1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierderi / Scurgeri de Ulei la capacul motor/culbutori la Audi A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adyfrunza, 7 Feb 2011.

  1. bigj80 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    a4 b7 1.9 2007 cod motor brb
    Buna ziua.
    La a4 b7 1.9 brb, se potriveste capacul de la 1.9 avf sau alte modele?
    As incerca cu unul de proba inainte sa cumpar nou.
     
  2. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Nu mai incerca cu tot felul de inlocuitori, un capac nou cu garnitura si suruburile aferente, un strop de silicon in partea din spate, eu cel putin asa am rezolvat problema, are o varsta si bucata aia de plastic care se deformeaza iremediabil in timp!
     
    Ultima editare: 10 Mai 2018
  3. bigj80 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    a4 b7 1.9 2007 cod motor brb
    Am gasit unul sh de un b7 1.9 din 2006 pt proba.
    Daca nu mai curge voi lua unul nou.
     
  4. Catalinn01 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 BPW 2007
    Pentru a da jos capacul de la culbutori la un BPW, trebuie data jos admisia?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  6. George_GxG 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 2.0 TDI, 2008. BRD
    Salut,
    Gasesc scurgeri in zona prizei de la instalatia electrica a injectoarelor. Ce poate fi si cum se remediaza ? Multumesc anticipat
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Partea dinspre chiulasa ? Daca da este o boala la Audi sa curga ulei pe acolo nu alt lichid. Se inlocuieste cablajul cu unul nou si original din cate stiu eu. De ce nu faci asta. Sa stii ca siliconul este o tiganie si nu te gandi la asa ceva.

    Daca te referi la lichid curs pe scut tot prin acea parte este de la flansa de apa dar si despre asta am spus ca se inlocuieste cu una noua si originala. Daca tu cauti raspunsuri din astea pe forum iti spun eu ca nu ai mers la mecanic ci la niste maimute dresate sa devina mecanici, din pacate.
    Nu ai citit nimic pentru ca tot ce intrebi s-a mentionat pe forum. Esti inscris de o luna de zile si tu vrei sa afli raspunsuri mentionate in 10 ani de forum.
    Citeste cateva luni de zile fara sa intrebi nimic, cu un caiet alaturi ca sa iti notezi ce ai de facut si o sa vezi ca ti se schimba perspectiva despre masina pe care o ai, din multe puncte de vedere.
     
  8. George_GxG 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 2.0 TDI, 2008. BRD
    Am incercuit in poza atasata pe unde se vad scurgerile, intre zona metalica ce vine peste acea mufa si capacul de la culbutori.
    Nu am vrut sa supar pe nimeni prin aceste postari, am incercat sa citesc cat de mult mi-a permis timpul, pt ca imi doresc sa rezolv aceasta problema ca sa ma pot folosi de masina si sa o pot inscrie.
    Multumesc pt sfaturi!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    Pe acolo se pierde ulei, nu altceva. Pierderea aia se rezolva prin inlocuirea completa a cablajului si acelor mufe cu unele noi si originale. Nu ai alta solutie.
     
  10. Liviu Marian

    Liviu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 2006
    Salut,
    Mă poate ajuta și pe mine cineva cu un cod pentru un capac chiulasa (culbutori) audi A4 B7 BLB ? Mulțumesc .
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Il gasesti aici in topicul asta: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/

    Adica te uiti aici: https://audi.7zap.com/en/rdw/ conform codului tau de motor si rezulta acest cod: 03G 103 469 K conform cu poza si explicatiile de aici: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a4+avant/a4/2006-454/1/103-103062/#11

    Mai departe cauti pe net codul si vezi cat costa. Oricum niciodata nu comanzi piese de nicaieri fara sa mentionezi seria de sasiu atunci cand nu esti sigur 100 % de codul piesei care o vrei comandata. Deci pe cale de consecinta intrebarea ta nu isi avea rostul pentru ca un bun vanzator iti spunea exact codul si pretul.

    Atentie: acest capac se comanda obligatoriu original indiferent cat costa si nu After Market.

