1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Odiseea unei restaurari

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de boresque, 17 Oct 2008.

  1. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    28.12.2008

    28.12.2008
    70. Clante usi fata. Cele doua clante ale usilor fata au fost cumparate in cele din urma de la Midocar. Inainte sa apelez la reprezentanta, am mai cumparat cateva de pe net, insa ori mi-au venit si mai zgariate, ori mi-au venit alta culoare decat cea care trebuia. Nu mai spun ca am primit chiar si de la usile din spate in loc de fata. Asta e riscul negotului pe internet.
    La reprezentanta au costat 289,5 lei cea de pe stanga fata si 261,82 lei cea de pe dreapta fata. Diferenta provine din faptul ca cea din stanga are in plus butonul de incuiat/descuiat usile din interior.
    Durata de livrare la Midocar Vitan a fost, ca mai mereu, sapte zile.
    69, 75. Duzele de aerisire. Cele trei din bord (centrala si doua laterale) au fost cumparate de pe www.ebay.de , vanzatorul avand ID-ul 1a-kfz-gebrauchtteile_marzen. Desi folosite, au sosit in stare impecabila. Pretul: 30 Euro duza centrala, cate 20 Euro cele doua laterale. Taxele postale: 15 Euro. Durata de livrare: 5 zile.
    Duza centrala pentru locurile din spate a costat la reprezentanta 388,88 lei corpul, 352,69 lei fata si 38,14 lei ornamentul din jurul brichetei. Durata de livrare: 7 zile. Surpriza: duza a venit echipata cu tot cu bricheta, iar midocarii nu mi-au cerut bani in plus.
    76, 77. Capacele rotunde ce marginesc lateralele articulatiei cotierei au fost schimbate intrucat se rupsesera doua dintre piciorusele care le prind impreuna. Drept rezultat primeam un concert de scartaituri in surdina la fiecare hop sau groapa din sosea. Cum inca n-am gasit in tara soseaua care sa ma scape de acompaniamentul sonor amintit, am decis sa inlocuiesc orchestra cu una … tacuta!!!
    Am schimbat si manerul mochetei din portbagaj intrucat erau rupte piesele una de alta si de fiecare data cand incercam sa accesez roata de rezerva ma alegeam cu manerul in mana. In total au costat 89,89 lei la Midocar. Durata de livrare: 7 zile.

    Va urma... cat de curand!
     
  2. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Art. 208/ Codul Penal: F U R T U L – specialitatea service-ului din Romania !

    05.01.2009
    Art. 208/ Codul Penal: F U R T U L – specialitatea service-ului din Romania !
    In urma uneia dintre desele vizite prin service-urile autohtone am constatat ca nici eu n-am fost privat de „serviciile conexe” ale service-ului din Romania: FURTUL !
    Dupa iesirea din atelier, mi-a atras atentia comportamentul cel putin bizar al franelor. Mai exact, masina tremura puternic la actionarea pedalei de frana. Era comportamentul tipic al discurilor de proasta calitate care se uzeaza inegal, producand vibratii la trecerea printre placute. Dupa cateva pedale am surpriza sa mi se aprinda si martorul „Frane” in bord!
    La achizitia masinii, fostul proprietar imi spusese ca are discuri si placute aproape noi, lucru confirmat si de Autotest. Mai mult, mandru de franele sale, ii vopsise etrierii in portocaliu iar in timpul operatiunii stropii de vopsea ajunsesera si pe placute. Acest detaliu i-a scapat distinsului „mecanic” si s-a dovedit a fi extrem de important in expertiza si ancheta ce vor urma.
    Nevenindu-mi sa cred, am mai facut cateva ture cu masina, tot incercand sa inteleg ce mi se intampla.
    Am coborat din masina, am verificat starea placutelor si a discului si am constatat cu stupoare ca placutele aproape ca nu existau iar discul era uzat mai bine de jumatate (judecand dupa marginea exterioara ce ramane intotdeauna intreaga).
    Imi schimbasera franele !
    Revenind la service pentru a reclama situatia, am fost tratat de sus si foarte oficial de Ali-Baba-ul lor, asigurat fiind ca visez eu. Ba chiar m-au amenintat ca daca mai insist mult, ma si reclama la politie pentru calomnie !!!
    Sa va mai spun ca imi fierbeau creierii de nervi? Sau ca imi venea sa-l transform din subiect activ al infractiunii de furt in subiect pasiv al unui omor deosebit de grav? Probabil v-as plictisi, cu siguranta multi dintre voi ati trait senzatii similare!
    Am hotarat pe loc: plangere penala!
    Ce a urmat, face obiectul unei dosar penal, aflat inca pe rolul parchetului.
    Cazul a fost incredintat spre solutionare catre un birou de avocatura specializat in astfel de cazuri.
    Inainte de inregistrarea plangerii, avocatul desemnat a se ocupa de speta si-a asigurat probele necesare de asa maniera incat sa nu poata fi contestate ulterior si nici ca primeasca neinceperea urmaririi din lipsa de probe.
    Asa se face ca la data efectuarii expertizei tehnice, toate portitele autorilor erau inchise: aveam nr. de km de la achizitie pe foaia de constatare de la Autotest precum si mentiunea ca discurile si placutele erau noi la sfarsitul lunii august, nr. de km actuali era cu 1000 mai mare (imposibil de uzat intre timp), devize de lucrari de unde rezulta ca masina fusese mai mult „internata” in service, martori care confirmau ca n-am folosit-o mai deloc de la achizitie, martori care confirmau ca placutele si discurile originale erau stropite de vopsea, martori si inscrisuri ce confirmau ca masina statuse doua zile in service-ul lor. Mai trebuia dovedit prin expertiza doar ca discurile si placutele aflate pe masina sunt uzate. Nimic mai simplu, se vedea cu ochiul liber!
    Dupa aproape doua luni am constatat ca si bateria era schimbata de pe masina. Tot fostul proprietar ii pusese una noua, tocmai pentru a nu avea surprize cand vinde masina. Autotest confirma cu patru luni in urma ca acumulatorul e nou! Bateria pe care o aveam pe masina avea pe ea inscrisa o data de acum patru ani! Am mai adaugat un apendice plangerii penale.
    Ca fapt divers, m-am constituit parte civila cu fiecare ora in care am fost lipsit de folosinta masinii pe toata perioada cat a fost scoasa din uz.
    Au urmat cateva audieri la sectia de politie pentru mine iar pentru distinsul service cateva saptamani de perchezitii atat la atelier, cat si la toti lucratorii si conducatorii unitatii, zile de audieri si confruntari.
    Intr-un final, cand n-au mai suportat stresul exercitat prin firma de avocatura, m-au contactat in vederea unei concilieri.
    La data postarii prezentului episod mi-am recuperat prejudiciul (franele s-au gasit la perchezitie pe masina unuia din ei, acumulatorul mi l-au cumparat nou), lipsa de folosinta si o suma reprezentand daune morale.
    Dosarul se afla inca in cercetare pe rolul parchetului, urmand a depune o declaratie prin care imi retrag orice fel de pretentii civile in data la care vor achita si contravaloarea onorariului pentru serviciile prestate de biroul de avocatura.
    O fi meritat ?
    Aviz amatorilor!

