1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Oglinzile exterioare si Oglinda interioara - lumini in oglinzi - la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de zikova4, 8 Iul 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  2. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
  3. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Salutare,
    Cer putin ajutor de la voi, am un set de oglinzi, cele non facelift dar luate de pe o masina cu volan pe dreapta. Le-am desfacut si as vrea sa stiu daca ii posibil sa fie schimbati suportii (partea neagra care se prinde pe usa). Sa montez partea de arc/motor pe suportii actuali (momentan am oglinzi fara rabatare electrica)
    Am gasit ceva pe google ca s-ar putea schimba dar nimic concret si totusi poate cineva stie sigur si ma poate lamuri. Daca cumva exista o schema cum se desface, daca se poate.
    Multumesc
     
  4. pm19

    pm19 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 143cp 2010
    Salut, As vrea sa cumpar o carcasa de oglinda dreapta de pe un a4 cu volan pe dreapta, sedan.Eu am A4 avant.Stiti cumva daca se potriveste oglinda de sedan cu avant si daca e o problema ca masina de pe care e oglinda provine din anglia?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sunt probleme la carcasele oglinzilor intre cele din EU si cele din UK. S-au exemplificat pe forum care sunt diferentele si de ce nu sunt compatibile. Cumperi exact cum ai tu nevoie dar sa fie pentru UE. Difera inclusiv geamurile oglinzilor ca si reflectie si unghiuri de reflectie. Bafta.

    Se potriveste sedanul cu avant la oglinzi dar in conditia mentionata de mine mai sus adica sa provina de pe o masina din UE.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu din cate stiu, diferente la capac nu sunt. Doar la piciorul de prindere.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Corect, doar la piciorul de fixare prindere pe caroserie.
     
  8. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Da! Cu singura conditie ca Suportul de oglinda , cel din aluminiu si triunghiul sa fie de pe acelasi model de mașină!

    Adică bratul de non facelift nu va suporta acel suport de aluminiu de facelift!
    Cele de non facelift sunt plane in rabatare, iar cele de facelift au un unghi de 45°.

    Nici măcar nu le vei putea pune suportul pe brat!

    AM făcut eu retrofitul de 2 ori, fără probleme. Singura problema ar fi ca se pune arcul foarte greu inapoi.

    Daca ai nelamuriri scrie-mi.

    [​IMG]
     
  9. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Multumesc @BogdanDE .
    Acum cateva zile am reusit sa modific prima oglinda, cea a soferului. Dupa mult chin :)
    Clar nu ma gandeam la compatibilitate intre facelift si non facelift, ceea ce ma tinea in loc era modul prin care se desprind cele 2 "bucati".
    Pana la urma mi-am facut curaj si am scos sigurata ce tine arcul. asta a fost partea usoara.
    Intradevar partea ce mai grea a fost la punerea arcului la loc. Acolo m-am chinuit ore bune. Fara sa am ceva scule speciale, a fost putin de munca.
     
    BogdanDE apreciază asta.
  10. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Vreau sa ridic o confuzie legata de modelul de oglinda provenită de la o masina din UK sau oglinda de pe o masina EU.

    Nu exista nici o diferență între cele două tipuri de oglinzi de pe mașină L0R respectiv L0L, sau LHD respectiv RHD !

    SIGURA DIFERENTA CONSTĂ IN CODUL DE CULORI AL CABLAJULUI din unitatea de reglaj al oglinzii !
    Cablajul unității de reglaj al oglinzi are 3 cabluri, roșu, alb si negru - codul de culori se vor inversa la cele 2 tipuri de mașină L0R respectiv L0L!
    Toate celelalte cabluri cred ca raman neschimbate ca si cod de culori.


    În rest toată oglinda, braț, sticlă, triunghi, este identică !!!

    Daca vrei sa cumperi oglinzi de le mașini RHD din UK , se pot pune pe masini LHD Plug & Play cu singură condiție sa urmărești schema electrică a fiecărei oglinzi!


    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ar trebui sa-ti sterg eu mesajul pentru dezinformare si pe urma sa te superi ? Ai auzit de unghiul de convergenta al geamului si al bratului si in speta al corpului de oglinda ?

