1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pilot automat/Cruise Control/Tempomat la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Radup, 19 Aug 2008.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Poleuca vezi ca switch-ul de frana e important in egala masura ca si cel de ambreaj, pentru functionarea tempomatului. Si am intalnit multe defecte pe frana...

    Cand mergi la diagnoza fa o poza la ecranul de pe 01 - Engine - Measuring Blocks - group 006.
     
    alex_, vladliviu85 și Poleuca apreciază asta.
  2. Adrian-Pitesti 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4 / 1,9TDI / 2007
    Scuza-ma, cum ai rezolvat problema?
     
  3. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Cititi si voi pe aici pt ca raspunsurile nu sunt atat de variate, switch ambreiaj sau switch frana defecte. in cele mai multe cazuri, switch-ul de ambreiaj.
     
  4. Adrian-Pitesti 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4 / 1,9TDI / 2007
    Multumesc frumos! Sunt nou pe aici si o sa caut rezolvarea problemei mele.
     
  5. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Salutare,
    Alte motive pentru care cruise control ar fi nefunctional ? Switch-urile ambreaj sau frana functioneaza corect pe vag com, la fel si maneta, dar sistemul tot nu functioneaza.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Maneta merge corect pe 16 sau si pe 16 si pe 01?
     
  7. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Pe 16,pe 1 am verificat doar switchurile.unde trebuie sa ma uit pentru maneta?
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Poate ne spui si ce motor ai...
     
  9. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Avb,scrie la profil
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
  11. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Am verificat,in field 4 nu imi arata decat 1.0 cand este pornit iar daca imping de maneta sa il dezactivez imi arata 0.0.restul butoanelor nu fac nimic decat in canalul 16.Am gasit intre timp pe canalul 22.toate merg perfect dar tot fara cc
     
    Ultima editare: 22 Mai 2019
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Atunci de vina sunt ceasurile de bord.
    Am mai intalnit fenomenul asta si nu imi explic ce treaba au ceasurile cu comanda CC pe ECU, insa am tras concluzia asta dupa ce 2 persoane carora le-a functionat CC-ul pana la schimbarea ceasurilor, iar dupa schimbare nu. Si in cazul lor (m-am uitat personal) totul era perfect functional.
     
    Amykmy și vladliviu85 apreciază asta.
  13. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Ciudat pentru ca ceasurile nu a fost schimbate iar cc a functionat.am intrat pe 03 abs sa vad viteza de deplasare iar de fiecare data cand ajung la 20-21km/h imi da eroare No response from controller.Poate fii un senzor abs defect fara sa dea eroare?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Diagnoza se mai face si cu alte "scule" dedicate VAG. Mergi la un profesionist in diagnoza care doar asta face nu la mecanic si nu la cineva care foloseste "clona mizerie chinezeasca" pentru diagnoza. In plus cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
  15. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Va multumesc pentru raspunsuri.revin dupa ce rezolv problema
     
  16. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu, nu poate sa fie nici un senzor de abs defect in cazul tau. Cand esti conectat pe modulul de ABS, dupa ce sari de 20 km\h automat se deconecteaza conexiunea OBD. Asa sunt gandite centralele astea de ABS. Dupa cum spune Ovidiu, si eu am intampinat si confirm cele spuse de el, pot fi de vina ceasurile in cazul tau. Stiu ca suna ciudat.
     
  17. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Rezolvat,problema la ceasuri.multumesc pentru ajutor
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai schimbat ceasurile sau... ?
    Ajuta-i cu informatii si pe altii.
     
  19. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    Salutare, mie mi-a montat Ovidiu tempomat pe mașină și nu am schimbat nici un switch; și crede-mă sunt vreo 4-5 ani de atunci.
    În concluzie, nu e regula schimbarea switch-urilor când îți pui tempomat.
    Ce am învățat eu din toate astea este ca persoana care face aceasta operațiune contează foarte mult.
    Mulțumesc încă o data Ovidiu/Ovidiutm!
     
  20. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Primul pas a fost sa verific manetele si switch-ul pentru ambreiaj si desi era functional am schimbat acel switch sa fiu sigur apoi la indrumarile voastre am schimbat ceasurile si acum totul functioneaza.
    Ii dau dreptate lui Cristi,eu mi-am pus cc acum 4 ani si nu am avut probleme cu switch-ul
     

Distribuie pagina asta