1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Placute - Discuri de frana - Furtunuri metalice - recomandari - ce merita si ce cumparam

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de florinbutoiu, 20 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    "G@bryel" discurile fata: 4F0 615 301 E (321X30)
    Pastilele fata: 4F0 698 151 D
    Discurile spate: 4F0 615 601 E (302X12)
    Pastilele spate: 4F0 698 451 D
    Pai niciodata nu se poate monta discuri mai mari pe acelasi etrier pe care sunt montate discurile mai mici. Iar la Audi discurile fata spate nu sunt la fal ca la alte marci aici depinde de sistemul de frana montat pe masina.
     
  2. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    E OK, merci mult, o sa transmit datele la magazin.
    Tocmai din cauza acestor lucruri am intrat in impas, dar nestiind exact cum stau treburile pe acolo, iti dai seama, ca am luat una alta, aparent, de buna.
    Ma puteam trezi, culmea, ca puteam pune mai multe marimi. Si mie mi-a parut ciudat...
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Mar 2012
  3. psycho_mishu

    psycho_mishu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Ambele sunt deplasate!!!

    Discurile de frana nu au voie sa se ovalizeze cand mergi la spalatorie - daca ar fi asa cei din UK ar trebui sa aiba numai discuri ovalizate (ploua la 2-3 zile) :))

    Statul cu piciorul pe frana la semafor ovalizeaza discurile e cea mai mare aberatie de pana acum... Marius cand vin in BV cu passatul am sa iti dau sa o conduci ca sa vad cum poti sa nu stai tu cu piciorul pe frana la semafor (e automata) :)) - ps are 220.000 km a 3-a pereche de discuri si nici o pereche nu a fost ovalizata!!!
     
  4. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    sunt 2 treburi total diferite, mersul pe ploaie si spalatul masinii cand are discurile incinse. Nu am zis nici o clipa ca daca mergi pe ploaie si ai discurile incinse acestea se ovalizeaza. Cu spalatoria e altceva. Nu ma poti contrazice aici, sunt 100% sigur ca asa este, am mai multi prieteni care au patit-o. Normal nu ar trebui sa se intample asa, dar sunt x firme de discuri care le fabrica la calitati diferite, mai proaste sau mai bune.
    Legat de statul cu piciorul pe frana la semafor nici eu nu sunt asa convins de cele auzite, dar am si specificat ca am auzit din mai multe surse, plus ca nu sunt singurul de aici care a auzit de treaba asta. Asa ca ar trebui sa ne gandim mai bine inainte. Daca eram singurul de pe forum care afirmam asta cu spalatoria, atunci da, eram putin deplasat.
     
    Ultima editare: 14 Mar 2012
  5. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Eu am pe drumul catre casa o spalatorie tip "tunel", de aia cu spalare in 3 minute. Vin lansat si drept la intrare in oras, ma opresc, de obicei nu e nimeni...si ma si baga.
    De ceva timp ii spui celui ce o "inmoaie" inainte cu jetul, sa nu mai dea pe roti, dar oricum, in urmatorul minut intra pe linie.
    Una e o stropire accidentala, sau aproape continua, cum e pe ploaia...si alta e cand ditamai jetul de apa rece vine pe discul incins.
    Eu am citit mai demult, ca masinile astea mai noi, din cand in cand, in timpul mersului, mai lipessc usor placutele de discuri, ca sa le mentina curate, sau ceva de genul asta. Oricum, in cazul asta, discurile mai tot timpul sunt fierbinti.
    Nu stiu daca e valabil si in cazul Audi.
    De acum, mai bine o spal a doua zi sau o sa astept inainte 30 de min. sa se raceasca ce mai e pe acolo.
    Nu e ceva obligatoriu sa se ovalizeze de la spalare, asta asa e.
    Pai ce-ar insemna sa fie o regula ? Toate masinile ar fi mai devreme sau mai tarziu cu discurile varza.
    Se ovalizeaza alea care au vicii de fabricatie. Merg bine,..dar la o racire brusca, isi arata minusurile.
    In fine,...noi trebuie sa vorbim de solutii aici (cu ce sa inlocuim) si nu de cauze.
    Da, e tentant sa le afli si pe astea, ca sa nu o mai patesti,..dar e off-topic... :)
     
    Ultima editare: 14 Mar 2012
  6. bogdan13_vl 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2011
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    a2,1.4 benzina 2000
    Ferodo spate

    Salut, pentru un set de ferodo-uri spate( A2,1.4 benzina) ce producator recomandati?
    Multumesc!
     