    Va urma... cat de curand!
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2014
    ianculets și Skywalker apreciază asta.
  3. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    chiar daca te-ai ales cu timpul pierdut (dar macar ti-ai recuperat banii), a meritat cu varf si indesat... 'tu-le mama lor de hoti ca e plina tara asta de ei.
     
  4. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    deaia e bine sa ai timp sa stai cu ochii pe mecanic ca pe butelii:), ca prima oara se uita ce e bun pe masina si poate sa ia nu cum sa o repare cat mai repede si cat mai bine

    urmaresc inca de la inceput acest topic si pot spune ca este de apreciat ``boresque`` pentru ceea ce face (deoarece si eu am pitici pe creier daca masina nu e 99% perfecta , il inteleg :))
     
  5. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    bine totusi ca ti-ai recuperat franele si acumulatorul.au scapat cam usor "meseriasii" :thumbs-up:
     
  6. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Cred ca nu stiau cu cine se pun.:)
     
  7. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Trist ce se intampla in tara asta... De-asta evit cat pot service-urile, prefer un mecanic "de garaj" (stiu cativa chiar profesionisti) dar in care sa poti avea incredere (si pe deasupra mai au si preturi rezonabile)... Bine ca ti-ai dat seama si nu te-ai lasat fraierit, bravo! :eiertritt:
     
  8. harpagid

    harpagid 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi allroad 3.0 TDI 2007
    :)Gata odiseea?
     
  9. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Apropo ceva noutati :whistle2:....sunt curios ce ai mai schimbat pe masina;) bafta :thumbs-up:
     
  10. dragos75 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2009
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A7 Quattro 2012
    ce s-a intamplat?

    finalizarea?a patit ceva omul
    ne-a lasat cu ochii in soare:banghead:
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Aug 2009
  11. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    stai linistit ca o sa revina cu muuuulte detalii si poze :)..."mi-a soptit o pasarica":p....la momentul oportun o sa ne dea boresque poze si detalii despre cum a decurs procesul de "restaurare" ;)....trebuie doar sa avem un pic de rabdare deoarece toate lucrarile necesita mult timp si o groaza de bani ...oricum un lucru e cert, proiectul continua nu a renuntat la el....crede-ma si eu sunt foarte curios cum o sa arate la final :friends:
     
  12. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    Cred ca s-a lasat pagubas si a vandut-o :)
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2014
  13. viodiesel 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
    Frate, nu se poate!
    Tre sa stim ce s-a intimplat....
    Nu are chiar nimeni nr lui de telefon....
     
