1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Placute - Discuri de frana - Furtunuri metalice - recomandari - ce merita si ce cumparam

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de florinbutoiu, 20 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    "catalyyn" din codul care il vad eu pe discul din prima poza adica 4A0 615 301 C rezulta in etka ca discurile sunt 288x25. Iar acel cod a fost inlocuit in 2005 cu 8E0 615 301 Q
     
    Ultima editare: 30 Apr 2012
  2. andu0102 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 ,2006
    discuri frana ABE

    A folosit cineva discuri frana ABE?Sunt de productie poloneza si as fi interesat de calitatea lor.Pretul este super.
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cu franele nu se joaca!Pune mana si cumpara marcile consacrate,care in definitiv nu sunt asa scumpe,gen Ate,Pagid,Trw,Ferodo.
     
  4. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Ieri am schimbat si eu pastilele fata spate plus discurile spate caci pastile m-au tinut doar "23.770KM" marca TEXTAR acum am montat BOSCH sa vedem cat mor tine, deocamdata vad ca franeaza destul de bine masina dupa 100km. Mai jos cateva poze cu pastilele in cauza.
     
  5. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    M-am documentat cu ceva timp in urma si am aflat ca sunt un pic mai performante placutele ce au 2 "pastile", mai bine zis acel sant. Incearca sa reproduca ceea ce fac discurile perforate sau cele cu santuri.
    La supra solicitare, la temperaturi foarte mari, se creaza acel "gaz" ce favorizeaza efectul de fading.
    Prin perforatiile discului, iar in cazul placutelor prin acel canal, se "arunca" afara acel "ceva" si fading-ul este cel putin intarziat.
    Acum, ca poti ramane fara frana depinde de mai multi factori si cred ca la un condus normal nu e sesizabila diferenta.
    Si eu ma uitam inainte cu suspiciune la acel sant, vrand sa fie acolo cat mai mult material de franare, dar intre timp am aflat ca nu sunt facute degeaba asa, doar estetic, sau sa faca firma ceva economie.

    (Am trecut de ceva timp de "mia" de km cu placutele PAGID,...ce sa spun,...sunt super. Recomand cu caldura si foarte serios. Raportul pret calitate este extraordinar. Nici nu scot vreun sunet, nici pe jante nu depun "praf" negru, franeaza parca mai bine, parca nu mai calc frana cu aceeasi forta ca in cazul TRW. La viteze mari sau in panta, la franari destul de serioase, ating pedala, franeaza cat trebuie dar fara sa mai dau de acel punct "tare". Cred ca devin client fidel...:) )
     
    Ultima editare: 7 Iun 2012
  6. mordor Guest

    salutare,
    va rog sa imi spuneti si mie pentru un audi a4 b5 an 2000 1.9tdi 115cp (85kw) WAUZZZ8DZYA120769 ce discuri de frana pe fata merita sa pun: ATE sau Brembo?
    Prima data sa imi ziceti daca se potrivesc urmatoarele:
    ATE : 24.0125-0105.1 ▪ 46,5 ; Ø [mm] : 112; Diametru [mm] : 288; diam. centrare [mm] : 68; Diametru interior [mm] : 135
    ▪ grosime [mm] : 25,0, disc ventilat; placute frana ATE : 13.0460-7110.2

    sau discuri BREMBO : 09.5745.24 Diametru [mm] : 288, Diam centrare [mm] : 68, grosime [mm] : 25, disc ventilat; placute frana BR.EMBO : P 85 037 .

    Astept pe cineva sa imi raspunda cat mai curand posibil, va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Iul 2012
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Alege-le pe cele ATE si impreuneaza-le cu placute Ate ceramic. Poti lua si Brembo, sunt foarte bune. Placutele Ate ceramic sunt mai scumpe cu 30-40% decat celelalte. Daca ti se par scumpe, ia placute ATE normale. Eu am pe alta masina discuri Brembo si placute Mintex si merg f bine, doar ca mai scartaie cateodata.
     