    Mai bine te-ai fi rezumat sa spui ca difera cablajul si atat. Mesajul tau va fi editat. Chiar crezi ca nu am probat eu si altii inainte sa scriem si sa scriu pe forum ? Crezi ca ma trezesc vorbind in necunostinta de cauza ?
     
    paulkf apreciază asta.
  12. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    @Cristi, daca este asa cum scrii, sterge-l !

    Nu am stiut de unghiul de convergență, ba din contră, am vandut 2 seturi de oglinzi complete, unul de EU si unul de UK, fără a baga de seamă.
    Le-am desfăcut, am pus motoare, am facut cablaj full, etc.
    Nu am avut nici un fel de problemă cu instalarea, recablarea si ajustarea sticlei pentru șofer si pasager.
    Am sa ma documentez mai bine despre acest lucru, iar data viitoare nu postez nimic, doar daca stiu sigur.

    Fără nici o problemă poti sa ștergi mesajele.

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Difera unghiul de convergenta al geamului si difera inclusiv bratul de asezare. La prima vedere nu se observa dar cand montezi o oglinda de Anglia pe o masina din Europa si reglezi geamul o sa vezi ca ajunge intr-un punct mort cand geamul este prea inchis/deschis (depinde de partea de pe care provine geamul) fata de normal. Am probat in toate felurile. Crede-ma. Si eu multumesc pentru ca nu "ai sarit de fund" in sus si nu ai fost recalcitrant. :)
     
  14. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    @BogdanDE Triunghiul difera 100%, am atasat poza cu acele triunghiuri, ambele de pe partea stanga a masinii. Cel din stanga este de pe RHD si cel din dreapta este de pe LHD.
    Am trasat si cu o linie rosie diferenta de lungime a bratului. Din poza asta nu se observa dar acel brat este si mai in fata putin pozitionat.
    Poza este facuta de sus, mie mi se parea ca si unghiul de inclinare difera putin, asa cum se vede si in poza dar de asta nu sunt 100% sigur
    Oglinzile sunt cele non facelift
     
    BogdanDE apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se vede din avion :) diferenta. Mai este diferenta si la geamul oglinzii la unghiul de vizibilitate.
     
  16. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Nu stiu care ii diferenta la geamul oglinzii, daca ii foarte mare sau nu. Nu mi-a trecut prin cap sa le testez. Eu deocamdata am ramas tot cu sticlele vechi cele a masinii
     
  17. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Foarte interesant. Nu am stiut. Nu se poate scoate diferența de unghi doar din ajustarea oglinzii?
    Pana acum nu am citit despre diferențe niciunde. Este prima dată când chiar vad din poze diferența.

    Cum am mai scris, am vandut 2 seturi de oglinzi si am instalat , fără să observ diferențele evidente !

    Într-un fel are logica!

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
    Ultima editare: 14 Oct 2018
  18. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Pe partea soferului ii mai putin "vizibila" diferenta. Probabil din cauza ca esti mai aproape de oglinda, unghiul de vizibilate ii foarte mare, si oglinzile de non facelift sunt destul de maricele. Dar la oglinda de pe partea pasagerului ii o diferenta mare. Ca sa ai o vizibilitate buna esti cu oglinda la maxim. M-ar daranja si vizual sa vad oglinda intr-o pozitie atata de anormala :)
     
  19. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Eu nici cu oglinda in unghi maxim nu am reusit sa am vizibilitate buna. Mi-am luat teapa asta la Golf 5 cu o oglinda de Anglia.
     
  20. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Vin si eu cu o intrebare. La mine pe usa,butonul nu are pozitie pentru dezaburire oglinzi. Azi am dat jos sticla de pe dreapta si am fire ce vin la oglinda insa sticla este cu pini de plastic. Am pus aparatul de masura si aveam 7,5 V. Problema e ca si dupa ce luam contactul tensiunea respectiva era la fel de 7,5. Abia dupa ce inchid masina din cheie tensiunea scade la 0. E normal sa mai fie tensiune si dupa ce inchid motorul si iau contactul?
     

Distribuie pagina asta