Pierderi / Scurgeri de Ulei la capacul motor/culbutori la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adyfrunza, 7 Feb 2011.

  1. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    08' A4 B7 BPW Multitronic JZU Panther Black Crystal Pearl
    Poti sa pui silicon daca esti in criza de bani. dar cu grija, si sa fie cel negru de la audi.

    Schimbatul de garnitura nu te ajuta, este deformat capacul de obicei.
     
  2. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    Audi a4 2008 BPW
    am schimbat garnitura si dupa 5.000 km a reaparut problema si cu miros de ulei incins si fum . o sa incerc sa pun silicon cu ai spus tu Hilfiger . nu cred ca merita sa schimb capacul avand in vedere ca in timp se va deforma din nou .
     
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    08' A4 B7 BPW Multitronic JZU Panther Black Crystal Pearl
    La un moment, epuratorul o sa se duca, asa ca schimbi atunci capacul.
     
  4. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Salutare, imi puteti spune la ce cuplu se strang suruburile capacului culbutori? Nu vreau sa risc si sa sfichiuiesc vreunul...
    Am cautat mai sus dar n-am vazut nici o interventie pe acest subiect. A4, B7 , 1.9 tdi, 116CP /2007
    Multumesc !
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Conform ELSA, la 9 Nm.
    Vezi PDF-ul atasat deoarece ai si o secventa de strangere a suruburilor.
     

    Fișiere atașate:

    AHNDREI69 apreciază asta.
  6. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Multumesc mult pentru ajutor, audi66

    Te mai deranjez cu o intrebare: la ce se refera urmatoarea instructiune :
    Apply one drop of sealant (Ø approx. 5 mm) to each sealing point at front bearing cap/cylinder head -arrows-; for sealant refer to → Electronic parts catalogue.
    Se mai pune si silicon ? Am inteles ca pui si silicon doar daca schimbi numai garnitura si nu este originala .Dar daca iau capac original cu garnitura originala noua , mai trebuie si silicon ?
    Daca da, cum se pune acest silicon, pe tot conturul garniturii sau numai in anumite locuri ? (sealing point )
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Se refera la silicon, o picatura cu diametrul de aprox 5mm, foloseste silicon marca Victor Reinz.
    Se aplica numai la punctele mentionate in PDF.

    Siliconul il cureti si repui ori de cate ori umbli acolo.
     
  8. A.Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    Luni
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A4, 2.0TDI BPW, 2006
    Salutare si bine v-am gasit! Recent am achizitionat un Audi A4 2006 cu 168.000 km si cod motor BPW.

    Am o crapatura pe capacul culbutori am observat ca nu prea gasesc unul sa il inlocuiesc(nu vreau nou). Intrebarea mea este, se potriveste unul de pe alt motor? BLB, BRE, BKD? Am vazut ca la exterior sunt la fel dar nu stiu cum arata interiorul la ele.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Capacul, lipeste-l cu super glue daca pretul unui capac nou ti se pare asa astronomic. Acum lasand gluma la o parte, este acelasi capac si pe BKE / BRB. Il gasesti si pe B6 pe AVF, AWX, AVB, BKE.
     
    A.Razvan apreciază asta.
  10. A.Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    Luni
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A4, 2.0TDI BPW, 2006
    Multumesc pentru lamurire. Este deja lipit cu poxipol, mi l-a "carpit" un mecanic :))
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Deja capacul ala este cu problema pe 2.0 TDI. Schimba omule capacul cu unul nou, lasa carpelile si dezmembrarile.
     
  12. A.Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    Luni
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A4, 2.0TDI BPW, 2006
    Trebuie sa fac niste investitii mai importante, vreau doar sa gasesc o solutie temporara (dezmembrari) pana imi revin umpic cu bugetul. :(
     

Distribuie pagina asta