  14. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Se lucreaza intens. Am extins foarte mult lista de interventii. Pana acum am tot cautat si cumparat piesele necesare. Momentan experimentez tot felul de electricieni/electronisti pentru diferite cablari si conexiuni. Cand il voi gasi pe cel corespunzator, voi posta rezultatele. ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2014
  15. viodiesel 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
    OK!
    Asteptam...Bafta in continuare, mult spor!
    Doamne, ce rabdare ai...
     
  16. RealPusky 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q5/8R 2010 - 3.0 TDI CCWA‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏Audi A6/C7 2013 - 3.0 TDI CDUD
    asteptam noutati :)

    :respekt:
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Colegul nostru inca lucreaza la masina(am discutat cu el prin PM) si momentan s-a lovit de unele probleme(informatii si altele).Nu mi-a spus legat de ce subiect este vorba,insa clar la masina se lucreaza,doar ca dureaza mai mult pana aduna informatia necesara.Chiar si cand vrei sa faci o treaba la reprezentanta tot te lovesti de problema informatiei insuficiente(cititi mai in spate la upgrade-ul cu perdeaua electrica pe spate,unde baietii de la reprezentanta au cercetat o alta masina dotata cu acea perdea,pentru a putea realiza upgrade-ul).Nu este usor sa faci ceva la masina cand nu ai informatia exacta si in general pe net nu gasesti informatia cap-coada corecta.
    Eu zic sa mai asteptam putin si sigur va veni continuarea!
     
  18. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Nu inteleg ce anume din atitudinea colegului ti se pare nepotrivita. Omul posteaza doar cand are ceva de spus si punct. Nu mi se pare de loc ca incearca sa para "interesant". Cat despre modelul ales, e pasiunea lui, mie personal mi se pare unul din cele mai frumoase modele scoase de Audi, ce conteaza cat de vechi sau nou este?
     
  19. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Extras din regulament:
    - Sunt interzise subiectele de discutie care prin esenta lor sunt menite sa produca scandal - atat initiatorii lor cat si cei care se prind in acest joc pot fi sanctionati.
    In cazul in care nu esti de acord cu una dintre aceste reguli, ai posibilitatea sa abandonezi acest forum sau sa te limitezi doar la citire.
     
  20. oaie-alin-cioban

    oaie-alin-cioban Banned

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    ot
    Masina:
    s3 8l 1.8t 2++cp & a4 8e 2.0 130cp
    Am citit regulamentul si cu toate ca regulile trebuie respectate pentru a mentine o atmosfera primitoare si o ordine intr-o comunitate, nu cred ca este corect sa ni se inchida gura. Totusi suntem intr-o tara de drept, e democratie, fiecare avem dreptul la o opinie (pe care l-am castigat cu sacrificii acum 20 de ani si totul a inceput chiar din TM) atat timp cat o expunem civilizat, fara cuvinte jignitoare sau licentioase.
    Oricat de uniti se vrea sa fie, nu cred ca poate exista o opinie unanima asupra tuturor subiectelor discutate pe acest forum, iar prin propunerea unei teme de discutii autorul isi asuma si laude dar si critici, fara a degenera intr-un scaundal, deci fara a incalca regulamentul.
    Sa stii ca uneori o parere diferita poate aduce mari schimbari, avantaje chiar pentru cel care a inceput dezbaterea (topicul). Nu spun ca se aplica adliteram pe acest subiect, dar in opinia mea cu cat mai mult se dezbate pe un subiect, cu atat se ajunge la o solutie mai buna.

    Si ca o ultima remarca legat de ceea ce au spus colegii in ultimele posturi, unele exemplare din acest model de A6 se gasesc inca intr-o stare impecabila datorita anului recent de fabricatie, si consider ca merita mai mult decat sa iei una daramata si sa incepi sa bagi bani in ea. Si daca tii neaparat la nfl, e mai usor sa iei un 2004 si sa ii pui bare/faruri/stopuri de nfl, cu toate ca eu nu cred in asa ceva. Eventual argumentul asta cu nfl e o consolare, altfel nu s-ar mai vinde noile modele.
    Daca colegul ar posta aici, ar gasi informatia necesara cel putin cu 30% mai rapid si mai bine documentata. Si astfel, ar da o continuitate topicului, evitand intrebari de genul "Noutati?", "In ce stare mai e 'proiectul'?", etc.
    Iar despre reprezentante, s-a demonstrat inca o data, daca mai era nevoie, ca nu e nici pe departe cea mai inteleapta alegere, nici macar din punctul de vedere al calitatii lucrarii, ca sa nu mai vorbim de costurile aferente.
    E parerea mea si cred ca ar trebui cel putin combatuta cu argumente, ca sa nu spunem respectata (cum ar fi normal intr-o comunitate) ca ajungem sa cerem prea mult si mergem prea departe.
     
    Ultima editare: 20 Dec 2009

Distribuie pagina asta