1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pilot automat/Cruise Control/Tempomat la Audi A4 B8 - montare ulterioara

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bulgarujr, 19 Aug 2013.

  1. Kata84k 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4b8
    cata181 Ok o sa incerc si revin cu rezolvarea. O seara buna
     
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    1. Da
    2. Da
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  3. Rover 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 1.8 tfsi 2008 CDHB 118 KW/160 CP
    Buna ziua, mi-am cumparat recent si eu un A4 B8 - 2008.
    Dupa ce am citit si rascitit acest topic, si ce alte informatii am mai putut culege de pe net, mi-am pus si eu manetele pentru CC, masina nu avea.
    Codat pe engine si steering wheel, totul ok,
    Am rezolvat pana acum toate problemele care au aparut, dar am ajuns intr-un impas.
    Butonul de Set nu pare sa aibe vreun efect, daca setez viteza manual apare pictograma de CC si viteza dorita pe diaplay-ul computerului de bord, dar becul verde nu se aprinde.
    Am testat cu Vag-Com si toate butoanele si functiile manetei functioneaza (m-am uitat in Steering wheel - Adv meas blocks)
    Sa fie de la switch-ul de ambreiaj? Unde se poate citi cu Vag Com daca functioneaza? Erori nu am.

    Multumesc
     
  4. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Daca switchul de ambreiaj era defect nu puteai porni masina...
     
  5. Rover 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 1.8 tfsi 2008 CDHB 118 KW/160 CP
    Switch-ul de ambreiaj e, am mai citit-o azi odata, nu credeam ca eroarea e la Parking brake :) - Clutch position sensor.
    Se pare ca senzorul are mai multe functii, functioneaza ok la apasare pana in capat, dar la parking brake si CC ii trebuie inceputul cursei...
    Inlocuiesc maine sau cand ini vine piesa, si revin.
     
    dreiutz apreciază asta.
  6. Rover 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 1.8 tfsi 2008 CDHB 118 KW/160 CP
    Dupa cum am promis, revin cu detalii:
    Abia ieri(mi-a plecat mecanicul in cocediu), am schimbat pompa de ambreiaj(master cylinder) cu totul, nu am putut schimba doar senzorul, asta mi-a rezolvat problema, nu mai apare eroarea de Clutch position sensor, iar tempomatul functioneaza perfect.
     
    smurff și lowlife apreciază asta.
  7. m0590

    m0590 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2010
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 Diesel 2008 S-line interior si suspensie S-line
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    In principiu ... da, dar trebuie sa fie si spira compatibila. Adica, daca blocul de manete este Kostal, ai nevoie de spira Kostal. Daca blocul de manete este Valeo, atunci vei avea nevoie de o spira Valeo. Nu merg incrucisate.
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  9. m0590

    m0590 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2010
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 Diesel 2008 S-line interior si suspensie S-line
    Pai doresc sa cumpar tot setul exact ca in poza.
     
  10. Popoviciu Daniel

    Popoviciu Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8
    Buna tuturor, am luat de csteva luni un Audi A4 B8 din 2013 , 177 cp . Problema e ca nu am testat pilotul automat si acum imi dau seama ca nu functioneaza deloc. In mers am actionat in toate pozitiile maneta si nu se activeaza deloc . Oare care sa fie cauza ? Pe test nu imi da eroare cu pilotul . Mulumesc de intelegere.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la un bun electrician auto. Nu exista sa nu ai eroare. La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.

    Se verifica switch ambreiaj si se verifica in blocurile de masura cum lucreaza switch-ul si maneta CC. S-a explicat pe forum asta de zeci de ori. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil.
     
  12. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Salut,
    Pana la urma ce ai mai facut; le-ai cumparat, le-ai montat, functioneaza, ce coduri au ?
     
  13. vasilegl 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salutari tuturor!

    Masina A4 B8, motor CAHA

    Cu ajuorul indicatiilor de pe acest forum, am reusit montarea tempomatului la masina enuntata mai sus.

    In plus fata de ce am gasit pe forum, m-am confruntat cu urmatoarele probleme:

    - Am comandat setul de manete de pe net si au venit fara colierul de prindere. Solicitati sa va trimita si colierul sa nu aveti surprize ca mine, a trebuit sa improvizez si sa pun sub acesta o bucata dintr-un colier ordinar ca nu reuseam sa strang manetele pe axul volanului.

