1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pilot automat/Cruise Control/Tempomat la Audi A4 B8 - montare ulterioara

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bulgarujr, 19 Aug 2013.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Nu este vorba ca nu te cred,dar m-am luat strict dupa documentul atașat.
     
  2. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Este diferenta, la avant are si actionarea stergatorului spate. Asta nu inseamna ca nu merge si pe sedan, am avut eu montat (temporar pana am gasit ce trebuie).
     
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Asta stiu,doar ca dacă pui manete de sedan pe avânt nu ai și funcția pentru ștergător de luneta și invers,este logic.
     
  4. florin_andrey86

    florin_andrey86 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2009
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    audi A4, motor 2.0 tdi, cod CAGA, fab 2008
    Am cumparat maneta CC de limuzina, dar le-am modificat si le-am facut de avant, totul e bine, functioneaza absolut totul, maneta pentru pilot trimite impulsuri la calculator, dar am o problema la codarea de la ENGINE, nu-mi scrie nimic de la pilot (cruise control system) si nu stiu ce sa fac si unde sa fac.
    Pe steering wheel am gasit ceea ce trebuie sa bifez. O mana de ajutor va rog frumos.
    Este vorba de un audi A4 B8, an 2008, automat 8+1, motor caga, avant. Multumesc.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Modifica bitul 0 din byte 6 (primul din dreapta) din 0 in 1 sa vezi daca e acolo codarea.
    Am avut si eu ceva probleme, dar erau din cauza interfetei 10.6. Cu una 15.7 avea documentati respectivii biti si aparea cruise control installed.
     
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pe Engine in Long Coding, in Byte 6 bifezi Bit 0. Acela este pentru CCS (Cruise control System), adica pilotul automat.
     
  7. florin_andrey86

    florin_andrey86 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2009
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    audi A4, motor 2.0 tdi, cod CAGA, fab 2008
    Multumesc frumos de ajutor, totul functioneaza foarte bine!!!!!
    Tot respectul
     
  8. dragosmd93 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Skoda Octavia Tour 1.9 TDI 2007
    Salutare! Incercand sa montez tempomat pe audi a4 b8 avant, am intampinat cateva probleme. Pentru ca timpul nu mi a permis si a trebuit sa plec cu masina, am montat grupul de manete vechi dar mi a ramas martorul servodirectie aprins in bord (vezi poza 1), in acelasi timp se simte o usoara diferenta la miscarea volanului, sau poate doar mi se pare. Mentionez ca dupa ce am montat blocul de manete cu tempomat, am activat pe Engine si Steering Wheel cruise control, dar pe Engine nu imi ramane codarea, desi imi spune ca a fost codat cu succes. Dupa ce am pus maneta veche nu am sters codarile facute anterior. Ca sa fiu mai clar, as avea urmatoarele intrebari:
    1. De ce mi-a ramas martorul din poza 1 aprins?
    2. In poza 2 se observa ca Measuring Blocks din Engine nu este disponibil, ar fi o problema cu testerul meu? Vroiam sa verific pedala de frana respectiv ambreiaj. (VCDS 14.10). Totodata butonul Login care in cazul de fata este Coding II la fel nu este disponibil, nu pot face codarea 11463. E normal sa nu am acces nici acolo?
    3. In poza 3 sunt firele care intra in blocul de manete, respectiv 8 fire, In poza 4 se observa mufa in care intra cele 8 fire, dar are 14 slot-uri, deci mai sunt 6 libere, este posibil sa fie nevoie de cablaj pentru pilotul automat?c

    Multumesc anticipat!
     
  9. dragosmd93 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Skoda Octavia Tour 1.9 TDI 2007
    Salutare!

