1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa benzina la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de iulian_1976, 17 Dec 2007.

  1. coswiu

    coswiu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1996
    Salut tuturor,
    De o saptamana ma confront cu o problema ce a fost dezbatuta deja si anume cu vid in rezervorul de benzina.
    Mentionez ca auto este 1.6ADP, km bord reali 220000, pompa benzina originala, mers mult cu becul aprins de la rezerva de carburant.
    Totul a inceput intr-o dimineata cand dupa 10 min de mers motorul a inceput sa se balbaie puternic manifestandu-se cu lipsa de putere cand o accelerai insa la ralanti statea perfect. Nestiind ce sa ii fac am oprit motorul si l-am repornit dupa 1 min. Surpriza a pornit la prima cheie si parea ca problema se rezolvase de la sine. In timpul in care nu functiona am observat ca acul de la benzina cazuse la minim. Primul gand a fost ca am ramas fara benzina, asa ca la prima benzinarie am alimentat 30L de carburant.
    Dupa alimentare am mai mers 5 km si a inceput sa faca iar. Am respectat aceeasi procedura, motorul oprit 1 min si bingo puteam sa continui drumul. Toate astea timp de 3 zile pana cand am incercat sa las busonul de la rezervor desfacut.
    Vreau sa va zic ca parca aveam alta masina, motorul era de nerecunoscut, 1.6 devenise cel putin 1.8 iar consumul a scazut considerabil de la 12 mixt la undeva la 9.
    Pana sambata am mers asa fara buson, acesta fixandu-l doar cand ajungeam acasa. Sambata seara m-am urcat in masina si am uitat ca stransesem busonul. A pornit frumos si stateam cu motorul la ralantiu asteptand pe cineva (cred ca a mers cam 4-5 min) cand deodata se aude o bufnitura sub masina. Am crezut initiam ca a trecut vreun caine pe sub masina. M-am dat jos sa ma uit si am auzit un suierat puternic la gatul de umplere al rezervorului. L-am desfacut, a fasait foarte puternic datorita depresiunii si cu busonul deschis cred ca a mai fasait inca 1 min.
    In tot acest timp motorul mergea iar de la pompa de benzia din rezervor se auzea un zgomot tip bazait.
    De sambata de la aceasta intamplare masina merge perfect cu sau fara buson strans.
    La ce sa ma astept in afara de pompa de benzina sa pice ?!
    Valva de la canister lucreaza, tacane iar pe vag imi arata tank vent on/off Daca era pompa obosita ma gandesc ca ceda pana acum de cate ori a fost chinuita in rezervorul fara ventilatie.
    Mai poate fi vreo conducta sau canistra infundata?
    Multumesc de pareri !
     
  2. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Ceva asemanator cu bufnitura sub masina si cu vidul in rezervor am patit si eu acu 4 ani cand mergeam si eu ca "zgarcitul" cu benzina pe fundul rezervorului (copil prost ce eram, imi mai lipsea sticla de 2 litri de benzina cu mine :haha: ) De atunci m-am invatat minte si nu am lasat rezervorul sub 15 litri (mereu am 30-45 litri) si nu am probleme cu oscilatia relantiului sau cu vid in rezervor.
    Concluzia: Masinile astea nu au fost concepute pentru saraci... Sper sa nu fie cu suparare pentru nimeni!:haudrauf:
     
    costy_1971, MarianMaxx și Cristi apreciază asta.
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Intre rezervor si buson mai exista un fel de supapa pe topicul despre solenoid este precizat,a fost infundata respectiva supapa.
     
  4. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Bun! Am inteles ce ai spus Iulian, dar totusi...
    Ar trebui sa lasam rezervorul pana se "usuca" :) sa se disfunde acea supapa? :haha:
    Eu cel putin, ma asteptam si eu precum colegul coswiu sa pice pompa de benzina dar nu s-a intamplat asta nici pana in ziua de azi!
    Scuze de intrebare Iulian :anbet: .
    RECOMAND sa nu va bateti joc de masinile voastre! Daca nu aveti bani de benzina mai bine lasati-le in parcare! Nu e nici o rusine :angrymod:
     
  5. coswiu

    coswiu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1996
    Va salut ! Am rezolvat problema. Era de la electrovalva de pe filtrul de aer, cea care duce la canistra de carbon activ.
    Se pare ca atunci cand nu era comandata de ecu statea blocata pe pozitia de deschis.
    iulian_1976 iti multumesc.
     
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Colegu te-a sfatuit sa nu mai mergi cu benzina pe rezerva pt ca de aici vin multe bube. Pompa de benzina fluctuatii la relanti supapa de la canistra de carbon si alte micu defecte care sunt sacaitoare plus ca pe vreme rece face condens in rezervor si poate ingheta pe conducta si face dop . Cam astea ar fii motivele pt care nu tre sa mergi cu masina pe rezerva. Eu mam lovit de treaba asta si de ceva vreme nu las sa scada rezervorul sub sfert.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  7. coswiu

    coswiu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1996
    Ionut lucian, multumesc.
     
