1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierderi / Scurgeri de Ulei la motor sau pe la capacul motor la A4 B5 - motor benzina

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Ionut_GJ, 30 Ian 2010.

  1. Ionut_GJ 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    Targu Jiu "Orasul lui Brancusi"
    Masina:
    1.6 AHL 1997
    Salut.Am efectuat schimbul de ulei, i-am pus tot 5 w 40 Aral, ce avea si inainte. A mea e benzinara. Dupa nici o saptamana de mers dupa schimb, nivelul de ulei era la minim. O duc la service. Stupoare ! Motorul plin de ulei pe dedesubt, imi curgea lichid pe la bujiile 1 si 4. Au strans bujiile ( ca mecanicii dinainte nu le-au strans foarte tare ):wacko: .
    Intrebare: Este normal sa curga ulei pe la bujii daca nu sunt stranse si sa se piarda ulei de pe joja din cauza asta?
    Precizez ca mi-a pierdut uleiul destul de repede. Unii isi dau cu parerea ca nu e normal sa vina ulei la bujii si n-ar trebui sa scada uleiul. Un inginer mi-a zis ca e normal sa se piarda ca de fapt nu e ulei, e un amestec de ulei cu benzina. Masina are 126 mii km, nu mai stiu ce sa cred sincer ! Chiar trebui segmentata la kilometrii astia? Daca aveti o idee va rog sa-mi scrieti.
     
  2. Never666

    Never666 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4
    Nu stiu ce sa zic normal nu ar trebuii sa piarda,uleiul recomandat este Castrol Magnatec 5w40w incearca uleiul multii au scapat de pierderile de ulei trecand de la un producator la altu desi nu are cum sa aiba 126 km reali mai ales daca e adusa din afara
     
  3. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    poate sa fie garnitura de la capacul motor,pe unde poate sa iti bage ulei pe bujii...insa din fericire nu este scump.
    daca ai schimbat si filtru de ulei tot cu ulei vezi daca tiau strans bine filtru...
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu cred sa piarda uleiul doar pe la bujii si joja.
    Masina pe elevator pornita,turata si apoi verificat atent pe unde curge,la tine curge nu picura daca il pierde ...o parte.
     
  5. Ionut_GJ 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    Targu Jiu "Orasul lui Brancusi"
    Masina:
    1.6 AHL 1997
    Am facut schimbul cu tot ulei filtru. Dupa o saptamana cand am vazut ca mi a scazut uleiul m-am dus cu ea la service, mi-a mai strans filtrul, la busonul de la baie nu curge. Uimirea a fost cand am vazut la bujia din fata ca bolborosea cand am pornit-o. Asta e cuvantul chiar "bolborosea" si avea lichid. Mi-a strans bujiile. In fine azi am strans-o eu calumea pe a 3-a sper sa nu mai imi curga. Daca tot pierde pe undeva ramane sa schimb garnitura de chiuloasa si sa ma trec pe Castrol.
     
  6. Never666

    Never666 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4
    Sa stii ca ii foarte sensibila garnitura de chiuloasa la modele acestea un motor ADR trece lejer pragul de 200.000 km fara segmentare va o verificare pune pe un elevator cum o zis iulian si tine-ne la curent cu evolutia ei.
     
  7. LAUR 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    PITESTI
    Masina:
    AUDI A4 AVANT 1.9 TDI 131 CP 2003
    Salut,

    Nu a pornit la prima cheie cand au fost gerurile acelea , bateria trebuie schimbata , mi s-a stins aprins de 2-3 ori display-ul bord (dintre ceasuri) iar azi am vazut ca imi ramane afisajul pe km service si zile service , incearca sa apara display-ul normal cu temeperatura si consum l/km dar ramane tot cel cu km service .
    S-a intamplat ceva rau cu acest display ?
    Se rezolva aceasta problema daca schimb bateria?

    Va multumesc
     
  8. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Si eu am avut in bord mesajul service si nu-mi afisa km parcursi. Am mers la un prieten si mi-a resetat acest avertisment. Doar asa am scapat de el. Bafta!
     
