Salutare. In urma unor troscanituri la virarae am facut o vizita mecanicului meu crezand ca e vreo bucsa ceva, dar surpriza dupa ce am controlat tot am decoperit ca tripodele sau laleaua ,cum ii zice el, are joc. Cam care ar fi un pret per bucata? Am inteles ca nu sunt asa usor de gasit la multi fabricanti? A mai patit cineva asa ceva? Multumesc
Este foarte posibil. O sa iti dau eu codurile pentru tripode, si cele echivalente pentru GKN/Lobro sau SKF, doar astea sa pui. L.E : Coincidenta face ca ai nevoie de aceleasi coduri ca la A6-le meu. 4E0 498 103 - tripoda - 2 bucati Nu iti bate capul sa gasesti GKN deoarece nu se fabrica echivalent pentru acest cod, decat niste branduri "minune" si SKF (VKJA 8509), te sfatuiesc sa il cauti pe acesta din urma. Daca vrei iti pot zice de unde sa iei pe SKF cu 550 ron ambele.
Multumesc pentru codul de piesa. Am gasit SKF la 269 ron, iar ce ma surprinde este ca sunt identice ca cele de pe 1.9 tdi AVF si AWX de pe A4. Ale mele au joc doar perpendicular pe axul planetarei si nu in lungul ei, pe capat pare ok roata, nu are absolut niciun joc, bucsele ok. Multumesc de info.
Aceleasi tripode sunt pe A4/S4/RS4 B6/B7, A6 2005-2011 si A8 2004-2010. Sunt identice si cu cateva modele de la VW (care au alt cod), modele care le gasesti si pe GKN. Partea proasta este ca GKN a inceput sa fabrice respectivele coduri acum cateva luni, si nu prea le are nimeni. Cel putin eu nu le-am gasit pe nicaieri.
Ok. Comand SKF. Nush de ce, dar sunt mai ieftine mult decat GSP. Multumesc de sfaturi si revin cu feedback.
Din America nu ajunge sigur nimic la noi, doar China si Malaezia. Ai incurcat borcanele, GSP costa 184 ron/buc, iar SKF costa 268 ron/bucata.
Am fost informat gresit. Multumesc mult pentru sfaturi sunt pe drum deja SKF. Revin dupa montaj cu detalii.
Maine ma duc cu masina. Am luat SKF. Am studiat in continuare zgomotul si e usor confundabil cu cel de la bara stabilizatoare cand e o groapa mai mare, in rest troscaniturile de control.
Problema rezolvata. Este din nou liniste in masina. Am testat pe toate pozitiile de la dynamic la high si nici un zgomot la virare. Cu aceasta ocazie am verificat si bucsaraia si toate sunt ok. Multumesc tuturor.
Revin cu o noua problema. De curand am schimbat brat fata superior spate si bielete antiruliu. Cand iau dreapta si sunt pe decelerare la viteze mici am senzatia de un ‘pac’ sau doua. Cand sunt pe high rar, pe confort des si pe dynamic mereu. Am fost si la placi vibrante si totul e ok barte, bucse bara stabilizatoare. E posibil sa fie capul de planetara? Tripodele sunt schimbate.
apokalypsm Asa am patit si eu la A8. Tac-pac si dupa vreo 3.000 km a cedat capul planetara dreapta. Platforma 6 km + piesa +manopera la Audi Militari ( pè centura ) 2700 lei.
Eu atunci am avut impresia ca s-a rupt cutia de viteze. Am dus-o la Audi pentru constatare si....am ajuns la ,, DISTRACTIA " de 2700 lei. Sper ca la tine sa nu fie la fel ca la mine.