  7. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
    Recomandare placute si preturi

    Buna ziua,
    Doresc sa schimb zilele astea placutele pe un A4 B7 1.9TDI 116cp, ultima data au fost schimbate de tata, atat placutule cat si discurile, de aceea nu sunt asa cunoscator la capitolul asta, am vorbit la service unde merg deobicei, dar nu as vrea sa dau bani in plus pentru faptul ca nu cunosc acest domeniu.
    Apreciez orice fel de recomandare.
    Multumesc!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste acest topic de la inceput, unde am mutat mesajul tau initial si sigur gasesti raspuns. Bafta. :)
     
  9. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
    Nu prea ma inteleg cu functia "Cauta", rar gasesc ceea ce caut, multumesc oricum. Am primit o oferta 420 RON, cu tot cu montaj, placute TRW, cum suna?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este un pret bun. Nici prea mare si nici prea mic. Avem colegi care comercializeaza placute de frana aici pe forum si trebuia sa studiezi oferta lor la care adaugi minim 100 lei manopera la schimbat placute fata. Bafta.
     
  11. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    nu stiu cat este montajul dar preturile cam pe acolo sunt. Eu am gasit placute fata TRW la 150 lei setul cel mai ieftin (magazin), dar si la 200 lei cel mai scump (service) si placute spate TRW la 120 lei setul (magazin), la service nu stiu pretul pt spate. Oricum service-urile au preturi mai mari la piese decat magazinele (trebuie sa le iasa si lor ceva), mai pui si manopera si cam pe acolo esti.
     
  12. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Are cineva ceva de spus, concret, despre placutele PAGID ?
    Cand am comandat,...am stat un sfert de ora sa ma gandesc, de ma busea rasul.
    Stiu de ATE ca sunt de prima mana, TRW am folosit pe mai multe masini si acum pe masina tot am TRW (multumit, desi parca s-au dus cam repede astea, mai ales alea de pe interior),....dar mi-am zis, hai sa incerc si PAGID.
    ATE erau 320 lei iar PAGID 260,..deci diferenta nu e mare, dar eu nu sunt omul care sa ma cramponez de....un "nume", ca de multe ori mai platim si brand-ul. Nu mai spun ca un brand cunoscut e mai atacat de falsuri.
    PAGID cica duce o campanie dura impotriva falsurilor...
    Oricum o sa schimb discurile si atunci o sa iau din aceasi familie....cred ca ATE, dar acum, cand am schimbat cauciucurile, am vazut ca mai am 2 mm pana la senzor,...desi alea de pe exterior (amandoua) sunt jumatate. Aiurea faza. Daca nu ma uitam atent, stateam relaxat mult si bine,...pana incepeau sa haraie...
    Ei, daca tot trebuie sa-mi vina PAGID :), poate este cineva care deja le foloseste.
    Pana acum am aflat ca sunt (mai) dure, dar nu stiu fata de ce brand, adica e relativa treaba. De scartait, am auzit ca nu fac asa ceva.
    Se folosesc la Porsche, BMW...si alte marci, atat ca echipare din fabrica dar si in service.
    A,...cica pe la reprezentante sunt destul de des folosite. Zic unii...
     
    Ultima editare: 4 Apr 2012
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Am pus placutele PAGID, pe "fata".
    Fata de TRW-urile de pe masina (cred ca erau mai...ecologice), au mai multa insertie de cupru. In rest, materialul din compozitie e tot negru.
    Am facut vreo 60 de km, vad ca nu lasa material pe jante, franeaza bine (desi au doar cativa km) si nu scot sunete de nici un fel, ca tot sunt multi care sunt efectiv cu nervii la pamant de la scartait.
    O sa vad pe parcurs daca sunt mai dure sau daca incep sa scartaie.
    Pana acum sunt multumit, dar oricum, m-am uitat pe youtube si am vazut ca e firma cu tehnologie de varf. Sunt parteneri oficiali inclusiv pentru Porsche Motorsport.
    Sper sa faca treaba buna..., la placute ma refer.
    Au costat 260 de lei.
    Numai bine...
     
    Ultima editare: 11 Apr 2012
  14. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    eu zic ca o parere iti poti face doar dupa 500 km parcursi
     
  15. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Da, stiu, doar ca o sa treaca vreo doua luni pana ii fac... :)
    Le-am dat o bulina alba pentru inceput, am si precizat asta...si daca o sa apara ceva pe parcurs, mai ales de rau, o sa spun. Daca nu, inseamna ca-si pastreaza bila data de la inceput...
    Cert e ca nu au un efect de fading, pot spune ca din prima franeaza ca cele vechi. Discurile sunt rectificate si calca bine. Am pus niste frane destul de puternice, sa vad cum se prezinta si sa le fortez sa se modeleze eventual dupa discuri si...totul e OK.
    Mi-a iesit un pic de lichid de frana din rezervor, cand am impins pistonasele, ca am mai completat acum vreo jumatate de an (imi parea nivelul cam mic), dar am fost imediat la o spalatorie si am turnat apa din belsug pe acolo...
    Bafta si sarbatori pascale frumoase tuturor...
     