    - Dupa montarea tuturor pieseleor si efectuarea setarilor, am constatat ca imi ramane bec ESP aprins cu eroare pe Servodirectie si pe ABS (00778-stering angle senzor) de care nu pot scapa. Evident, ceva banal pentru cei cu experienta dar pentru cel care face prima data asa ceva... te duce imediat gandul ca ai setat sau ai stricat ceva. Spre ghinionul meu, am gasit foarte de greu informatii care sa se potriveasca cu masina mea si vag-ul 17.1. Se pare ca aceasta calibrare la unii e necesara la altii nu, de aceea nu am gasit-o detaliata in paginile anterioare, sau poate mi-a scapat.

    Modalitatea de calibrarea directiei am gasit-o pe forumul de pe linkul de mai jos. Cu Translate totul e simplu!

    https://www.a5oc.com/threads/cruise-control-retrofit-guide-b8-5.171174/

    Multumesc tuturor celor care au dat explicatii!
     
    Ultima editare: 20 Feb 2020
    rosu_ghe și smurff apreciază asta.
  14. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Salut tuturor,
    Am un A4 B8 2010 si mi-a cazut in mana un set de manete de Facelift, pe care vreau sa le montez pe masina mea (lipsa de activitate) :)
    Problema este ca eu am avant si ele sunt pentru sedan.
    Am demontat partea de stergator + computer bord la ambele tipuri de manete si am vazut clar care este diferenta intre cele doua si ce trebuie schimbat pentru a trece dintr-o varianta in alta .
    Poate cineva sa-mi spuna cum decuplez partea aceea de plastic din capatul levierului manetei din mecanism, ca sa-l schimb cu cel dedicat pentru avant ?
    Nu as vrea sa tai acele doua nervuri, care sunt pe post de blocatoare a bascularii levierului pentru functia stergator luneta, asta ar fi ca ultima solutie. De asemenea nu am indraznit scoaterea fortata, in ideea ca poate exista o modalitate mai simpla si cineva de aici imi poate da o idee, fara sa invat din greselile mele.
    Multumesc anticipat.
     
  15. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Salut,
    Poate cineva sa-mi spuna compatibilitatea spirei cod 8K0 953 568Q cu optiunile din paranteza (CCS, ACC) ?
    Eu am cautat pe ross-tech si nu am gasit.

    Vreau sa achizitionez doua ansambluri manete marca Valeo: unul are maneta pilot automat dar nu are maneta computer bord, altul nu are maneta pilot automat dar are maneta computer bord !
    Stie cineva daca din astea doua ansambluri pot face unul care sa aiba atat maneta pilot automat cat si maneta computer bord? Adica sa mut maneta pilot automat pe cel care nu are sau (alta varianta), sa pun maneta computer bord pe cel ce are maneta stergator simpla.
    Atentie, ma refer doar la cele fabricate de Valeo, pentru ca la cele fabricate de Kostal am experimentat si se poate face orice cu ele !
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tinand cont ca nu le-ai cumparat deja, de ce vrei sa te complici si nu cauti un ansamblu care are deja CC si CB ?
     
  17. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Nu m-a parasit logica nici pe mine ! :)
    Un ansamblu complet costa in jur de 350 lei. Masina careia vreau sa-i montez ansamblul complet are una din variantele expuse mai sus, urmand (daca se poate grefa ca la Kostal) sa cumpar varianta complementara, pe care am gasit-o la 100 lei.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A, acum e de inteles. :)
     
  19. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Raspund tot eu !
    Se poate face si la acestea fara probleme, manetele fiind interschimbabile intre ansamble de manete !
     
    lowlife apreciază asta.
  20. a.m_klaus 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011
    Salut,
    La un A4 B8 2011, am montat spira pentru cruise control. Totul a decurs ok, am făcut codarile respective toate funcțiile cruise control merg perfect, doar ca mi a rămas becul de la ESP aprins in bord și când scanez mașina îmi da eroare pe 01 engine, 03 Brakes, 16 steering column, 19 gateway
    Tin sa precizez ca am făcut toate codarile cu OBDEleven, ce cred eu este ca trebuie umblat la basic settings la steering angle G85 numai ca nu prea îmi dau seama din OBDEleven, pe VCDS este altfel interfața, de restul codarilor mi-am dat seama treptat dar aici ma cam încurc puțin
    Știe cumva cineva cum sa fac codarea respectiva pe OBDEleven ? Mulțumesc.
     

Distribuie pagina asta