1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierderi / Scurgeri de Ulei la capacul motor/culbutori la Audi A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adyfrunza, 7 Feb 2011.

  1. Cibo

    Cibo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 2007
    Salutare baieti ! De curand am descoperit ca am scurgeri de ulei pe la capac si pe un furtun care nu am idee de la ce este si de asta o sa va atasez aici niste poze. Ce e ciudat e ca luna trecuta am avut masina in service pentru schimbat distributie, ulei, filtre, ax cu came, garnitura de chiuloasa, pompa de ulei si tacheti (masina am luat-o cu mai multi km si mi s-a recomandat de catre mecanic sa schimb odata cu distributia si ax cu came + pompa ulei + tacheti, pretul manoperei fiind acelasi). Nu am idee de unde au aparut acele scurgeri de ulei, poate cineva de aici ar putea sa-mi dea un raspuns. Am citit aici ca ar fi cauza principala acel capac, dar eu am gasit ulei si prin alte parti si de asta am vrut sa postez.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Spala motorul si vezi pe urma pe unde curge.
     
    Cibo apreciază asta.
  3. Cibo

    Cibo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 2007
    Mentionez ca nu am avut aceste scurgeri de ulei inainte. Masina cand am luat-o a avut motorul spalat si am mai rulat cam 3.000km cu ea pana am dus-o in service si nu am vazut aceste urme de ulei.
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Verifica furtunul epuratorului sa fie "mufat" bine.El are o clema de metal acolo, vezi sa fie pozitionata corespunzator si furtunul impins la maxim. Celalalt furtun, daca vad bine, e cotul de intra in ASV. Ti-as recomanda sa dai jos si sa cureti ASV-ul si EGR-ul, inlocuiesti toatr garniturile de pe traseul de aer si la EGR (cumperi OEM ca sunt ieftine) si apoi vezi daca mai ai scurgeri.
     
  5. Cibo

    Cibo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 2007
    Multumesc pentru recomandari Sorin, dar cred ca nu m-as descurca singur sa fac treaba asta, nu sunt priceput in domeniu. Tot mai bine o duc la un service si le zic cum sta treaba.
     
  6. Cibo

    Cibo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 2007
    Revin cu noi probleme. :banghead: M-am dus astazi la service sa se uite mecanicul sa vada pe unde am scurgeri de ulei (s-a uitat el asa un pic pe la furtune) si dupa ce analizeaza el un pic treaba imi spune ca nu e nimic grav, sa stau linistit ca ar fi de la un colier care nu e strans bine. Ma linistesc si ma duc spre casa cu un mers mai "agresiv" cand observ ca masina mea nu mai trage deloc asa ca opresc, fac cateva verificari si ii dau cheie. In viteza I si a-II-a (o acceleram mai tare ca era moarta) scotea un zgomot urat tare, ca si cum ar scapa presiune pe undeva. Speriat ma intorc la el, imi urca masina pe elevator si cand sa imi dea scutul din fata jos vad foarte mult ulei pe scut, se vedea cum a curs peste tot. Nici el nu stia de unde a curs atat ulei acolo, dar dupa cateva verificari observa ca furtunul care vine de la intercooler era spart (un furtun mai gros din partea de jos). Problema e ca pana maine a facut o improvizatie acel bun mecanic si prieten al meu, mi-a lipit acel furtun cu banda adeziva pana maine dimineata cand ajunge piesa noua (470 de lei acel furtun, m-a uimit un pic, dar el mi-a zis ca atat ajunge unul bun asa ca sper sa fie bun). Acum vreau sa va intreb daca a fost ok ca am mai mers cu masina cu acel furtun spart vreo 30km (am mai si fortat-o pentru ca nu stiam ce are) sau daca a facut bine ce a facut el cu acea improvizatie :sadlike: . Pana am ajuns acasa nu am tras de ea pentru ca asa mi-a zis si el, oricum se simtea ca nu pot "trage" de ea. Acum oare va trebui sa mai completez cu ulei ? nu stiu exact cat am pierdut (am 3.000km de cand l-am schimbat).
     
  7. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Salutare, de ceva timp ma confrunt cu o pierdere de ulei, initial am crezut ca este de la capacul de la culbutori, am schimbat garnitura dar pierderile persista, din ce am observat supureaza unde este imbinata chiuloasa cu silicon.
    Atasez o imagine din etka. S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

    Multumesc anticipat.
     
  8. MMG

    MMG 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2017
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    A4 Avant 2.0 TDI CAGA 2009
    Imi poate spune si mie cineva un cod de piese pentru capacul asta culbutori ? Pentru A4 B7 2006 BPW quattro. Nu reusesc sa-l gasesc in magazinele online de piese. :) Multumesc anticipat si imi cer scuze daca e postat undeva, dar nu am gasit.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    038103469AE
     
    MMG apreciază asta.
  10. MMG

    MMG 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2017
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    A4 Avant 2.0 TDI CAGA 2009
    Multumesc frumos ! Imi poti da, te rog, si codul de la furtunul ala marcat cu 32 ?
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    03G103493T
     
    Dissavu și MMG apreciază asta.
  12. MMG

    MMG 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2017
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    A4 Avant 2.0 TDI CAGA 2009
    E acelasi cu 32 din prima poza ? Ca pare diferit in a doua :)
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu scapa din vedere detaliile :
     
    MMG apreciază asta.
  14. MMG

    MMG 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2017
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    A4 Avant 2.0 TDI CAGA 2009
    Gata, m-am lamurit. Merci mult!
     
  15. Catalinn01 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 BPW 2007
    Salut. Imi curge ulei pe la capacul de la culbutori. Am verificat suruburile de la capac si 2 se invart in gol. Cum imi recomandati sa procedez? Multumesc frumos!
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Repara gaurile filetate ,verifica plan capac ,inlocuieste garnitura ,strange la cuplu si in ordinea specificata
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Sau... (da .....o sa aruncati cu oua in mine).... ieftin e sa iei niste silicon negru de baie ulei....pui si strangi cu suruburile care inca sunt ok..
    Eu am capacul deformat si merg asa de 5 ani...
     
  18. Catalinn01 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 BPW 2007
    sunt 2 suruburi alaturate, si din ce vad, au avut silicon rosu pus in dreptul lor (dar degeaba, curge si se prelinge pe partea cu distributia). Am cumparat garnitura noua, urmeaza sa maresc gaurile si pun 2 prezoane. Imi poate spune cineva, va rog, ce dimensiuni au suruburile originale?
     
    Ultima editare: 10 Mai 2018
  19. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ideea era sa pui silicon roata pe toata buza capacului, la fel si pe partea metalica. Si garnitura intre silicon.
     
    Catalinn01 apreciază asta.
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Si cand mai umblii la capac , dai blocu motor jos. :salute: Asa a pus si mecanicul care mi-a facut garnitura de chiulasa , iar cand am umblat la injectoare pe cand sa dau capacul jos i-am pomenit fiecare neam din arborele genealogic.
     

Distribuie pagina asta