  8. mordor Guest

    Merci Razvan, discurile ATE vad ca sunt mai scumpe putin decat cele brembo insa am vazut ca pe masina am tot ATE (originale audi) pe care nu cred ca le-a schimbat nimeni pana acum (productie luna 11 an 99) masina are deja 300.000 km.

    Eu voiam sa stiu sigur daca se potrivesc pe modelul meu de masina.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Se potrivesc, dar oricum presupun ca le iei de pe la un magazin unde iti cauta dupa tipul masinii. Tu in mod sigur 99% ai discurile de 288 ventilate. Nu prea exista alta varianta la B5 decat cele de 280 neventilate dar nu e cazul la tine.
     
  10. mordor Guest

    in configurator scrie ca sunt bune, codurile coincid insa voiam sa ma asigur ca sunt 100% compatibile, de aceea am pus codurile fabricantului.:readit::readit:
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cred ca eu am cumparat Pagid de alta firma,ca experienta mea e in totala contradictie cu a ta :no:

    Deci,ceea ce expun e din proprie experienta:
    -discuri ate+placute ate scartaie
    -discuri ate sau pagid +placute ferodo premier nu scartaie
    -discuri pagid+placute pagid scartaie

    In oricare din combinatiile de mai sus,franarea a fost cam aceeasi si la fel de mult praf rezultat de la placute;pe scurt,nu sunt diferente,sau cel putin eu nu le-am sesizat.

    Acum aprox 1500km am schimbat placutele si discurile pe fata cu unele pagid,de altfel tot pagid am si pe spate.Dupa ce le-am facut rodajul si am inceput sa ma infing tare in frane,am observat ca dupa ce se incalzesc,pe ultimii 2-3m cand opresc masina,acestea scartaie,si sunetul devine cu atat mai pronuntat cu cat acestea sunt mai incinse.

    Intr-o zi,am plecat cu intarziere spre munca si am fost nevoit sa conduc masina pe parcursul a 36km(cat am pana la servici) din care 31km pe autostrada ca si cum era furata(masina :) ,"prindeti imaginea" :) ),iar cand am ajuns,franele faceau un zgomot ingrozitor de tare de fier pe fier,de se uitau colegii de munca la mine :banghead: .Mentionez ca nu puteam nici sa pun mana pe jante,atat de fierbinti erau :)

    Pt mine,nici sa nu aud de altceva decat placute ferodo premier mogul,indiferent cu ce discuri,pagid sau ate.
     
  12. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Ai avut parte de o experienta neplacuta, ce pot sa spun mai mult ?
    Nu stiu care ar fi cauza, incingerea rotilor si ce mai era pe acolo...
    As fi facut ca tine daca pateam asa ceva...fii sigur de asta.
    Eu am ajuns acum din Turcia, am bagat aproape 2500 de km,...mai ales la venit m-au omorat semafoarele de pe coasta vestica (cine stie traseul cunoaste despre ce vorbesc) si jantele....hm,...poate ca au "negreala" pe ele,..dar nu se vede mai altfel decat daca ar fi mers prin oras.
    E drept, am spalat masina in Turcia,...dar de scartiat sau incingeri...nici vorba.
    Iti spun cat se poate de sincer...
    Uite, inca nu am spalat masina, o duc maine dar o sa fac poze la jantele pe fata, doar asa, ca sa-ti faci o idee.
    Dau cu degetul intre spite si fotografiez urma...
    Nu fac apologia Pagid, ca poate data viitoare gasesc altceva la pret bun.
    Se prea poate sa fie o filiera pe la noi cu ceva chinezarii, altfel,...sincer,. nu-mi explic.
    Pe serpentinele din Bulgaria, sa-mi faca fadind, scartaieli sau alte nasoale,..nici vorba. Iti jur...
    Daca vrei, pun pozele maine (deci cu vreo 1200 km parcursi in doua zile) si...ma cam opresc aici. Nu vreau sa le fac cumva vreo reclama, spun doar despre ce am acum pe masina si cum se comporta.
    Ma enervez si fac si-un filmulet pe telefon cu o franare... Nu, ca daca ma apuca, sa te tii... :)
    E prima data cand folosesc si am vrut sa fac un fel de review pentru ca nu prea erau tratate.
    Dupa ce le-am pus pe masina, am aflat ca le face Textar (TMD), despre care citisem niste review-uri negative si...ca sa fiu sincer, daca stiam,...ma gandeam de doua ori daca sa mai iau PAGID.
    Acum,..sunt super multumit si nu mai spun nimic altceva...

