1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierderi / Scurgeri de Ulei la motor sau pe la capacul motor la A4 B5 - motor benzina

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Ionut_GJ, 30 Ian 2010.

  1. ReLLaXX 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1,8T
    Asigura-te ca ai garniturile ok la bobine inainte sa speli motorul. Nu de alta dar ideal ar fi sa il speli fara capacele de plastic.

    PS: Daca nu aveai un AEB si implicit acel gen de bobine nu iti recomandam spalarea. Am vazut 2-3 AUQ-uri cu bobine in punga dupa operatiunea asta. ;)
     
  2. ionutpryvate

    ionutpryvate 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2012
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi A4 B5, din 96,1,6
    salut am si eu o problema pierd ulei pe la capacul culbutorilor.intrbarea mea este urmatoarea: trebuie umblat si la distributie ca sa schimb garnitura? multumesc
     
  3. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
  4. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Cu ma spus si colegul si cu mai vazut si in material nu e nevoie sa umbli la distributie capacul e prins cu 8 suruburi de 10 daca nu ma insel pe partea exterioara si 3 central ulrimul este acoperit cel putin la mine de bobina de inductie ce trebuie data jos ca sa ajungi al acesta din urma. Bobina la radndul ei e prinsa cu 4 suruburi tip imbus nu stiu dimensiunea dat tot pe acolo undeva la 10 .
    Cel mai probabil este garnitura dusa una noua e cam 50-100 ron in fucntie de producator recomanda sa schimbi si cea din mijlic care acopera zona bujiilor .
    La distributie umblai numai in cazul in care vroiai sa schimbi garnitura de la intinzatorul axelor cu came acolo se da jos camele ca sa poti scoate intinzatorul .
     
  5. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Apropo de scurgerile de ulei la mine care tot apar aveti idee adr u are epurator sau ceva asemanator care daca se infunda da presiunea in garnituri ?
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu stiu sa aiba;incepe sa scape si la mine pe la garnitura de chiulasa,inspre baterie pe la intinzatorul acela si undeva in zona distributiei deasupra.
    Trebuie sa incep sa ma ocup si eu de o schimbare de garnitura de chiulasa;asta ar fi minimul.

    Cat consuma la tine bushman@ ? la mine se duce in 3 litri/10.000 (5W-40 Magnatec) 260.000 km,motorul toarce ok.
     
  7. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Inainte sa imi fac motorul imi manca si mie poate spre 3 litri in 10 mii si motorul era uscat nu pierdea nimic,si mergea bine doar ca manca.Dupa ce am facut motorul,garnitura de la capac de sus lam pus tot pe cel vechi ca nu era batran ,nustiu daca avea 1 an dar acuma scapa putin pe la ea dar cu toate astea in 7000km nu cred ca lipseste 1mm pe joja fata de cum am bagat.Cauza consumului era ca segmentii de ungere erau blocati pe piston de la mizerie ceilanti 2 erau ca noi nici uzati nu pot spune ca erau,nici cilindru,de aia maergea motoru bine si inainte.
     
  8. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Salut iulian,
    Chestia e ca nu stiu cat mananca dar stiu cat arunca cam 500ml pe saptamana. Problema e ca tot ce pun peste minim o sa il vad pe jos, are o fisura din ce ma vazut eu deasupra racitorului de ulei exact sub galeria de admisie de la cilindru 4 si mi-a fost lene sa umblu ca e mult de desfacut si nu am avut nici timp dar o sa ma uit. Eu vroiam doar o confirmare daca ar fi faza cu epuratorul pentru ca asa a patit un prieten cu un bmw, avea aceleasi simptome si forta in garnituri ca la mine si ma gandeam ca posibil sa aiba si audi un sistem asemanator dar studiind motorul din manuale nu am gasit nimic dar am intrebat totusi in ideea ca s-a mai confruntat cineva cu problema .
    Si pentru Fery o intrebare: cat te-a costat segmentarea pe tine si ai gasit si alceva la motor gen valve de inlocuit ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Apr 2013
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cati km ai in bord bushman@ ?

    Cam asta ar fi maxim cu pasul 1 posibil sa fie suficient.
    1.Garnitura de chiulasa&simeringurile de la supape+ segmentii si cuzinetii de biela asta ar parea esential.
    2.capacul de chiulasa
    3.supapele
    4.rectificarea ghidurilor si scaunelor de supape.
     
    Ultima editare: 2 Apr 2013
  10. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Am facut reparatie capitala care a inclus multe ,segmenti,cuzineti de biela,garnituri,semeringuri,distributie,pompa de apa,kit de ambreiaj,ulei si filtre,fara manopera ca mi le-am facut singur.Segmentii au costat parca 75 de lei pt un piston deci X4,plus mai trebe o garnitura de chiuloasa cam 120 de lei,si semeringurile de supape 3 lei bucata.Segmentii si semeringurile de supapa au fost cauza consumului la mine ,altceva nu a avut motoru.Daca ai de gand sa segmentezi foloseste neaparat segmenti GOETZE si garnituri/semeringuri de calitate ELRING sau REINZ.
     
  11. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Merci Feri pentru informatii , la fel as vrea sa fac si eu respectiv sa refac singur motorul dar nu am scule ,in special chei dinamometrice si macara dinaia pt motor plus ca eu am nevoie de masina deci nu o pot lasa cu saptamanile la un service am zis pe alt thread ca sunt in cautarea uni meserias care lucreaza ieftin si repede poate sa al ajut si eu ideea e ca eu as vrea motorul gata in 2 zile maximum sa vedem cum facem ,orcum merci pt raspuns .
     