  9. Ionut_GJ 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    Targu Jiu "Orasul lui Brancusi"
    Masina:
    1.6 AHL 1997
    Revin dupa ceva timp cu informatii noi cu privire la motorasul meu. L-am plimbat putin prin service intr-adevar si m-am mai interesat si eu de problema cu pierderea de ulei. Mi am facut si compresia pe cilindrii pe primu mi-a dat 10,5 pe restul intre 11 si 12. Acuma sa ma apuc sa i schimb segmentii si simeringurile nu prea am bani. I-am pus un ulei Castrol Magnatec 5w 40 si o sticluta de aditiv Liqui Moly Oil Stop (macar e produs) nemtesc, vad totusi niste imbunatatiri in scaderea consumului de ulei. Totusi ma bate gandu sa i schimb segmentii ca sa fie si motorasul multumit :)
    Si cireasa pe tort..ieri m-au oprit militienii sa mi dea amenda ca n-am rovinieta, auzi? Dar din pacate le-am tras-o ca eram in localitate..si s-au inmuiat pana la "avertisment verbal" Sunt constient ca poate si printre voi sunt politisti dar aia pe care i-am vazut eu nu merita pic de respect, cand eu fac naveta pe un drum national ca o transee din primul razboi mondial ..ei ma intreaba de taxa lu " Audi A8 Berceanu cu suspensii hidraulice". Huooo!!
     
  10. LAUR 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    PITESTI
    Masina:
    AUDI A4 AVANT 1.9 TDI 131 CP 2003
    salut ,

    cum schimb un bec , faza scurta stanga.

    va multumesc
     
  11. Never666

    Never666 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4
    Laur citeste regulamentul:rulez: te rog numai posta aiurea sunt o gramada de threadu-ri deschise
     
  12. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Recent am schimbat uleiul, era si timpul si oricum imi mancase aproape pe tot, am pus 5-40W Castrol, cel vechi fiind 10-40W castrol. Oricum 3-4L la 10000-13000km e neglijabil.
     
  13. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    de ceva timp ma confrunt cu aceasta problema.
    am schimbat garnitura mai pierdeam ulei,am dato jos si am mai puso inca odata dar cu silicon special care rezista la temperaturi mari si presiune si tot imi curge.
    acum miam comandat alta garnitura si silicon si o mai schimb odata.


    eu mai pierdeam ulei si pe la garnitura de la baia de ulei,dar am schimbato si nu mai am nicio problema acum dar asta ma dispera,mereu trebuie sa completez iar uleiul se scurge pe evacuare si arde,scoate fum si miroase urat.
    aceste scurgeri de ulei le am doar intro singura zona,in capat de tot la cilindrul 4.pentru ca acolo sunt doar 2 piulite cu care se strange capacul si de aceea nu etanseaza perfect...

    imi puteti oferi vreun pont?
     
  14. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    nu e deformat capacul.? daca zici ca ai schimbat o data garnitura. si tot curge..
     
  15. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    salut, ponturi nu stiu sa-ti ofer dar am cateva intrebari:
    * ce marca de garnitura ai folosit?
    * ai curatat bine atat capacul cat si partea superioara a chiulasei?
    * suruburile respectiv filetul in chiulasa sunt in regula?
    * ai schimbat garnitura in service sau acasa?
     
    beharca apreciază asta.
  16. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    nu mai stiu ce marca am pus insa acum am comandat ceva de la un producator german
    garnitura a fost schimbata la service
    mia curatat capacu si chiulasa dar nu stiu cat de bine
    acum o sa imi schimb singur garnitura ca nu e greu deloc.
    capacul nu cred ca este deformat,dupa cum am mai spus,acolo in spate la cilindru 4 imi curge si acolo se strange capacu in 2 puncte(suruburi nu stiu exact cum le zice) spre deosebire de capatul celalalt (cilindru 1) care are 3 sau chiar 4 puncte in care se strange.
    maine ar trebui sa ajunga garnitura,revin cu mai multe detalii...
     
  17. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Si eu cred ca am cam aceeasi problema cu tine, atasez niste poze. Oare e de la garnitura capacului negru??
     
  18. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    am schimbat garnitura (victor reinz) si am pus si silicon.cost total 125 de lei,manopera proprie...pana acum nu curge nimic....
     
  19. DXG audi

    DXG audi 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2010
    Locație:
    gorj
    Masina:
    audi a4 ... 1.6 benzina... 1995
    foarte bine ai actionat acel mastic este foarte bun multe probleme am rezovat q el de la esapament sistem racire si pierderile de ulei.... totul desfacut curatat foarte bine apoi un strat subtire de mastic si e ca nou ;)
     
  20. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    nivelul uleiului este peste maxim?
     

Distribuie pagina asta