    (nu cunosc marca discurilor, le-am rectificat de doua ori, acum sunt OK si desi am cautat vreo inscriptie pe ele, nu am gasit)
     
    Ultima editare: 30 Iul 2012
  13. Botnar

    Botnar 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 , 2.5 TDI . 2003
    Pe 31 mai 2011 am schimbat si eu placutele frana cu ATE Ceramic. Si acum le am si sunt abia la jumate si am facut 75.000 km. :-)
     
  14. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Ohoho,...astia da km.
    Sa te uiti si la cele de pe interior, sa nu patesti ca mine.
    Era cat pe ce sa spun ca sunt OK, ca sunt jumatate,...dar cele de pe interior mai aveau 3 mm si erau gata.
    Daca astea ceramice tin in halul asta :), nu cumva sunt mai agresive cu discurile ?
     
  15. CDE Junior Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    406coupe 2.0
    Botnar, dar nu iti tin si franele foarte bine? Are un prieten pe un A6 discuri ATE Power fata-spate cu placute ATE Ceramic fata-spate, furtune Goodridge si lichid frana Motul si franeaza mult mai bine decat cu ATE standard...
     
  16. Botnar

    Botnar 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 , 2.5 TDI . 2003
    Placutele si pe interior sunt foarte bune. Si franeaza foarte bine. Pe spate am niste porcarii ca e a 2 a oara care le schimb :-)) .

    Prostia mea a fost ca nu am pus si pe spate, dar la germana mea cand mia zis neamtu pretul de 180 de eur am zis ca sunt incluse si alea de pe spate. Da de unde ca 180 eur costau doar fata si cu o reducere de 60 eur.

    Pretul total a fost de 120 eur cu tot cu montaj.

    Ce am mai vazut la neamt cand mia montat placutele a dat cu o crema albastra pe canalele unde se fixeaza placuta. Nu stiu ce face dar pe cutie scria -50° - +1000°.

    Dupa montarea placutelor de frana se urca masina pe o chestie cum e Dyno Test si se franeaza si se uit la niste ceasuri. Nu am inteles ce fac ceasurile alea.

    In orasul unde stateam eu nu indreptau jante si nu montau jante strambe. Eu am insistat sa imi monteze o janta stramba si nu au vrut. Mia zis ca in caz de accident ei raspund ca au montat janta stramba.
     
  17. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai ce sa faca testul ala ?
    Daca ai facut un ITP pana acum,...e acelasi lucru.
    Testeaza "franarea"...
    Au vrut sa vada ca totul e OK, ca rotile franeaza la fel, ca nu a ramas vreun piston blocat, etc.
    Si da, tin,...cred ca sunt si performante,...deci, asta e si banu' cerut a fost pe masura.
    Totusi eu cred ca ar trebui sa fii atent la grosimea discurilor. Vezi cat au avut de noi si cat au acum. Nu ar fi ceva gresit ca sa le uzeze mai mult, decat in cazul unor placute ... normale.
     
  18. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Am pus acum 1.000 km discuri fata si placute ATE. PAna acum vad o imbunatatire la franare. Ramane sa observ dupa mai multi km,.
     
  19. alex100145 Bronze Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    resita
    Masina:
    Audi A4,BKE,1.9TDI PD 116 CP
    ce parere aveti de placute Remsa?
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta