1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierderi / Scurgeri de Ulei la motor sau pe la capacul motor la A4 B5 - motor benzina

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Ionut_GJ, 30 Ian 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ak3t0n tu ai observat de cand este scris ultimul mesaj si mai ales cui ii adresezi tu intrebarea cand a scris ultimul mesaj ? :) Fii sigur ca problemele s-au rezolvat.

    O zi buna
     
  2. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Am cred si eu o problema asemanatoare. I-mi curge ulei (se prelinge) chiar in fata , aproape unde este distributia. Daca cineva cunoaste care pot fi cauzele, macar asa teoretic... Despre ce garnitura o fi vorba in ce s_a discutat mai sus?
     
  3. DXG audi

    DXG audi 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2010
    Locație:
    gorj
    Masina:
    audi a4 ... 1.6 benzina... 1995
    in principiu garnitura dar e posibil ca si semeringul de la axa cu came sa fie deteriorat si sa nu mai etanseze cum trebuie ....trebuie desfacut si constatat
     
  4. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    pierdere ului

    Poate sa fie de la ce zice DXG audi sau, daca ai motor 1.6 ADP (nu stiu cum e la celelalte motoare), de la simering-ul de pe axul care care antreneza pompa de ulei si distribuitorul.
    Si eu am avut aceeasi problema, nu stiam pe unde pierdea si cand am schimbat distributia am vazut ca acel simering era iesit de tot de pe bloc si statea pe ax.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2012
  5. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Sa inteleg ca trebuie sa umblu practic si la distributie, sau se poate remedia independent de aceasta problema semeringului? Tu cum ai rezolvat problema?
     
  6. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    Nu se pot remedia independent.

    Daca pierderea este pe la simering-uri, probabil sunt uzate, daca vrei sa le schimbi trebuie sa umbli la distributie.

    Eu le-am schimbat pe toate cand am schimbat distributia (sunt 3 in total la motorul ADP: 1 la axul cu came, unul la arbore si unul la axul care invarte distribuitorul - toate 3 la fel)

    E preferabil sa le schimbi cand schimbi si distributia ca sa nu platesti de 2 ori manopera (daca nu e pierdere mare de ulei poti sa completezi si cand ii vine timpul si faci rost de bani le schimbi cu tot cu distributie).
     
  7. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Multumesc de informatii! La fel ca tine si eu am cod motor ADP, iar anul asta trebuie sa fac distributia, deci macar am un motiv sa umblu acolo. Mai stii cota semeringurilor, si cam cat te-a costat manopera suplimentara distributiei? Stiu ca cele mai bune sunt SKF, sau cel putin asa "se vorbeste". Multumesc inca o data!
     
  8. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    Eu le-am schimbat cu un prieten la el acasa deci nu pot sa iti zic nimic de manopera. Cota nu o mai stiu exact era ceva gen 47x10 cred. Oricum le-am comandat personal dupa codul din ETKA si au fost ok. Marca a fost Elring (cred ca a costat in jur de 50 lei bucata).
     
  9. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Ca idee recomand garnituri ELRING.Eu am schimbat garnitura la capac si lam montat fara silicon doar garnitura,normal degresat si curatat suprafetele dar nu am nici cea mai mica pierdere de mai bine de jumatate de an.
     
  10. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Intrebare, la ce cuplu se strang piuitele de la capacul de valve ?
     
  11. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Intotdeauna le-am strans la simtul mainii si nu am avut probleme.
     
  12. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Si eu la fel,am strans la simt cu cricketu mic in ordinea ca la chiuloasa si e perfect nu curge gram.
     
  13. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    Daca ai cheie dinamometrica, se strang la 10 Nm. Dar cum au spus si colegii mai sus, poti sa le strangi la simtul mainii.
     
  14. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Ok la 10 le strangeam si eu pana acum nu am cheie, dar am o bormasina la care se regleaza forta de strasngere si are maximum 10Nm , dar tot zemuieste pe langa capac .
     
