Electronix Universal SRL. Pret: 180 lei.
    Cum actualmente la casetofon nu prea mai ai ce asculta, am hotarat sa-i instalez un adaptor de MP3-uri.
    Adaptorul MP3 l-am cumparat de la autohtonii OPEN SYSTEMS din Suceava ( www.xcarlink.ro ). Cost aparat: 498 lei. Cost firma de curierat: 60 lei !!! Greutate colet: 200 g. !!! Firma de curierat: FAN COURIER, mai vechii mei amici, din episoadele anterioare. Durata livrare: 24 h. De data asta s-au intrecut pe ei, au ajuns chiar inaintea umbrei lor.
    Montaj: mi l-am montat singur, asa ca in continuare voi preciza unele neajunsuri ale device-ului.
    In niciun caz nu va asteptati ca montajul sa insemne desfacut cinci suruburi si cuplarea a doua mufe. Nu, nu e asa de usor pe cat se descrie in prospect. Intai, cablajul si mufele suplimentare sunt prea scurte ca sa iasa din consola centrala, astfel incat e obligatoriu sa le inghesui cumva in spatele radiocasetofonului. La A6 C5 consola radiocasetofonului si a modulului de comanda a climei este inchisa in spate, peretele fiind chiar piesa in care se opreste tamponul cauciucat din spate aparatului. De aici rezulta si problema: nu ai unde sa „domiciliezi” mufele suplimentare si cablajul de intercalare ale adaptorului. Daca nu le gasesti un spatiu, nu poti introduce casetofonul pana la capat si iti ramane iesit in afara cam 2 cm, exact cat sa nu poti inchide clapeta escamotabila ce il acopera. Singura solutie a fost sa demontez modulul de comanda a climei si cu mana pe sub casetofon sa trag firele si mufele in jos, in spatele climei. Dupa ce am fixat casetofonul a trebuit sa aranjez cablurile climei pe langa mufele aparute in plus de la casetofon astfel incat sa intre la loc modulul de comanda. La final, dupa ce imi inserasem degetele prin tot bordul spre invidia oricarui ginecolog, am reinstalat ornamentul de plastic de pe fata consolei centrale.
    Device-ul l-am montat in spatele torpedoului.
    Din device am tras doua cabluri de 1,5 m (USB si MP3 Player) pe sub consola centrala si prelungirea ei intre scaune, pana in cotiera centrala. Am observat ca majoritatea prefera montarea adaptorului in torpedou, insa e destul de greu accesul soferului din acea pozitie asa ca am preferat sa trag mufele USB si AUX in cotiera, fiind mai la indemana.
    Durata montaj: o zi lumina.

    Va urma... cat de curand!
     
  2. claudiu24 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    Constanta/Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8TFSI 2008
    Daca se poate posteaza si niste poze cu masina ca sunt tare curios cum arata, si nu numai eu. Multumesc.
     
  3. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    da si eu as vrea sa vad masina daca se poate:)
     
  4. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    hmmm, cred ca trebuie sa mai asteptati, din cat am observat toata lumea asteapta sa vada macar o poza mica, dar nimic :sob::sob::sob:
     
  5. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    boresque vrem si noi poze.
    chestia asta tinde a i o poveste fara sfarsit si plus de asta...ireala.

    urmatorul tau post sper ca va cuprinde fotografii altfel acest thread va fi sters

    multumim
     
  6. nistor@QMT

    nistor@QMT Banned

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Human, 2 legs, 1981
    ...

    1. Daca e o poveste, e o poveste frumoasa... care nu putea fi scrisa decat de un mare pasionat de Audi A6 4B.
    2. Daca nu e o poveste, atunci omul care o scrie e un mare pasionat de Audi A6 4B.

    Din 1 si 2 rezulta ca omul care scrie povestea e un mare pasionat de Audi A6 4B, indiferent daca povestea e reala sau ireala.

    Eu m-as mai gandi la partea cu sters-ul thread-ului.
     
  7. akbar Cont inchis la cerere

    Înscris:
    12 Oct 2008
    Locație:
    dr.tr.severin
    Masina:
    audi A6, 2,5 QUATTRO,132kw
    Nu mi se pare corect sa fie sters acest thread.E forum da-o incolo de treaba,omul nu a jignit pe nimeni,nu scrie decat atunci cand are ceva de spus.Eu cred ca e destul loc pe forum.
     