    Tie iti era greu sa citesti forumul pentru ca sa inveti sa te ajuti singur ?. Sa stii ca forumurile la ora actuala nu mai sunt pentru intrebari (mai ales referitor la masini care exista de zeci de ani) ci pentru citit si invatat ceea ce ne intereseaza. Bafta
     
    Ionut T apreciază asta.
  12. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Ziceai ca scurgeriile iti apar intre puntea aceea de aluminiu peste mufa si capac, colegul probabil a inteles gresit spunandu-ti sa schimbi cablajul pentru ca tie dupa cum spui nu iti curge intre mufa si puntea aceea, incearca sa schimbi primadata garnitura de la capacc, poate scapi cu atata, uneori se deformeaza capacul.
    acuma depinde cat vrei sa investesti in masina, un capac e vreo 700lei nou, o garnitura e mult mai ieftina, am mai rezolvat problema la cineva cu un t5, care nu a vrut sa investeasca bani in masina punand silicon si deasupra garniturii si sub garnitura, am pus capacul asa cu siliconul moale pe motor, l-am lasat asa pana s-a intarit siliconul (pana s-a gumat), dupa care am strans capacul la loc.
    momentan are aproape 2 ani de cand merge asa si nu ii scapa deloc, si el avea capacul deformat si nu a vrut sa dea atatia bani pe el dar a vrut sa nu ii mai curga ulei pe acolo :))
     
    Ionut1998ionascu și vladliviu85 apreciază asta.
  13. ggeorgge 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2020
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 B7 , motor BPW
    Buna ziua,
    Ma confrunt cu pierderi de ulei de ceva timp la masina din profil un Audi A4 B7 cod motor BPW. Am schimbat capacul culbutori cu unul original, garnitura capac originala. Initia de aici a plecat problema dar dupa schimb, la 3.000 de km iarasi s-a indoit garnitura la capacul culbutori. Mecanicul mi-a zis ca e din cauza presiunii de la motor, ca e cam gata motorul are 320.000km. Probleme extra daca ajuta ( valoare 1.5 la doua injectoare, putin joc stanga-dreapta la ax turbina, tampoanele motor nu mai au ulei in ele) asta am primit pe foaia dupa verificare generala.
    Nu sunt cunoscutor de probleme la masini. Am studiat problema pe forum si am o intrebare: daca pun silicon special pentru capac unde e indoit scap de problema sau fac mai rau din cauza ca il fortez prea tare ? Va multumesc.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand cand ne inscriem pe forum nu incepem cu intrebarile. Capacul montat si inlocuit a fost nou si original ?

    Cum poti sa spui ca s-a indoit garnitura cand garnitura este din cauciuc ? Cum sa se indoaie o garnitura din cauciuc. Rezolva tote problemele la masina pentru ca masina trebuie intretinuta cu piese noi de calitate de preferat originale. Inlocuieste turbina cu una noua nu reconditionata, inlocuieste tampoanele cu unele noi si obligatoriu originale si asa mai departe. Cumpara capac culbutori nou si original pentru ca el vine obligatoriu cu garnitura cu tot. Il cumperi de la reprezentanta sau de la orice magazin de piese auto dar, repet, trebuie sa fie obligatoriu original. Nu rezolvi nimic daca pui silicon acolo. Capacul culbutori are niste supape in ele si din cauza asta arunca ulei prin imprejurul motorului. Nu ai citit nimic din acest topic. Nu mai intreba nimic si fa doar ce ti-am spus eu. Dupa ce schimbi capacul cu unul nou si original mai scrii pe forum.
     
  15. Dumitrescu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2016
    Locație:
    Rosiorii de vede
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BLB, 2005
    Salut Cristi

    Din ce am citit cred am si eu belele cu acest capac. Pierd uleiul considerabil de repede. Ies gaze destul de serioase si pe joja si pe la busonul de ulei. Idee este ca motorul nu a mancat ulei inainte ca sa ma gandesc la segmentare si asa brusc de odata si astfel consider ca epuratorul este mort. Motorul meu este 2.0TDI BLB 2005 fara dpf deci cred ca este acelasi cod oem 03G 103 469 K.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Il cumperi de la orice magazin de piese auto sau reprezentanta, OE (piesa originala), pe baza seriei de sasiu. Nu se cumpara "de pe net" chiar orice mai ales in conditia in care tu nu stii sigur codul si dupa cum intrebi nu te pricepi sa identifici exact o piesa AM fata de una OE.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul capac: 03G 103 469 K

    A4 2005 - 2008 2.0TDI

    Coduri motor:
    BNA / BLB / BRE / BRF / BVG / BVF / BVA / BRD
    89 / 93 / 100 / 103 / 120 / 125 KW


    Daca il cumparati aftermarket si vine fara garnitura, codul acesteia este 03G 103 483 B.
    Suruburile au cod 03G 128 773 A (11 buc.).
     
  18. Dumitrescu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2016
    Locație:
    Rosiorii de vede
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BLB, 2005
    Multumesc baieti pentru informatiile oferite.

    O sa ma duc la un magazin de piese auto.
     
  19. Nayk_4u22 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2021
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi
    Cea mai buna soluție, pentru cei cu pierderi pa la acapacul culbutori, este sa pui silicon. Am cumpărat capac nou și tot asa face adica nu s-a etansat cum trebuia și tot curge. Chiar dacă am schimbat doua garnituri tot aceeași problema am.
     

Distribuie pagina asta