1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pilot automat/Cruise Control/Tempomat la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Radup, 19 Aug 2008.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu are!
    Daca nu merge, verifica switchurile de la pedale.Problemele sunt discutate in acest topic!
     
  2. go2mars

    go2mars 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0T FSI quattro (B7, 2006, BWE)
    Salut. Nu mai funcționează cruise controlul și aș dori să mă ajute cineva cu repararea lui (probabil că e vorba de switch-urile de la pedale cum am văzut pe acest topic). Sunt din București. Mulțumesc.
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Trebuie sa faci o diagnoza sa vezi dacă switch-urile funcționează. Vezi la prestări servicii, sunt oameni care fac diagnoza.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum sa te ajute ? Mergi cu seria ta de sasiu la orice magazin de piese auto si il comanzi pe cel original. Eu l-am cumparat acum 2 saptamani cu 75 lei de la reprezentanta. Dupa, desfaci capacul cel mare de sub volan si il schimbi (cu putina chinuiala dar este simplu daca te prinzi cum sa-l scoti si sa-l pui pe cel nou). Bafta
     
  5. cris_rcc

    cris_rcc 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi 2007 brb 116cp
    Salutare!nici la mine nu merge pilotul automat.a înlocuit cineva recent switch urile si poate să pună poze cu ce se găsește pe akolo pt ca as încerca să le schimb,dar să știu la ce sa ma aștept.merci!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Demontezi capacul mare de sub volan si in dreptul pedalei de ambreiaj (deasupra) se vede switch-ul. Se demonteza / monteaza prin rotire. Il cumperi obligatoriu original pe ce care are codul 7H0927189 si care costa in jur de 90 lei la reprezentanta. Daca ai doua maini stangi mergi la cineva care a mai facut asta. Invata sa citesti integral topicurile in care vrei sa scrii. Bafta
     
  7. cris_rcc

    cris_rcc 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi 2007 brb 116cp
    Merci pentru info Cristi.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    7H0927189 e varianta noua, revizuita.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cris, nu exista poze pentru ca e simplu si logic ce trebuie facut acolo. Insa daca tu nu ai avut curiozitatea nici sa dai jos plasticul de sub volan si sa vezi switch-ul... nu ai cum sa vezi cat de simplu e.

    Totusi, ce ma frapeaza pe mine e simplitatea cu care tu te pui sa inlocuiesti piese fara sa stii care e defecta si fara sa stii daca switch-urile sunt problema sau nu. Foloseste cu incredere vcds-ul si pe cineva care stie mai mult decat sa citeasca in sectiunea fault codes. Altfel, arunci cu banii pe schimburi de piese pentru ca asa ai citit pe forum undeva... Daca ar fi atat de simplu...
     
  10. cris_rcc

    cris_rcc 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi 2007 brb 116cp
    Nu cred că l am stricat eu.decât l am desfăcut si atât .nu am tras de el,nu am împins tija.l am rotit spre stânga și atât.
     
    Ultima editare: 2 Iul 2016
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    S-ar putea sa-l fi rupt chiar tu. Switch-ul se regleaza singur cand il montezi (el se roteste 45 grade la montaj) si asa ramane.
    Daca impingi/scoti tija cand e dat jos, l-ai terminat. Cel putin cele mai multe modele sunt asa.
     
  12. cris_rcc

    cris_rcc 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi 2007 brb 116cp
    Am rezolvat.era switch ul.mulțumesc pt ajutor tuturor .
     
  13. AdrianBuhai

    AdrianBuhai 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 1,9 TDI 2005
    Salut.Am un Audi A4 B7 1.9 TDI din 2005 si nu functioneaza pilotul automat si computerul de bord , electricianu a zis ca trebe schimbat calculatorul de coloana volan.Poate sa imi spuna cineva cum arata mai exact si ce trebe sa caut?Mersi.
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Electricianul tau face experimente pe tine.
    In primul rand nu a determinat ce calculator ai si daca trebuie schimbat - a presupus automat ca trebuie schimbat.
    Computerul de bord nu cere alt calculator, doar tempomatul.
    Vad ca esti din Timisoara. Daca nu esti lipit de electricianul ala, cauta-ma si iti explic ce trebuie schimbat si ce nu. Insa e nevoie sa vad masina.
     
  15. AdrianBuhai

    AdrianBuhai 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 1,9 TDI 2005
    Nu m-am exprimat eu bine.Computerul de bord si pilotul automat functioneaza , butoanele functioneaza, conexiunea dintre butoane si calculatorul de coloana volan care le comanda, nu functioneaza.
     
  16. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Salut, mi-am montat si eu CC pe masina mea schimband inclusiv si calculatoru de coloana...
    Am urmat toti pasii pe care este scris in acest topic dar am dat de o alta problema....sau eu am dat gres...
    La adresa 3 - ABS BRAKES -> [Login -11], nu pot intra in Login ... nu pot introduce nimic...
    Iar in schimb imi mai da si eroarea:

    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
    005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

    ... am verificat mufa daca am puso la loc .....
    Mi sar fi dus acest senzor ???
    Ori testeru meu este mai slab si nu imi permite asa ceva ??? (16.8.4)
    Va rog sa daca ma puteti ajuta cu ceva idei si sfaturi...
    Va multumesc !!!
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  18. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Aici precis ai dreptate deoarece peste tot aveam codurile celel bune...
    Doar de acesta nu pot scapa....
    Sa stii ca voi si incerca...
    Mersi ...
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Interfata pe care o folosesti e de c*cat.
    Ca atare, nu poti calibra nici G85.
     
  20. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    " ovidiutm " ai avut dreptate cu interfata .... Mersi !!!

    M-am dus la un prieten care are o interfata mai buna si intradevar am putut intra la ABS, am calibrat ESP-u si am putu coda ABS-u ....
    Aproximativ 5 ore mi-a functionat totul OK dupa care a reaparut din nou ABS si ESP.
    Am decis sa maduc la o interfata originala (BOSCH) unde mi-au spus din prima ... problema nu era din cauza ca nu era calibrat ESP-u si codat ABS-u, deoarece au fost memorate in CAN si ar fi revenit la normal daca nu era dus switch-ul de la frana.... din cauza asta imi aparea erroarea.
    Am decis sa-l schimb si pe cel de la ambreaj sa fie sigur ca va functiona o perioada buna....
    Dupa schimbare, fara sa ma stergi vreo erroare totul a diparut si functioneaza si tempomatul ...
    Recomand tuturor dupa montare tempomat sa schimbe si aceste 2 switch-uri ca pana la urma tot vor trebui schimbate si e mai bine sa previi decat sa te lese undeva in drum...
     

Distribuie pagina asta