Salut, M-am trezit cu urmatoarea problema: uleiul de motor s-a scurs undeva intre motor si zona habitaclului. Ca si localizare este undeva la mijlocul motorului deci baia de ulei ar iesi din discutie. Are idee cineva ce ar putea fi? Mi-au curs cel putin 2 lt de ulei si cand am pornit motorul am fost nevoit sa-l opresc deoarece facea un zgomot ciudat... Masina nu a fost atinsa pe dedesupt. Multumesc.
Pata ulei langa roata Buna seara. Astazi dupa ce am oprit motorul am observat pata de ulei langa roata fata din stanga, adica pe la coltul scutului cum te uiti din fata masini. Dupa ce sa uscat pata sa facut maronie asa. Mentionez ca nu a mai curs niciodata.Aveti idee ce ar putea fii? Saptamana viitoare era progamata la sch de ulei si toate filtrele. Multumesc. Masina este 2010 motor 2.0 diesel.
andrey_alex vezi sa nu fie de la caseta de directie. Verifica ce nivel de lichid ai in rezervorul pentru directie.
Deci pe carpa e ca uleiul de motor. Cand se usuca pe ciment are culoarea maronie. Kul poti fii putin mai explicit ce e cu suportul motor? Dar nu inteleg asa dintr.o data sa curga? Nu a fost atinsa dedesubt nu nimic.
Pai suportii de motor au ulei in ei, e unul pe fiecare parte. Nici nu e nevoie sa ii atingi, cand le vine vremea sa pice, pica. Eu doar mi-am dat cu parerea, pana nu dai scutul jos sa vezi de unde vine nu avem cum sa ne dam seama.
Saptamana viitoare o sa va anunț. Asa ca idee la ce pret ar ajunge suportii, banuiesc ca amandoi trebuie schimbati ? Multumesc
Salut. Am observat astazi o pata de ulei sub alternator (exact ca in poza). In partea dreapta a alternatorului este la fel, scurs ulei pe niste furtunase. Am observat problema dupa ce am constatat ca se aude un scartait in zona alternatorului cand este foarte frig. Nivelul uleiului este la maxim (verificat din masina), nicio eroare prin bord. Aveti idee de la ce ar putea fi ? Multam.
Am rezolvat. Problema uleiului era de la garnitura - clapeta acceleratie. Scartaitul la rece este de la intinzator (cand am facut distributia am cerut kit complet+ accesorii si se pare ca intinzatorul nu a prezentat interes).
Eu am in continuare acele mici scurgeri de ulei desi am schimbat garnitura si am curatat clapeta. Mecanicul imi tot spune sa nu pun atata seama pe scurgeri respective fiind foarte mici. Mai obisnuiesc sa curat uleiul de acolo odata sau de 2 ori pe an cand imi aduc aminte - din cate stiu uleiul ataca furtunele de cauciuc daca-l lasi mult plus caldura de la motor. Nu stiu daca solutia e schimbarea clapetei dar stiu ca nu e tocmai ieftina.