1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierdere/scurgere de lichid pe motor sau sub masina la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de upgrade, 3 Apr 2010.

  1. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    salut.astazi am observat sub masina o pata de lichid in partea din stanga fata,cum te uiti la motor cu capota deschisa,sub turbina,de undeva din zona aceea pare sa curga,nu imi pot da seama exact:sos:...lichidul nu are niciun miros ceea ce ma face sa cred ca este apa,dar uitatndu.ma sub masina,parca totusi se prelinge ceva de culoare galbuie si mai vascos decat apa,pe niste furtune pe acolo.am vazut ca era prelins si pe ceva de cauciuc mare,ca un bol intors,banuiesc ca e tamponul motorului.ce ar putea fi?
     
    Ultima editare: 3 Apr 2010
  2. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    daca este dulce e antigel si atunci ai o problema, trebuie verificat pe unde curge, daca nu e dulce atunci e apa ( fie ai spalat masina, ai trecut prin balti sau condens de la climatizare). Daca e transparent si uleios se poate sa fie lichid hidraulic de la servodirectie.
     
  3. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    daca e vb se servodirectie,se poate de la caseta sa fie,sau vreun furtun sau pompa in sine?ce poate ceda cel mai usor?zic asta pt ca nu am observat schimbari in comprtamentul masinii.ms
     
    Tică apreciază asta.
  4. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    cel mai simplu este sa stergi bine cu o carpa si apoi sa pornesti motorul si sa vezi de unde prelinge. pune putin pe limba sa vezi, daca e dulce e antigel daca e uleios si galbui e lichid hidraulic, daca e negru e ulei de motor. verifica nivelul de antigel din bazin si nivelul de lichid hidraulic sa vezi daca a scazut, oricum daca a inceput sa piarda de curand nu o sa vezi imediat schimbari, oricum e bine sa nu lasi sa se agraveze, si lipsa de antigel si de lichid hidraulic dauneaza! Scrie-ne ce ai descoperit si poate te ajutam mai usor!
     
  5. Clau1978 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 1,9 tdi quattro, 2003, negru
    s-ar putea sa fie lichid de servo care curge din caseta de directie.Verifica nivelul de lichid de servo.Oricum in timp scurt, daca este caseta o sa vezi ca trebuie sa completezi cu lichid.Si eu am aceeasi problema, dar inca nu pierde foarte mult, vreo 100 ml la 4 luni.
     
  6. SJ81MTM

    SJ81MTM 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2009
    Locație:
    Roma
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131CP,2003 (AWX)
    poate fii si lichid de la splalare parbrize eu am avut aceiasi problema
     
  7. adai 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2009
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi a4, 1.9 tdi, 2003
    salut
    ia vezi tu sa nu fie cumva condensul de la AC
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai scut la masina?
     
  9. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    pana la urma era iarasi un furtun crapat....al 2lea de la inceputul anului...cred c a in curand o sa le schimb pe toate in ritmul asta.toata distractia 350 ron...:banghead:
     
  10. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Aceeasi problema o am si eu, curge stanga fata la sofer si din pacate a lasat ditamai baltoaca, inainte sa o parchez am dat cu lichid de parbriz, dar dupa 5 ore cand am pornit-o mi-a lasat o baltoaca si mai mare si a lasat "dara" in spate, este fara miros si foarte foarte putin uleios, am verificat nivelul de la antigel si este normal, cel de la servo este pe minim, dar cred ca este de foarte mult timp asa, simteam directia grea de vreun an, iar despre condesul de la AC nu mi s-a mai intamplat pana acum, avand in vedere ca am mers mereu cu Ac-ul pornit!

    upgrade ce furtun a fost crapat la tine? ( Masina mea este un 1,9 TDI 96 kw 2002, awx si are scut :) ) dar nu este nimic pe scut, totul se prelinge pe scurgerile de la parbriz (in spatele rotii stanga fata)
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Ian 2014
  11. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Buna tuturor. Am si eu aceeasi problema : pierdere de antigel. Ieri, dupa ce am pornit motorul, la citeva minute, senzorul rosu din displayul ceasurilor mi-a indicat COOLANT. Am oprit motorul, am verificat nivelul de antigel, era un pic sub minim. Am pornit iarasi, martorul s-a stins. Am mers vreo 15 km, am oprit. La plecare spre casa, acelasi martor s-a aprins, iar dupa oprirea motorului si repornire s-a stins. Azi dimineata, am observat o balta, de marimea unei palme sub masina, pe partea soferului. Am vazut ca s-a prelins sub forma de picaturi pe la scutul masinii. Mentionez ca lichidul era incolor, nu viscos si la gust indica antigel. Am verificat nivelul antigelului, care spre surprinderea mea, era cu mult sub minim. Am completat cu antigel in vas. Toata treaba e ca azi dimineata, nu s-a mai aprins martorul, desi am fost cu baiatul la scoala.
    O sa fac si o scanare, sa vedem ce ar fi, dar ma gindesc ca ar fi vreun furtun pe undeva. La prima vizualizare, pe deasupra motorului, nu am vazut nimic ciudat. Cam ce furtune ar trebui sa verific si pe unde ? Multumesc.
     