  8. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    De acord cu tine, nici eu nu sunt de acord cu stergerea lui...argumente ... daca va uitati bine la rubrica Publicitate/Donatii omul a donat mai multe componente de pe A6;) , deci cativa dintre membrii acestui forum au confirmat primirea pieselor,
    http://www.clubaudi.ro/donatii/7258-odiseea-unei-restaurari-donatii-2.html, as tinde sa cred ca nu este doar o "facatura" tot acest post...parerea mea este ca s-au facut poze dealungul restaurarii masinii si o sa fie postate la finalul lucrarilor;)...eu zic sa mai avem un pic de rabdare...oricum nu suntem obligati sa citim acest post ... dar din cate observ, a atras atentia mai multor membrii de pe forum:):p

    In plus fata de asta daca cititi atent primul sau post a specificat clar ca poze se vor posta doar cu rezultatul final...asa ca tre sa va luati gandul de la poze pana nu e gata masina....rabdare:

    "Prolog
    Am hotarat sa postez istoria de fata vazand ca pe site-ul dvs. sunt o multime de entuziasti ai marcii, nu doar consumatori de rand ai acesteia.
    Am ales www.clubaudi.ro si nu alte site-uri de specialitate intrucat aici am gasit rezolvarea unora dintre problemele de care m-am lovit (pana acum) pe parcursul operatiunii.
    Solutiile mi-au fost oferite cu promptitudine si dezinteresat, de cele mai multe ori cu lux de amanunte si imagini sau link-uri extrem de graitoare. Am apreciat, am procedat si eu la fel fata de ceilalti membrii ai site-ului in masura priceperii si experientelor personale si am ales www.clubaudi.ro
    Voi posta in cadrul acestui subiect numele celor pe care i-am intalnit pe parcursul restaurarii, denumirile atelierelor vizitate, reprezentantele la care am apelat, magazinele de piese, site-urile de licitatii si magazinele on-line de unde am cumparat diverse componente, cu conditia ca prestatia acestora sa fi fost una cel putin satisfacatoare, tocmai pentru a veni in sprijinul altor posesori ai marcii.
    Pe cei care nu s-au ridicat la inaltimea asteptarilor nu-i voi numi, rezumandu-ma doar la a-i mentiona generic.
    Prezenta odisee se afla in plina desfasurare la data inceperii relatarilor, astfel incat va fi prezentata sub forma unor episoade ce se vor scrie odata cu parcurgerea lor. Intervalele dintre episoade vor varia in functie de timpul pe voi reusi sa-l aloc temei
    Odata ce ultima piesa isi va fi gasit locul pe masina supusa restaurarii, voi posta si fotografii ale rezultatului final.
    Proprietarul subsemnat nu lucreaza in domeniul auto, nu are cunostinte vaste vis-à-vis de mecanica, electrica, electronica, tinichigerie etc, nu se considera un atotstiutor, motiv pentru care va apela pe parcursul operatiunii strict la specialisti cu serioase recomandari si se afla la prima incercare de acest gen. Pentru toate motivele de mai sus, va multumi tuturor celor care vor veni cu o sugestie utila scopului propus.
    Masina supusa restaurarii este un Audi A6 limuzina, model 2000 (4B,C5), motor V6 2,5 TDI tip AKN (110 kw-150 CP, CV manuala 6 tr, tractiune fata."

    :beerchug:
     
    Ultima editare: 23 Mar 2009
  9. ypeo

    ypeo 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 - 1.9TDI - AFN - 110CP - '99 - VIOLET INCHIS :D
    @adibose: Sunt destul de multe "ineptii" pe forum, nu ma pun sa fac colectie sa le repostez aici... Omul asta scrie cat se poate de corect, detalii pana la extrem, as propune sa regandesti stergerea subiectului...

    Multumesc.
     
  10. asg

    asg 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 b8 2012 3.0 diesel and mercedes cls 4matic
    Tin sa va spun ca boresque nu are nici cea mai mica intentie sa pacaleasca acest forum.daca cititi bine rubrica cu donatii, beneficiarul acelui casetofon chorus a fost chiar subsemnatul.cu acea ocazie am avut si o discutie despre restaurarea masinii.omul este foarte pasionat si exigent.de aceea inca mai are de lucru la detalii.aveti putintica rabdare si vor aparea si pozele.
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Intrebarea e,la cat de exigent este,daca va termina vreodata aceasta masina....si implicit sa vedem si noi niste poze,chiar am devenit curiosi avand in vedere la cati bani a bagat in ea.
     
  12. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    “Da-i cuiva o usa in primire si devine D.zeu pe Pamant!” -Mircea Badea-

    Pentru toti cei care…au ca unic stimul cerebral chenare fara litere, am solutia salvatoare: poze !!!