  15. remywilde

    remywilde 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    audi A4 1.8t 1996
    Salut!Am si eu o intrebare si mi-ar fi de mare folos raspunsurile si sfaturile voastre.Am un Audi A4 B5 AEB din 1996,de cateva zile in locul de parcare gasesc picaturi de ulei,iar cand verific nivelul mai tot timpul trebuie sa completez cate putin,nu mult dar in jur de 150ml,am fost la un mecanic si iam explicat problema si am spus ca joja de ulei este rupta si nu se etanseaza bine pe suportul ei,el a zis ca de acolo este ca sa uitat pe la filtru si a zis ca nu are cum curge de la filtru pentru ca urmele de ulei sunt si mai sus.zis si facut am schimbat joja am pus una noua dar problema tot persista:(.Acum as dori un raspuns un sfat de la voi daca se poate inainte de a merge iarasi la mecanic sau sa merg la altul ca daca avea cat de cat cunostinte cred ca isi dadea seama de unde curge intradevar.Va multumesc!
     
  16. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    remywilde,da jos capacul de plastic de la motor si vezi capacul de la valve ,e posibil sa-ti piarda pe acolo.Baga-te sub masina,da jos scutul si uita-te la baia de ulei,la garnitura acesteia, de jur-imprejur adica.Si la surubul de evacuare,adica pe unde se evacueaza uleiul cand se face schimbul.Ala are o garnitura de cupru care in mod normal se schimba la fiecare schimb de ulei,lucru pe care "mecanicii" romani nu prea il fac..."las' ca mai merge cu asta",desi e un pret de neglijat sa cumperi si un surub cu garnitura...
    Pe la joja e greu de crezut ca poate sa piarda atat de mult,acum depinde cat de des verifici uleiul...
    :salute:
     
  17. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Cum zis si coloegul si dupa cum ma palngeam si eu cam toate au probleme cu garitura de la capacu de valve zemuisete pe acolo si ati lasa ulei cand imbatraneste garnitura , alt loc pe unde curge si curge bine e pe la garnitura de la intinzatorul axelor cu came este piesa in capul motorului spre baterie o vezi ca are 3 suruburi pe ea .
    Alte locuri pe unde mai curge frecvent e pe la filtrul de ulei daca nu a fost strans calumea , pe la garnitura de la buson cu ma zic colegul dar mai rar pe acolo si deasemenea sa te uiti si al furtune e unu care merge pe sub admisie care vine de la clapeta si mai poti avea si pe acolo ulei , si evident cu exludem si joja daca se rupe suportu paote sa curga si pe acolo .
     
  18. ReLLaXX 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1,8T
    remywilde, mai exact, in ce zona se face pata respectiva? Sub care parte din motor? Sau se prelinge undeva pe motor si atunci nu e greu de depistat.

    Eu as face o spalare a motorului, dupa care as urmari unde apare urma de ulei. Daca stau bine sa ma gandesc, eu asta am si facut cand am vrut sa vad daca mi-au mai ramas "bube" de rectificat.
     
  19. Tud220 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Locație:
    SV
    Masina:
    A4,1.8i,1996
    Da deoparte vasul de expansiune,baga mana pe acolo si vezi daca este ulei pe acolo,este un senzor pe bloc,care are prostul obicei sa se strice si scapa ulei
     
  20. remywilde

    remywilde 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    audi A4 1.8t 1996
    Va multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri,nu am fost in tara de vreo cateva zile de asta nu am raspuns si nu am urmarit sfaturile voastre!Astazi dimineata am verificat uleiul la masina pe care o lasasem in parcare cat am fost plecat si nivelul era sub minim iar jos evident uleiul care il completasem inainte de a pleca:( am sa merg astazi sa spal motorul ca sa vad exact pe unde curge,sa vad de unde este "buba"si am sa merg la un mecanic sa incerc sa o rezolv si chiar am sai recomand sa verifice locurile pe care voi le-ati indicat!Va multumesc si am sa revin cu informatii despre aceasta problema!Salute
     

Distribuie pagina asta