    Ultima editare: 12 Apr 2012
  16. catalyyn

    catalyyn 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2010
    Locație:
    Rovereto Italy
    Masina:
    a4 avant 1.9TDI 130cv 2002
    Astazi am fost sa cumpar discuri de frana punte fata. Ii dau meseriasului libretul masinii ,cauta in calculator si imi zice ca nu stie exact care sint ,ori de 280 ori de 288si ma trimite acasa sa masor diametrul discului. Normal ca nu am reusit sa masor.dar sa mi se tale respiratia.Discurile sint cele originale dupa 10 ani si aproape 200k km. As dorii sa stiu diametrul si care este grosimea minima a discului pt a circula in siguranta
     
    Ultima editare: 30 Apr 2012
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Din cate stiam eu, sper sa nu ma insel, de 280 erau cele neventilate, pe B5. La B6 nu cred ca mai exista asa ceva. Cel mai probabil ai de 288. Ele au noi 25mm, minim ei zic ca 23mm dar daca nu s-au ovalizat sa faca urat la franari, probabil ca merg si 22.
     
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Am facut cei aproximativ 500 de km cu placutele PAGID.
    Impresii...
    Franeaza excelent, mai pregresiv, mai placut (pt gustul meu), dar asta o fi de la faptul ca inca sunt noi, mai groase. Franarea la pedala incepe mai de "sus".
    Daca vreau sa adun tot ce am in masina, in fata, la picioare, nu trebuie sa apas mai tare ca atunci cand o faceam cu celelalte placute. Cel putin, la picior, nu simt asta.
    Au lasat pe jante doar un pic de praf negru, eu asteptandu-ma la mai mult din ce am mai citit.
    De zgomote, scartaieli, nici vorba.
    Discurile nu sunt lucioase ca inainte, asa, ca oglinda, ci au niste urme...ca nu stiu sa le descriu exact, galbui asa, aratand ca dupa ce mergi un pic cu masina dupa ce a stationat mai mult si aveai discurile ruginite.
    Nu, nu arata rau. De la 2 metri chiar nu vezi ca au asa ceva.
    Cred ca e de la insertia de cupru din placute, mult mai vizibila fata de TRW (de fapt la alea nu se vedea asa ceva, cred ca nu aveau cupru in compozitie).
    Deci ca sa punctez exact, discurile nu sunt zgaraiate, nu au santuri...ci e doar ceva coloristic. Le-am cercetat, le-am pipait bine...:)
    Daca o sa apara ceva neplacut, o sa anunt, daca nu, inseamna ca merg bine.
    Pana acum sunt foarte mutumit de ele.
    Poate ATE or fi fost mai bune, nu contest,...dar cu caaaat puteau sa franeze mai mult ? Cred deja ar da in agresivitate. Poate doar sa aibe viata mai lunga, nu stiu.
    Daca o sa ajung sa le schimb si pe astea, o sa spun la cati km, dar eu menajez foarte mult placutele, asa m-am invatat. Anticipez franarile, folosesc in pantele lungi frana de motor,...dar oricum, o sa spun.
    Ca tot nu erau precizari prea multe despre PAGID, la 260 lei/set fata, eu zic ca se merita,..deocamdata. :)
    Numai bine...
     
  19. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Buna. Daca scri si VIN-ul masini aici i-ti pot zice 100% ce discuri ai pe fata. Iar din ce zici tu ca discuriule sunt O.E.M dupa 10 ani si 200 mii km stai fara grija ca nu au atata, asta inseamna ca proprietarul ce a avuto inaintea ta a schimbat discurile la AUDI.
     
  20. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Corect, nu ai de unde sa stii, dar nr. de km spune totul.
    Si eu eram inclinat sa cred ca or fi originale si...dupa 2 rectificari (daca le mai simt, gata, le schimb), au in grosime 27 mm, din cei....30 cand sunt noi... :)
    Deci...
    Dar au fost si rectificate cu cap, fara intre aiurea in ele.
    (merci pentru ajutor,...cu diametrul)
     
    Ultima editare: 30 Apr 2012
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta