1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierdere/scurgere de lichid pe motor sau sub masina la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de upgrade, 3 Apr 2010.

  1. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    scurgeri

    Pai prima data era rosiatic pt ca, intr-adevar era antigel, refulase pe undeva cred(am completat nivelul apoi ), am zis ca cei de la service au crezut ca e pompa de apa, dar ieri cand au verificat nu mai era ud pe acolo si nu mai curgea antigel. dar aseara am vazut iarasi o pata mica sub masina, de data asta parea galbui sau incolor, dar uleios.
    si avea si ceva stropi pata aia pe langa ea.(tin sa precizez ca la service mi-au bagat prin inst ceva solutie pt desfundat, sa fie asta cauza petei).
     
    Ultima editare: 19 Ian 2014
  2. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    Acum iarasi am scos-o din parcare si este in continuare acea pata sub ea. poate fi cumva si de la uleiul din cutia de viteze? desi este sub bot acolo pata asta si e destul de inchisa la culoare, inspre negru...nu mai stiu ce sa fac si unde sa ma duc, sunt foarte slabi mecanicii de aici...:(
     
    Ultima editare: 19 Ian 2014
  3. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    Scurgeri antigel

    Salut din nou. V-am scris mai sus de problema mea cu scurgerile de sub masina, am pus aseara o folie sub ea si am ca este antigel. Totodata nu imi baga nici aer cald. Prima data cand am fost la service-ul la care merg de obicei au zis ca e pompa de apa(pe care o mai schimbasem la achizitionarea masinii) si au zis ca o schimba ei pe garantie, fara alte costuri. Au comandat-o si cand am fost sa o schimbe au mai verificat o data si au spus ca nu se mai vede umezeala pe acolo, s-au uitat prin mai multe locuri...nimic. Nu au mai inlocuit-o. Azi au zis ca e caloriferul, ori infundat, ori stricat si ca de asta nu im baga caldura si refuleaza antigelul. Am verificat partea electrica a caloriferului, e ok, dar se pare ca la unul din furtunuri nu ar face returul...am bagat apoi si o solutie pt etansare, si alta pentru desfundare pe care va trebui sa le mai las cateva zile pt a observa vreo imbunatatire daca exista. Insa am intrebat un alt mecanic, ceva mai priceput si explicandu-i simptomele mi-a spus ca a mai avut cazuri identice la niste passat-uri si ca ori e pompa de apa(nu au inlocuit-o cei de aici, ci doar au curatat-o pe cea veche, eu nefiind atunci de fata) si ca de asta s-au si oferit ei sa mi-o schimbe gratis, ori e termostatul. Voi ce credeti? Eu am zis sa mai astept cateva zile sa vad daca au vreun efect solutiile acelea si sa vad apoi ce e de facut daca nu...
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ce solutii ti-au bagat? Vezi sa nu iti strice pompa de apa! Aia pe care daca nu ai schimbat-o niciodata iti sugerez sa o schimbi imediat ce arunci solutiile (despre care nu stii nimic) introduse acum in circuitul de racire.

    Perfect! Daca refuleaza antigelul (termen aiurea pentru ca el se pierde in realitate) inseamna ca se vede si pe unde curge afara din instalatie. Insa am o presimtire ca nu stii nici tu si nici cei la care ai dus masina. Stii cum e, interesul e ca ei sa para ca stiu mai multe ca tine chiar daca sunt la fel de paraleli ca si tine, altfel nu le-ai mai da de mancare! :think:
    Ai scanat modulul de clima?
    Antigelul urca la 90 grade? Sta acolo sau fructueaza?
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Ian 2014
  5. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    Deci pana la urma care credeti ca e problema si ce ar trebui sa fac intai de toate? Sa verific cu vag-comul sau ce?

    @Ovidiutm: pompa de apa am schimbat-o tot acolo, de altfel zilele trecute au vrut sa o inlocuiasca din nou pe cheltuiala lor crezand ca e de la ea, dar dupa ce au comandat-o au mai verificat o data si au ajuns la conluzia ca nu e de acolo. Si inca nu stiu de unde curge antigel.