    Revin cu un update la problema mea. Cu ajutorul lui cata, colegul nostru de forum, mare om, am rezolvat punctul 1. Trebuia sa "calibrez" directia sau "sa i spun spirei" unde este maxim dreapta respectiv stanga, asa ca am mers cu masina in linie dreapta aproximativ 20m apoi, pe loc, am virat foarte usor stanga maxim, in punctul maxim am insistat putin si am ramas acolo cateva secunda, pana s-a auzit un beep. apoi am repetat pentru viraj dreapta, la fel, virand foarte usor si mentinand in maxim, acolo se mai aude inca un beep, viram inapoi la punctul 0 si gata, problema s-a rezolvat, s-a stins martorul.
    Cat despre punctul 3, se pare ca nu trebuie nici un cablaj.

    Legat de montarea pilotului, nu am mai incercat, ramane pe viitor. Revin cu update uri :) Rog ajutor pentru punctul 2 :)
     
  10. radu35 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2009
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8.5 avant 2TDI quattro 177 cp 2012 Ex a4 B7avant 3tdi quattro
    Buna tuturor.sper sa fi scris in sectiunea corecta...Ma poate ajuta cineva cu ce face/inseamna functia 6Y8-cruise control speed limit sistem?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact ce spune. Ai limita maxima la viteza setata prin CC. La unele masini din grupul VAG limita maxima care poate si setata este 160 Km/h si la altele este de 210 km /h. Bafta.
     
    radu35 apreciază asta.
  12. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Este sistemul de control al vitezei de croaziera. Nu are legatura nici cu CC nici cu ACC ci este dotare standard si se refera la avertizarea sonora la depasirea cu 3km/h a unei vitezei presetate de sofer. Preset-ul se poate face in doua praguri de avertizare cu ajutorul tastei SET de langa turometru.
    Mai multe detalii in manualul de utilizare.
     
    radu35 apreciază asta.
  13. radu35 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2009
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8.5 avant 2TDI quattro 177 cp 2012 Ex a4 B7avant 3tdi quattro
    multumesc de raspunsuri !
     
  14. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Salutate!

    Am inlocuit manetele+spira la A4 B8 Avant fara tempomat cu unele cu tempomat, dupa cod. Mi-a mers o luna de zile tot, fara nici o eroare, iar de curand s-a aprins airbagul, iar in urma testarii am descoperit ca e cel de la volan si nici claxonul nu functioneaza. A mai patit cineva asa ceva?
    Sa fie din cauza spirei ? Tempomatul functoneaza.
    Multumesc
     
    Ultima editare: 15 Noi 2018
    A4Cip apreciază asta.
  15. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Mai degraba din cauza cablajului de airbag care intra in spira. Comenzile pe volan merg? Da airbag-ul jos si vezi sa nu fie ceva la mufa aceea galbena de intra in spira si e responsabila de airbag, comenzi si claxon.
     
  16. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Comenzi pe volan nu am. M-am gandit si eu la mufa galbena am verificat-o si i-am dat cu un spray de contact. Nu stiu ce as putea sa mai fac.
     
  17. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Daca timp de o luna ti-a mers, cel mai probabil s-a intrerupt spira. Este singura componenta in miscare care ar fi putut ceda.
     
    Florea Alin apreciază asta.
  18. Kata84k 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4b8
    Salutare am si eu o problema cu pilotul automat
    Conform vcds asta ar fi eroarea co 00895
     
  19. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi maneta. In primul rand in blocurile de masura cu VCDS sa vezi daca funcționează vreunul din butoane. Apoi fizic verificată maneta. Poti merge până la înlocuirea ei efectivă.
     
  20. dannym4e 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2010
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 Tdi, 2009
    Salutare tutoror! Doresc sa montez tempomat pe masina si am rugamintea de a ma ajuta in privinta urmatoarelor aspecte:

    1) se potrivesc (functioneaza) manetele de avant la berlina?
    2) daca da, se poate inlocui doar maneta de stergatoare de pe blocul de avant? (Eu avand berlina si nedorind si funtia de stergator luneta pe acea maneta)

    Va multumesc anticipat!
     

Distribuie pagina asta