1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pilot automat/Cruise Control/Tempomat la Audi A3 8P - montare ulterioara - etc. ..

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de john7, 26 Ian 2010.

  1. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Este un ansamblu, switch, care cuprinde ambele manete: pentru lumini și regulatorul de viteză.
    Și da, la facelift Îți trebuie cu F la urma.
     
  2. ALC404

    ALC404 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2.0 TDI, 2009
    Super. Asa ma gandeam si eu - ca sunt 2 manete. Doar ca descrierea piesei (oferita de sistemul de la Porsche) ma ducea putin in eroare. Eroare care era alimentata de faptul ca la Leon aveam tempomatul pe aceeasi maneta cu faza lunga si semnalizarea :)

    Multumesc mult pentru ajutor. O sa comand si eu piesa cu F la urma. Raman dator cu o bere :)
     
    radu20 apreciază asta.
  3. ALC404

    ALC404 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2.0 TDI, 2009
    Salut. Revin cu o intrebare / rugaminte: modelul de A3 pe care il am e din 2009, cu faza lunga care ramane blocata cand impingi maneta. Setul de cc pe care l-am cumparat e pentru 2010+ (se pare) deoarece faza lunga se activeaza la impingerea manetei, care apoi revine in pozitia normala. Este posibila codarea acestei manete pe modelul meu? Atasez o poza cu maneta originala si cu maneta comandata.
     
  4. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Parca problema asta este pe modelul <2009, daca pui maneta cu F in coada, care este pt 2009+.
    Ai cumparat maneta cu F in coada si ai problema asta? Adica nu ramane blocata in capatul traseului ca sa ramana faza lunga activa?
     
  5. ALC404

    ALC404 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2.0 TDI, 2009
    Dap, am luat maneta cu F in coada si nu ramane blocata. Am recurs la inlocuirea acelei bucatele de plastic din interiorul manetei (conform tutorialului de pe pagina a 2a, postat de dasefx1980). Acum remontez CC-ul pe masina si il testez :) revin cu feedback :D
     
  6. ALC404

    ALC404 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2.0 TDI, 2009
    Gata. Problema a fost rezolvata. Totul merge perfect, ca la carte. Initial dadea o eroare in computer (in legatura cu maneta de faza si cc), dar dupa ce am schimbat acel plastic eroarea a disparut. Faza lunga, flash-ul, semnalizarea si tempomatul merg ca la carte. Multumesc pentru acel tutorial, este foarte usor remediat aceasta mica problema de compatibilitate :)
     
  7. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Bravo! Bine ca ai rezolvat-o, acum rămâne doar sa te bucuri de ea.
     
  8. ALC404

    ALC404 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2.0 TDI, 2009
    Dap. Multumesc la fel :)
     
  9. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Eu inca n-am reusit sa gasesc o oferta buna la dezmembrari. Ori sunt piese uzate la maxim, ori nu gasesc.
    Pana la urma cred ca ma dau si eu pe noi si asta este :D.
     
  10. ALC404

    ALC404 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2.0 TDI, 2009
    Eu am gasit la un pret rezonabil, in stare foarte buna (fara urme de uzura, fara stersaturi, fara zgarieturi): 180 lei (codul 8P0 953 513 F). Am mai platit 90 lei (putin cam mult sa fiu sincer) pentru capacul de sub volan, cu decupatura pentru maneta de CC. Alta varianta era se decupez eu capacul actual, dar nu ar fi iesit asa frumos :)

    L.E. daca iei maneta cu F si ai 8P Facelift 2008 - 2009, atunci te vei lovi de problema de care am dat si eu aseara: adica maneta nu va ramane blocata atunci cand o impingi pentru activarea fazei lungi. Dar acest lucru se rezolva inlocuind acel plastic din interior, conform tutorialului din postul #22. Nu stiu exact care e diferenta intre maneta cu codul F si cea cu codul D, de aceea poti incerca sa iei F si sa schimbi tu manual acel plastic (il iei din maneta actuala si il pui in cea noua).
     
  11. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Nu, mie imi trebuie varianta B sau D. Asta e compatibila pt modelul meu, altfel trebuie sa fac ce ai facut si tu :D
     
  12. ALC404

    ALC404 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2.0 TDI, 2009
  13. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Primul nu mai este valabil, ca am sunat si eu.
    Al 2-lea pare ok.
     
  14. ALC404

    ALC404 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2.0 TDI, 2009
    Sa vorbesti cu ei sa iti trimita si capacul de sub volan, care sa aiba decupajul pentru maneta de tempomat. Ca iese urat daca il tai tu pe al tau. De unde am luat eu am reusit sa obtin 20 de lei discount (c/val transport prin FanCourier). Pe capac mi-au cerut 90 RON, dar, sincer, mi se pare cam mult :)
     
  15. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Pai stabilisem cu ei sa imi trimita tot, si capac si restul, dar n-au vrut sa imi dea transport gratis, si m-am suparat si n-am mai comandat :D
     
  16. ALC404

    ALC404 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2.0 TDI, 2009
    Capacul cu cat il dadeau? :)
     
  17. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    50lei + 205lei ansamblul + 27lei transport. Eu mi-am propus sa nu dau mai mult de 250ron pe sh, cu tot cu ajunsul acasa. Altfel, le iau la 550ron noi.
     
  18. ALC404

    ALC404 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2.0 TDI, 2009
    Eee, intre 280 si 550 e totusi o diferenta. la jumatate chiar :)
     
  19. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Salut,

    Am si eu nevoie de putin ajutor, eu am pus pe masina mea maneta de pe G5 care are pe ea si semnalele pentru lumini. Am facut modificarile pe modulul de steering wheel si engine dar pilotul automat nu merge.

    Modulul meu de steering wheel este: 8P0 953 549

    Posibil ca slip ringul sa nu stie de tempomat? Cum pot afla ce versiune de slip ring am?

    Este posibil ca pentru calculatorul meu sa am nevoie de slip ring: 1K0 959 653?

    Tin sa mentionez ca am cutie automata dsg.

    Multumesc
     
  20. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Cum adica ai pus maneta de golf 5?
    Se poate asa ceva?

    Legat de calculatorul de coloana, poti sa intrii cu VAG-COM-ul, sau il desfaci si citesti pe el seria.
    Pe urma se verifici AICI care este al tau. Daca ai mid sau high line, suporta tempomat. Lowline-ul nu stie.
     

Distribuie pagina asta