    Cert e ca nu imi merge caldura si antigelul curge in continuare si nu mai stiu ce sa cred ca e, pompa, caloriferul...Oricum partea electrica si motorasele acelea de sub torpedou le-am verificat la un electrician specializat pe inst de incalzire si pe reparatii-demontare-montare calorifere...si functioneaza toate, a verificat pe la furtunasele ce intra si ies din calorifer si a zis ca nu face returul...
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Tu ai cel putin 2 probleme!
    1 - pierzi antigel
    2 - nu ai caldura
    Cele 2 probleme nu au legatura una cu cealalta. Faptul ca pierzi antigel nu influenteaza caldura si invers, faptul ca nu ai caldura nu inseamna ca e normal sa pierzi antigelul.

    Ia-o in ordinea importantei. IDENTIFICA unde pierzi antigel si rezolva problema, astfel incat sa nu mai ai pierderi.
    Apoi, lipsa caldurii poate fi datorata caloriferului (radiator incalzire) infundat, unor servomotarase care desi functioneaza, nu inseamna ca functioneaza corect. Nu mi-ai spus nimic despre ce te-am intrebat, daca motorul se incalzeste pana la 90 grade si daca odata ajuns acolo acul fluctueaza in sus sau in jos, asadar nu pot spune nimic despre termostat si pompa de apa.
    Introducerea unor solutii (despre care nu stii nimic, nu stii cat de tari sunt) pot dauna unor garnituri din circuitul de racire, nu numai pompei de apa (care si ea are garnituri). Sugestia mea e sa mergi undeva la un service unde sa iti desfaca furtunele ce duc la radiatorul de incalzire (langa baterie unde intra tevile in habitaclu) si sa scoata antigelul din radiator folosind fie o sonda de genul celei care "suge" uleiul din baie fara se desfaci busonul de scurgere, fie aer comprimat. Apoi, introduci pe ambele conducte otet pana da pe afara. Apoi astepti sa se inmoaie mizeria (pe care o ai sigur si daca nu e infundat radiatorul), nu mergi cu masina ca sa muti mizeria din radiator in circuitul de racire astfel infundand circuitul in alta parte, lucru de o prostie rara ce ti-au facut cei la care ai fost. Dupa ce s-a inmuiat, bagi apa cu presiunea pe una din tevi ca sa scoti afara otetul bagat anterior. Iti sugerez sa faci treaba asta cand pe o conducta cand pe cealalta, evident lasand capatul celelalt liber sa se scurga din radiatorul de incalzire. Daca, cine face asta, nu e multumit de debitul cu care iasa apa, inseamna ca va trebui sa repete operatia si sa mai bage otet pe care sa il lase sa inmoaie mizeria. Evident, in tot timpul asta masina sta pe loc, si motorul e oprit, iar ce se scurge din radiator cade afara, nu intra in circuitul de racire al motorului provocand un dop de mizerie cine stie unde.
    Cu Vag-comul se scaneaza modulul de clima pentru a vedea daca ai erori si se poate face o reclalibrare a clapetelor.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Ian 2014
  7. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    Despre ceasul de apa nu iti pot spune nimic pentru ca nu mai merge ceasul, a mers cand am luat-o, apoi cand am fost la service nu mai mergea bine. Au schimbat si sonda de apa ca au crezut ca e de acolo, si-a revenit pentru scurt timp, apoi a picat iarasi. Dupa mai multe verificari pe la mai multe service-uri si scanari mi s-a dat acelasi verdict, ca ceasul nu mai e bun si de asta s-a decalat, adica uneori cand e oprit motorul ramane acul la 90, alteori ramane la 130. Am desfacut ceasul si l-am pus la loc, a mers pentru foarte scurt timp, apoi iar a luat-o razna. In fine, ideea e ca din cauza asta nu iti pot spune despre ce si cum indica acul.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Ian 2014
  8. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    ***

    P.S. Am uitat sa precizez ceva foarte important probabil: acum cateva zile am uitat un bec aprins in masina peste noapte si m-a lasat bateria. Am incercat sa o pornesc de cateva ori si apoi am luat putin curent de la altcineva. Ma gandesc sa nu cumva sa se fi intamplat atunci ceva la aerul cald, gen sa se decalibreze clapetele acelea sau ceva. Pentru ca apoi a mai mers o data aerul cald, dar foarte greu si dupa aceea nu a mai mers. Imi baga doar aer rece de atunci.
     
