1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    Marius.Babei are pe pompa valva de retur.
    nu mai porneste deloc si cand a mai mers cat de cat nu se mai tura mai mult de 2500, cand se incalzea pompa se oprea si numai pornea.
    am cumparat astazi pompa, maine o montez,sper sa mearga. :(
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mai 2012
  2. roGabi

    roGabi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Inca nu
    Cat te-a costat? Piesa + manopera
     
  3. Marius.Babei

    Marius.Babei 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    botosani
    Masina:
    Audi A4(b5) 1.6 101 cp
    salut!

    Trebuia sa inclocuiesti intai valva de retur. Exista posibilitatea sa se rezolve doar schimband valva si era si mult mai ieftin. Numai bine!
     
  4. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    Piesa a fost 400 de euro (Second) si acum e in servis nu stiu exact cat o sa ma coste.
    E pilitura peste tot in pompa,degeaba schimbam doar valva.
     
  5. strumfyspm Guest

    pilitura in pompa? dar de unde?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din cauza motorinei proaste, foarte uscate, care nu mai unge cum trebuie se distruge pompa de inalta presiune. Toata motorina de la noi din tara este proasta si din cauza asta se recomanda sa bagati ulei 2T in motorina.
    Cititi aici http://vwforum.promotor.ro/topic/90351-de-schimbat-pompa-tandem-5700-ron/. Se pare ca este o problema comuna la common rail. Bafta.
     
    Ultima editare: 5 Ian 2017
  7. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Va sugerez sa faceti plinul cu motorina buna (vechea top euro diesel de la petrom..acum stiu ca i-a schimbat denumirea) si sa nu va mai uitati la diferenta aia de cativa zeci de lei la un plin. Eu la toate masinile am bagat exclusiv cea mai buna motorina si nu am avut niciodata probleme.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iul 2015
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Am trait sa o aud si pe asta.
    Nu stiu cum se ajung la astfel de lucruri insa daca tineti la masina voastra nu folositi astfel de produse pentru ca puteti distruge motorul.
    In fiecare zi vad sistemele de injectie common rail stricate/avariate/distruse iar problemele apar de la motorina proasta ( multi alimenteaza de la galeata insa sunt statii peco cu rezervoare invechite cu multa mizerie ) sau din vina posesorului care schimba doar uleiul, nefacand reviziile la timp precum si din slaba constructie a pompelor de injectie care genereaza spanul mai sus mentionat de colegul nostru.
    Pentru ca treaba sa fie facuta ca la carte (in cazul in care gasiti span in instalatia de alimentare ) este nevoie de repararea pompei de injectie , repararea injectoarelor daca este cazul , inlocuirea furtunelor si a conductelor din sistemul de injectie, spalarea rezervorului si a traseului .
    La Audi este ok insa daca aruncati un ochi peste sistemele Delphi de la Logan -Renault , Ford va cruciti :)
    Toate cele bune
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Apr 2014
  9. danielcristian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 2.0tdi 2010
    pompa de inalte

    Mi s-a oprit masina pe autostrada, am tractat-o la Szeged la un service. Cei de acolo mi-au spus ca s-a macinat pompa de inalte si trebuie schimbate toate injectoarele, pompa, conducte, etc.
    Masina este B8 2.0 tdi. A mai patit cineva asa ceva ? Alimentez numai de la OMW si am 160.000 km.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Ian 2013
    remus31 apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  11. danielcristian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 2.0tdi 2010
    am adus masina in arad ,sper sa ma fi pacalit cei din ungaria si sa mai pot recupera unele piese.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te-a pacalit nimeni daca are probleme cu pompa de inalte, alea sunt procedurile ca sa rezolvi problema. Bafta
     
  13. akim200 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 cod motor CAGA
    din cate stiu eu aceste motoare (CR)nu au avut probleme de acest gen, varianta anterioara da.. cred ca ar trebui sa mai cercetezi! succes!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai sunt colegi pe forum care au patit acest lucru. akim, nu inteleg la care versiune anterioara faci referire odata ce pe acest topic se discuta strict despre motoare CR la A4 B8. Motoarele CR au o rampa comuna in care ajunge motorina impinsa de pompa de inalte.
    Cele dinainte (motoarele) montate pe B7 erau PD si nu au avut nici o problema cu pompa de inalte pentru ca nu au pompa de inalte (pompa de inalte se afla in injector din cauza asta se numesc Pumpe Duse = Pompa Injector), au si pompa tandem care este altceva si face altceva.

    O seara buna
     
    calinn apreciază asta.
  15. danielcristian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 2.0tdi 2010
    au avut dreptate cei din ungaria.luni se incepe reparatia sper sa nu mai am probleme majore cu ea.
     
  16. strumfyspm Guest

    danielcristian info only:

    Ce simptome a avut masina pana cand sa cedeze pompa de inalta presiune ? sau pur si simplu a murit...?
     
  17. audiss

    audiss 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 136CP, Multitronic, 2009, CACB
    salut ,

    Tocmai m-am intors de la reprezentanta pentru o verificare istoric pt un B8 2.0 acagb, spunandu-mi ca a fost schimbata pompa de inalta presiune si injectoarele la 86000 KM .
    Motivul nu cred ca este motorina dat fiind faptul ca masina a fost adusa din Belgia.
     
  18. valentino19_91 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 - 2009
    Buna ziua, :)
    As vrea sa stiu si eu cum pot face ceva in legatura cu masina mea. Am un audi A3 8P 2009, euro 5, motor CR 2.0 140 cp si acum aproximativ 2 luni in drum spre casa s-a oprit masina. Am fost cu ea pe la service autorizat dar pana la urma am ajuns cu masina la Porsche Timisoara. Aici imi spun baietii ca toata instalatia de injectie, adica injectoare, pompe rezervor. Totul e plin de span. De unde pana unde acel span habar nu am. Reparatia are un pret enorm, reparatia constand in a schimba absolut toate componentele. Ma poate ajuta si pe mine cineva, nu stiu ce e de facut iar componentele sa le schimb la Audi sunt mai mult de jumatate din valoarea masinii. :(
    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iun 2013
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 27 Oct 2015
  20. valentino19_91 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 - 2009

Distribuie pagina asta