    Ultima editare: 21 Mai 2012
  12. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Verifica furtunul de antigel care iese din motor si intra in radiator, este cel de jos, mie mi-a sarit cu totul si am pierdut tot antigelul. Pune mana pe langa el si vezi daca simti la mana ceva lichid. In cazul asta iti recomand sa te duci la un service si sa precizezi sa ti-l puna la loc. Ai grija ca se baga foarte foarte greu, trebuie impins cu putere. Are un fel de clema metalitca care se apasa, dupa ce se baga foarte foarte bine. Altefel risti sa iti sara la fel ca si la mine. Cand se scoate furtunul ala, sa ai grija ca o sa iti curga ceva antigel care apoi trebuie completat. Dupa ce ai completat trebuie sa incalzesti masina pana la 90 de grade sa vezi daca iti mai apare senzorul de coolant. Daca nu ti se mai aprinde niciun martor, atunci totul este oke. Daca ti se aprinde senzorul de coolant, trage imediat pe dreapta si nu mai pornii masina, daca o fortezi este posibil sa iti gripezi motorul.
     
    Ultima editare: 25 Mai 2012
  13. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    @DjBladeM : Mersi de sfat.
    Revenind la patania mea, dupa ce am completat in vas cu antigel pina la un nivel intre maxim si minim, martorul Coolant nu s-a mai aprins in bord, desi am cam circulat cu masina. Si nici nu a mai scazut nivelul antigelului. Daca era ceva serios, se repeta pierderea lichidului, nu ? Tind sa cred ca a fost condensul de la instalatia de clima, dar nedumerirea ar fi : unde s-a dus antigelul ? Am verificat pe unde am ajuns furtunele, dar nimic deosebit. Dar asta e.
    Am sa ma uit si la furtunul de care ai spus. Sper sa nu mai faca figura. Multumesc pentru ajutor.
     
  14. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Verifica si dopul de la vas sa nu fie cumva gaurit, e posibil sa iasa si pe acolo sub forma de abur.
     
  15. iuliu00

    iuliu00 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4,1.8T,2004
    Am patit si eu figura asta.Cand curgea ,cand nu.Era radiatorul fisurat!
     
  16. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Salut tuturor. Va multumesc pentru sfaturi, ajutor. De o vreme incoace, adica de la completarea lichidului antigel in vas, nu am mai avut probleme. Am verificat furtune, dopul vasului. Totul e in regula. Partea cu radiatorul fisurat nu o pot verifica, decit daca demontez partea respectiva, cred. Totusi, daca ar fi de la radiator, scurgerea ar fi undeva mai in fata, nu linga roata dreapta fata, mai catre mijlocul masinii. De aceea cred, ca balta a fost de la condensul climei auto. Sper ca radiatorul totusi sa nu aiba fisuri ...:search: . Asteptam sa se incalzeasca din nou, sa treaca si ploile astea, apoi mai urmarim situatia.
     
  17. bbaarrbbooss 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004
    Aceeasi problema am patit-o si eu ieri.
    In timp ce ma aflam in trafic s-a aprins martorul "COOLANT". Dupa putin timp am ajuns acasa si am verificat nivelul antigelului: aproximativ 1 cm la nivelul borcanului se mai afla pe fund, deci foarte mult sub minim.
    Am mers la o benzinarie am cumparat apa distilata si am completat pana la nivel. Azi de dimineata cand am plecat era totul in regula, insa dupa amiaza am verificat din nou si iar scazuse nivelul foarte mult. De aici deduc ca antigelul se pierde numai in mers, in stationare ramanand acelasi.
    Urmeaza sa verific pasii pe care i-ati expus mai sus.
    Daca cineva are alte idei il invit sa se ajute!
     
  18. kinezu

    kinezu 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2008
    Locație:
    Genova, Italia
    Masina:
    Audi A4B8 2.0TDI
    Si eu am avut o problema asemanatoare: pata in stanga fata sub masina. La mine a fost mai usor de identificat pentru ca suiera destul de tare cand luam de volan plus volanul greu de manevrat (dur), automat era ceva legat de directie. S-a dovedit a fi lichid hidraulic pierdea un furtun.
    S-a rezolvat relativ usor cu 2 coliere si pus lichid nou (era aproape inexistent). Sfatul cu sters totul bine si vazut de unde picura e foarte bun. Dupa, nu a mai facut probleme si nici nu a pierdut deloc (verificari periodice).
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Iun 2012
  19. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    servo

    Salut.
    Am si eu o problema: cand virez pe loc merge destul de greu directia iar uleiul e la minim. Sub masina curge ceva, inca nu stiu ce, e un pic uleios si cam incolor. Initial am crezut ca este antigel pentru ca am pus sub masina o folie pe care a curs, era rosiatic. Am mers la service iar cei de acolo mi-au zis ca e de la pompa de apa, curge antigel, mi-au comandat-o si azi cand am fost sa o inlocuiasca au mai verificat inca o data si nu mai era antigel, nu am mai schimbat-o.
    Am lasat-o in parcare cateva ore, apoi iarasi am observat ceva sub ea, de data asta nu mai pare rosiatic, e un pic uleios si pare incolor sau putin galbui. Cum imi dau seama ce poate fi pentru ca cei de la service sunt mai nepregatiti decat mine.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Ian 2014
  20. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Este ulei hidraulic de la servodirectie ! E nasol daca e rosu, nu doar ca pierzi ulei, dar mai e si nepotrivit pentru masina ta ! Trebuia sa fie verde sau galbui. Verifica burdufele de la caseta de directie ... s-ar putea sa ai o '' surpriza '' ! Daca sunt ude de ulei trebuie sa schimbi sau sa reconditionezi caseta pentru ca iti pierde pe la semeringuri !
     
    Ultima editare: 18 Ian 2014

Distribuie pagina asta