    Ultima editare: 3 Apr 2013
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Daca vrei sa faci un motor pentru tine si chiar te pricepi sa faci asta, nu ai nevoie de chei dinamometrice si nici de macara pentru ca nu implica demontarea motorului de pe autovehicul. Trebuie doar sa dai jos chiulasa si baia de ulei, apoi scoti pistoanele, schimbi segmentii si cuzinetii de biela si le montezi la loc. Pentru ca tot demontezi schimbi si simeringul de la distributie, pe cel de la palier il vei schimba atunci cand vei umbla la ambreiaj. Rectifici sau schimbi supapele, schimbi simeringurile lor si montezi la loc. Nu stiu daca vei reusi in doua zile, dar in trei zile sigur e gata.
     
  13. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    E o idee sa sti idar e cam chin eu vroia msa dau motorul afara sa al si curat ca e plin de ulei cutia la fel dar vedem la vara daca fac rost de bani in concediu al fac .
     
  14. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Salutare colegi, am rezolvat problema scurgerii de ulei la masina mea pentru moment, se pare ca era de la garnitura racitorului de ulei , cand puneam ulei peste minim îmi arunca pe acolo cam tot. Acum dupa ce am montat totul la loc se mai umezeste un pic pe la filtru de ulei dar nu se compara cu ce era inaite cand lasa balta, momentan am urmarit-o si nu mai lasa pete sa speram ca o sa ma tina macar pana la anul fix ul .
    Ce rugaminte am pentru colegii care eu mai tot schimbat uleiuri si filtre ce marca de filtre recomandati eu am tot mers pe MAN si sunt probleme cu ele la etansare la fel si cu bosch , am vazut unele cu un nume nemtec gen kohlomm... sunt bune de ceva ?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Incearca Mahle, multi colegi sint multumiti de aceasta marca.
     
  16. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Ok merci o sa pun si eu Mahle la vara acum cand o sa schimb uleiul. Orcum nu imi imaginez ce e asa greu sa pui un cauciuc mai moale sau mai gros la filtru ca de 3 ani am aceeasi problema folosind MAN. Ma gadeam ca mai schimba si ei tehnologia sau materialele + ca din ce ma vazut eu astea noi sunt Made in China .
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Apr 2013
  17. stefanck

    stefanck 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B5, 1.6, 1997
    Salut. Aceeasi problema o am si eu. In jurul fiecarei bujii este ulei dar la a-4-a este mai mult. Am observat asta cand masina a inceput sa mearga in 3 pistoane. Atunci am scos bujiile sa le inlocuiesc (a4a era ancrasata, celelalte aratau bine), iar din momentul in care le-am schimbat masina a mers bine aprox. 80 km dupa care a inceput sa mearga iarasi in 3 pistoane. Am dus-o la un mecanic, mi-a schimbat bobina de inductie si bujiile, din nou. Masina mergea bine acum, pana am facut vreo 60 km, dupa care a revenit la functionarea in 3 pistoane. Am verificat presiunea pe fiecare cilindru si este in regula (12,11,11,12). Precizez ca acesta este al4lea schimb de ulei la ea, primele 3 am folosit Castrol 10w40 si completam cam 2 litri la 10000. La al4lea am decis sa trec pe mobil 10w40 crezand ca scade consumul, iar la 8000 de km s-a intamplat chestia asta. Masina am luat-o la 150000 din Germania si acum are 190000. Are carte service cu stampile Audi si nu prea cred ca au fost dati kilometri inapoi. Sau daca ar fi fost dati, masina nu pare sa aiba multi km pentru ca atat interiorul cat si vopseaua sunt aproape imecabile si masina a costat 1900E in conditiile in care se gasea acelasi model din acelasi an la 1000E. Stie careva cum scap de aceasta problema? Multumesc
     
  18. mandala 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2014
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    a4 1.6 1995
    Salut. Ieri am completat uleiul în motor și cred că nu am închis destul de tare busonul și azi am văzut că lipsește. Pot sa circul cu ea așa până la dezmembrări de unde să iau un capac "nou" sau o sa arunce ulei?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este de preferat sa cumperi un capac pentru ca vaporii de ulei la presiune fac ceva mizerie. Bafta
     
  20. Alade 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1995 1.8T ( AEB ) 150 CP
    nustiu daca ma adresesz in topicul bun

    Salut,
    Azi am observat, cand parcam masina, ca iesea un fum de ulei ars. M-am uitat si era de la evacuare cea care duce in turbo. Surubul cel mai dinspre baterie l-am desfacut si am observat ca picura ulei pe acolo, pica pe catalizator si scotea fum. Am desfacut toata treaba pe acolo si am sters uleiul.
    Ce mai observasem era faptul ca pe langa acest capac de culbutori era ulei pe margini. Am observat ca doar in anumite puncte ala capacului de culbutori uleiul a fost mai persistent si mai nou am strans suruburile toate si ghiciti ce: unu din ele a cedat. O recomandare cum pot rezolva si daca afecteaza grav functionarea masini avand in vedere ca mai sunt alte 9 care il tin fix ? Stiu ca trebuie sa o duc la un service dar astept si parerile voastre. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Iun 2015

Distribuie pagina asta