  9. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    Salut baieti. Se pare ca am rezolvat cu problema caldurii si a scurgerii, cel putin pt moment. Caldura si-a revenit singura, in parcarea unui mecanic, choar inainte de operatiunea de desfundare calorifer si umplere din nou cu antigel. Dar daca tot am fost acolo am facut si aceasta operatiune si baga caldura in continuare. Din pacate ceasul, si-a revenit un pic, ca de obicei, apoi a picat iarasi, insa inainte sa o ia iar razna imi indica mai mult decat bine, adica acul la minim pe loc si la 90 fix in timpul mersului. Tind sa cred, dupa cum au zis cam toti mecanicii, ca e stricat ceasul, sau...nu!?
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ceasul e o problema.
    Caldura e alta.
    Daca tu crezi ca masina s-a reparat singura, o sa ai o surpriza.
     
  11. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    Am zis ca am facut si operatiunea de desfundare si golire a vechiului antigel, respectiv umplerea sistemului cu altul pana la urma, am facut si un drum lung ieri si azi, iar caldura merge perfect. sper ca nu doar pt moment.:)
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    A, daca ai facut si desfundarea atunci imi retrag cuvintele.
     
  13. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    :) Da, desi, ti-am zis, isi revenise caldura chiar in parcarea mecanicului unde venisem sa fac desfundarea, dar am zis ca daca tot eram acolo sa o si fac ca sa nu am surprize mai apoi.
     
  14. serjjj

    serjjj 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    roman-neamt
    Masina:
    Audi A4
    Furtun presiune

    Ati avut neplacerea ca furtunul care duce de la pompa servo la caseta sa fie spart? La mine curge lichid hydraulic si logic e spart....Am fost la magazine si surpriza : costa 800 ron si este numa ipe original..... Cum e posibil sa coste un furtun 800 ron?......Mentionez ca masina e din 2002 si e A4 8E.......Cand virez la maxim intr-una din parti curge lichidul si se vede cu ochiul liber pe unde este problema ( imediat dupa partea metalica, la imbinarea dintre metal si cauciuc), ,,, mai bine zis tasneste
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, atat costa. Si te sfatuiesc sa nu cumperi orice furtun pentru ca vei avea probleme in continuare. Furtunul ala este un furtun care are o constructie speciala si de aia costa atat. Cauta la dezmembrari un alt furtun cu acelasi cod ca al tau. Nu cumpara de la alt tip de motor. Cand ti-ai cumparat masina nu te-ai gandit ca piesele te vor costa foarte mult ? Furtunul ala costa putin pe langa cat costa alte piese. Bafta.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    Ultima editare: 22 Ian 2015
    Bradu Cristi apreciază asta.
  16. ionutzz95 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4. 1.9Tdi. 2001
    Pierd Antigel

    Pierd antigel pe la chestia aceea rotunda (poza). Urmeaza maine sa merg la mecanic. Imi poate spune cineva ce este ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2015
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    E capacul de la termoflot. A.K.A. racitorul de ulei.
     
  18. ionutzz95 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4. 1.9Tdi. 2001
    si se pierde antigel pe acolo ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, se pierde antigel pentru ca este o conducta care intra in racitorul de ulei = termoflot si se raceste cu lichidul de racire din motor (apa+antigel)
     
  20. ionutzz95 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4. 1.9Tdi. 2001
    Ok. Inteles.O idee cat ar costa?
     

Distribuie pagina asta