1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pilot automat/Cruise Control/Tempomat la Audi A4 B8 - montare ulterioara

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bulgarujr, 19 Aug 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E ceva normal, foloseste frana, nu frana de motor. Acelasi comportament al stopurilor il ai si daca pui frana din maneta CC.
     
  2. Iacob_FST

    Iacob_FST 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2009
    Locație:
    Alesd
    Masina:
    AUDI A4(B5) 1.9TDI 1Z(90cp) Automat '96
    Buna ziua! Am si eu mare nevoie de cineva care imi poate spune cum pot activa "pilot automat" , tempomat pe 8k 2011 2.0tdi ! Masina nu a avut tempomat si am montat un set de manete cu tempomat dar nu reusesc sa il activez ! Multumesc enorm!
     
  3. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Intri pe engine a codings și de acolo te descurci. Trebuie sa bifezi Cruise control. La fel și pe steering.
     
  4. Iacob_FST

    Iacob_FST 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2009
    Locație:
    Alesd
    Masina:
    AUDI A4(B5) 1.9TDI 1Z(90cp) Automat '96
    Iti multumesc mult pt raspuns! Poate daca te rog ai putea sa imi detaliezi daca stii pasii care sa ii urmez! Stima!!
     
  5. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    01 - Engine - Coding - '11463' si 16 - Steering Wheel - Coding - Penultimul bit se modifica in valoarea adecvata de mai jos (penultimul, adica ? din secventa 0xx?x). Inainte de orice modificare fa o poza codarii initiale.
    • 0 = fara computer bord si pilot
    • 1 = cu computer bord, fara pilot
    • 2 = cu pilot, fara computer bord
    • 4 = cu pilot si computer bord
     
  6. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Salut , de ceva timp nu imi merge Cc'ul , am intrat la advanced measuring values sa vad care e situația,bitii se schimba mereu cand trec maneta de pe reset pe on si sus/jos. Nu se schimba cand o trag spre mine adică sa salvez viteZa impostata. Am luat alta maneta uzata si exact aceeasi problema ..
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca problema ta este switch-ul d ela la pedala ambreiaj.
     
  8. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Pe cine am mai întrebat a spus ca daca nu se schimba bitii cand trag maneta e stricata maneta. Nu stiu nimic de switch-ul acesta de la pedala de ambreaj ..
     
  9. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Daca vrei sa verifici switch-ul intra in blocurile de masura din nou si cand apesi ambreiajul si/sau frana o sa vezi daca se schimba cifrele...



    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am montat si eu astazi CC pe masina, dar nu am reusit sa-l fac si functional inca :(
    Am montat alt ansamblu de manete, facute de acelasi producator ca si ale mele (De-klo parca), spira mea pe ele, am codat pe steering si pe engine (defapt am pus bifele in casute pentru CC) dar nu functioneaza . Primesc o eroare pe Engine, cu spirala aprinsa, cea din prima imagine.
    Daca scot codarea de pe steering, eroarea de pe engine se sterge si dispare spirala, dar ramane eroare pe steering "incorrectly coded"
    Partea ciudata este ca pe engine ramane codat bitul de CC, fara nicio eroare, iar daca vreau sa-l debifez nu ma lasa , nu pot face codarea cu VCDS.
    In blocurile de masura pe ch 127 si 128 CC se face on-off, dar alte butoane nu merg, nu se schimba bitii, am incercat si pe alte canale.
    Am incercat sa salvez aceeasi valoare la codingul de pe Can Gateway dar degeaba, nu vrea (citisem ceva pe net despre asta).
    A mai intalnit cineva aceasta eroare/situatie ? Se cunoaste vreo rezolvare ? Mersi.
     
  11. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Nucu, just my 2c, ai facut Logarea pe Engine inainte de codare?
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am codat prima data pe steering, iar cand am deschis pe engine la coding >longcoding>byte 6 era deja bifata casuta de CC.
    Nu am disponibil buton de Login pe engine.
    Am mai citit ca trebuia sa fac codarea prima data pe engine si apoi pe steering, dar acum nu mai pot scoate bifa din casuta de CC de pe engine.
     
  13. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Nu ai un autoscan cu stringul de long coding vechi sa incerci un Paste / Test / Save fara sa scoti bifa?

    E super straniu ca nu mai poti scoate bifa.
     
  14. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Nucu, pe engine faci codari doar cu contactul pus, nu? Fara motor pornit.
     
    andyzaharia apreciază asta.
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am, e cel din poza4. Am facut asta, am lipit codul fara "1" de la bifa CC, dar nu il accepta VCDS. Imi da eroare "Request ...range" ceva de genul.
    Am incercat asta si cu steering debifat, dar tot nu vrea.
    Da Luci, doar pe contact am facut totul.
     
  16. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Este nou ansamblul, spirala poate fi firava, esti 100% ca sunt Ok? e ciudat ca nu se schimba biții cand muți maneta de la Cc
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, sunt ok. Ansamblul de manete este SH, original, iar spira este a mea, cea care a fost pe masina, nu e firava.
    Am lucrat foarte ingrijit si finut, n-am avut cum sa deteriorez ceva.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu cumva interfata sa fie problema pe partea de long-coding ?
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu. Am codat si codez cu ea long coding pe toate modulele. Am incercat si cu alta, 15.7, care nici ea nu mi-a facut probleme.
    Oricum, o sa merg miercuri la un amic cu interfata originala sa vad daca e ceva diferit, desi eu personal nu cred.
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Nucule, este posibil ca sa nu-ti accepte functia (calculatorul de injectie) modulul de management al motorului. Prima data pe acest modul trebuia sa verifici daca accepta codarea. Aceeasi poveste este valabila si in cazul montarii ulterioare a ACC - Adaptive Cruise Control. Trebuie sa faci cumva sa debifezi CC de pe Engine.
     

Distribuie pagina asta