    Citind ieri mesajul postat de catre moderatorul prezentei sectiuni, referitor la solicitarea pozelor si indeosebi sanctiunea promisa, am parcurs dintr-o suflare tot regulamentul de postare.
    M-am gandit ca o fi aparut vreo modificare ce-mi interzice publicarea de mesaje fara poze in sustinere.
    Nu era nimic modificat, insa la loc de cinste (art. 1, alin. 2) inca dainuia posibilitatea unui haos absolut.
    Pentru a nu da tonul la discutii, iau repede aparatul foto si fug in garaj sa-i fac baiatului cateva poze; o fi asteptand cu sufletul la gura sa-mi vada C5-ul renascand mai repede iar eu ma misc prea incet.
    Ajuns la fata locului, ma pun neica si pozez cam tot ce am schimbat pana acum si nu am donat inca.
    Va prezint in continuare tot felul de role intinzatoare si curele, ornamente interioare, clante, broaste, guri de aerisire, capac de cotiera, boxe, filtre si cam toata debaraua de componente rezultate pana acum.

    PS: in privinta stergerii thread-ului, sa fim seriosi, imi pot tine jurnalul p’un caiet, in calculator sau pe alte forumuri. Tocmai asta e si denumirea sectiunii, “Jurnal de bord”, nicidecum “Galerie foto”.
    Rugamine: Pe viitor, daca te mai incearca vreun impuls off-topic fata de titlul sectiunii, ori sterge-mi threadul direct, ori nu-l mai polua cu "preavize" ca devine greu de parcurs.
    Thx & mea culpa de indrazneala!

    Va urma… cat de curand!
     
  13. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
  14. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Nu pot decat sa subscriu la ce a scris colegul Panti:respekt:...cred ca o sa fie ceva frumos pana la urma:o:...ultima poza cea cu dulapul este destul de graitoare...:D
     
    Ultima editare: 23 Mar 2009
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    :)Boresque are dreptate in felul lui;de mult nu am mai ras asa bine,cand ai pomenit de poze in postul tau,m-am gandit ca in sfarsit o sa-ti vad masina,cand colo.....poze cu cotiera si cateva piese.....:):):).Ne tii in suspans in continuare...:)Sper sa merite la final acest suspans(asta mai mult pt tine)...Gata cu OFF TOPIC-ul,bafta in continuare:thrashi:
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In final omul a restaurat un Audi A6 nu vad unde este problema.;)
    In privinta costurilor vor fi pareri pro si contra,eu nu pot decat sa spun atat
    o masina mai noua ca an nu inseamna componente mai calitative asa cum multi sugereaza.
    In plus nu bag mana in foc ca un A6 din 2005 sa spunem este peste o masina mai veche restaurata.

    Daca iti place un anumit model de la Audi desigur sa nu fie unul foarte capricios iesi mai bine decat sa cumperi un Audi nou sau aproape nou care nu stii ce surprize iti va aduce.
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Tot respectul pentru acest om si pentru pasiunea sa.Foarte putini dintre noi pot face ce a facut acest om(nu sunt nici eu de acord cu sumele investite,dar cu ideea DA),sau vor sa faca treaba asta.Cel mai mult as aprecia la colegul nostru daca si-ar face timp sa fie prezent la fiecare modificare,imbunatatire,schimbare de componente de orice fel,sa caste bine ochii si urechile,sa faca poze pas cu pas si apoi sa transforme aceste informatii in tutoriale.Cred ca pe oricare dintre noi ne-ar avantaja maxim sa stim cu se desface,schimba,repara una alta pe la masinile noastre(mai ales ca se potrivesc multe dintre ele si la alte modele).in rest numai RESPECT pentru acest om
     
  18. akbar Cont inchis la cerere

    Înscris:
    12 Oct 2008
    Locație:
    dr.tr.severin
    Masina:
    audi A6, 2,5 QUATTRO,132kw
    Si din partea mea:applaus:
     
  19. cipriannt 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Azuga
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI , 110cp, quattro
    Bravo ! Multa stima ! Succes in continuare in reconditionarea masinii. Si eu as face acest lucru chiar de-ar fi sa mai cumpar inca o masina cu banii aia.
    un pic de off-topic: Respectul fata de sine si optimismul personal se obtine foarte bine din munca pe care o prestezi mai ales daca faci acel ceva pentru prima oara in viata si daca rezultatul este aplaudat de ceilalti!
     
  20. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Inca o precizare....
    Inainte de a spune ca isi cumpara cu banii acestia A6 nou, configurati
    un A6 si postati pretul.
    In cazul unei masini noi nu stii ce te asteapta pe viitor.;)
    O sa spuneti ca este in garantie :).
    Chiar o masina noua are toate componentele in garantie ? :uhm:
     

Distribuie pagina asta