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cu placere . Sper ca te-ai lamurit . Masinile generatie mai noua " cele pe injectie electronica cu pompa de benzina electrica si cu ceva electronica pe ele " nu tre sa mearga cu rezervorul mai mult gol. Condes facea si dacia lui tata ca mergea cu sticla dupa el si niciodata nu avea mai mult de 10 l in rezervor su plangea ca are apa in benzina si ca trage gunoaie si alte probleme care le facea masina din cauza faptului ca erea chitros cu benzina . Baga vreo 10/15 l in masina si uita de ei considera ca daca ai rezervorul la sfert e gol si nu o sa mai ai pribleme de genu fluctuatiilor si pornire grea lipsa de putere vid in rezervor si altele care nu imi vin in minte.
     
    costy_1971 și coco_catalin apreciază asta.
  9. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    stie cineva unde se afla releul pompei de benzina pt masina din semnatura?
     
  10. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Vezi imaginea atasata.
     
  11. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Multumesc. Releul este pe panoul cu sigurantele din stanga bordului sau mai este alt panou ?
     
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    E sub volan. Dai jos capacul de sub bord (la picioarele soferului) si le gasesti acolo.
     
    ovidio83 apreciază asta.
  13. Daniel Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2014
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 B5 1996
    Buna, am citit cam tot postul acesta cap coada, probabil in capul meu mi-am confirmat faptul ca si eu am o problema la pompa! Nu porneste de fiecare data la prima cheie, la a doua porneste perfect, daca totusi o tin la automat din prima o tin mult si bine pana sa porneasca. Masina nu mai are vlaga la plecarile de pe loc, efectiv da sa moara sub mine, trebuie sa o turez mai tare ca sa pot pleca! Nu are rost sa mai zic cum face cand e clima pornita! Ce stiti despre preturile de acum al pompelor de benzina? Vedeam ca prin 2009 erau 250 de euro... A4 b5 1.6 adp

    P.s. nu am problemele acestea dupa ce motorul se incalzeste sau la drum lung, dar totusi masina nu mai are zvacnirea aia de odinioara!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde de care vrei, sunt si la 50€ si la 250€.
    Cauta dupa codul 8D0 906 089.
     
  15. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Pompa de benzina nu se repara, se schimba. Cel care o repara nu e mecanic, e carpaci. Pompa reparata te lasa in drum când iti e lumea mai draga.
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Corect!!!!!! O pompa de benzina uzata pusa pe masina e varianta de avarie ( ajungi cu msina acasa) si atat. Cat despre mecanici din germania stai cuminte ca daca te vede un mecanic _Neamt ca pui pe masina o piesa uzata te bate!!!!!!!
    .......
     
  17. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Mi-am permis sa-i sterg postuarea este o indicatie eronata,pompa de benzina nu se poate repara.
     
  18. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Salut, Vin si eu cu o intrebare, mai mult ingrijorare. Anu trecut mi s-a oprit masina in drum, spectacol, nu mai venea benzina deloc cand dadeam la automat. Nimic. Am zis ok, pompa de benzina, fiind in drum si nevoia de a pleca am sunat peste tot si am gasit o pompa de benzina la un depozit, ~300 lei numele nu se stie. Am pus pompa si surpriza, tot nu vine benzina. Am pus-o pe platforma am dus-o la mecanic si aparent releul pompei nu mai cupla, releu nou, la fel tot nu cupla. Mecanicul mi-a zis ca problema vine de la computerul masinii care nu mai trimite comanda releului de la benzina sa cupleze. Asa ca a legat pompa de benzina pe direct. Acuma cand pun contactul pompa merge in continuu.
    Ingrijorarea este ca de la o vreme pompa bazaie tot mai tare, incepe sa se auda si in masina, iar langa rezervor se aude foarte tare bazaitul. La inceput nu se auzea deloc. Oare isi da sfarsitul? Ar fi mai ok sa o montez la loc pe cea originala?
     
  19. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Mecanicul ala a fost putin cam idiot. Fereasca Dumnezeu de un accident din care sa ramai o perioada inconstient. Pompa o sa bage benzina continuu si masina o sa ia foc, mai departe intelegi ce se poate intampla. Mergi la un electrician sa verifice continuitatea intre releu si ecu.
    Scoate busonul rezervorului cu motorul pornit si vezi daca zgomotul pompei ramane tot asa de puternic. Daca nivelul zgomotului se reduce, problemele nu sunt la pompa.
     
  20. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Luni sau marti o sa o duc la un electrician, sa rezolv problema cu pompa.
    Cand scot busonu zgomotul este la fel, se aude din rezervor. Sigur este pompa, cand pun contactul pleaca si bazaie non stop. cand ii mai gol rezervoru se aude mai tare. Nu merg cu masina cu putina benzina, nu stiu detaliu asta daca conteaza, dar fiind in rezervor si isi face ungerea cu benzina ma gandesc ca daca nu mai are se deterioreaza si pompa :confused: poate vorbesc baliverne
     

Distribuie pagina asta