1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    @audi11wst as mai adauga pe langa ce a zis colegu mai sus:
    - Metering-ul va fi modelul de peugeot insa cam toti cumpara altul nou pentru a evita viitoare probleme.
    - Modificarea conductei dureaza putin timp deoarece traseul trebuie refacut fara a atinge EGR-ul sau alte component care vibreaza. Gaseste un mecanic rabdator.
    - Scanarea va fi identica cu vcsd-ul
    - flansa o are colegul @MacMac ( de la el poti lua kitul complet )
    - Daca exista pompa intermediara se demonteaza in 10 minute si se leaga furtunele pe direct. Daca nu exista pompa intermediara atunci o sa ai nevoie de bypass .

    Personal cred ca am depasit borna de 3000 de km cu cp3 feedback-ul fiind acelasi. Liniste dupa 2000 de ture si zero stres cu spanul.
     
    kojak13 și audi11wst apreciază asta.
  2. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Span la motorul 3l pompa cp4.2. Acesta are 2 role deci sanse mai mari de fail.[​IMG]

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    kojak13 apreciază asta.
  3. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Eu am pe 3.0 TDI ASB CR/CP3S3/R90/20-789S. Astea sunt ok, sau ma pot astepta oricand si eu la surprize neplacute?
     
  4. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Sunt OK, esti safe.
     
  5. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Superb. Mc oricum incerc sa bag motorina care sa aiba biodisel pentru un pic de lubrifiere.
     
  6. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    N-ai nevoie de asa ceva. CP3 este virtual indistructibila. Poate pentru injectoare dar nicidecum biodiesel.
    Cauta statii de alimentare noi, cu tancuri noi si curate si cam atat.
     
  7. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ca si nota informativa e plin de CP4.2 pe motoarele 3.0 cu span. E aceeasi pompa cu un pistonas in plus, deci sansa de fail marita incat se invart 2 role.

    [​IMG]

    Rola care apasa pe cama intr-o parte si pe piston in partea opusa
    [​IMG]

    Dauna apare si daca acea rola nu se invarte fata de ax-cama, se duce stratul DLC si apare frecarea ..cu span. Cand frecarea e prea mare, atunci probabil se roteste la 90 fata de cama si produce si mai mult span.

    [​IMG]


    Cu pompa CP3 n-ai stres. Asta pun eu acum in loc de cp4.2 distrusa de span pe 3.0
     
    kojak13 apreciază asta.
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @MacMac, pentru ca tot veni vorba de CP4.1 si CP4.2, ar fi frumos si etic din partea noastra sa postam si link-ul de unde eu fost preluate pozele si documentatia comparativa intre pompele CP4.1 si CP4.2. In acest fel colegii de pe forum nu vor trai cu impresia ca pozele au fost facute de noi si vor putea descoperi si singuri (chiar si cu ajutorul Google Translate daca este cazul) informatiile legate de cele doua versiuni de pompe de inalta presiune. Nu de alta dar am putea fi acuzati ... de plagiat :angrymod:, chiar daca e ,,la moda in zilele noastre".
    Site-ul original (din 2013) de unde au fost preluate pozele si informatiile: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252
     
    Ultima editare: 19 Aug 2017
  9. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    By the way, a testat cineva varianta cu pompa de CAGA (2,5 bar) in rezervor in cazul celor fara pompa intermediara (CGLC)?
    Intreb pentru ca nu prea ma incanta varianta bypass, regulator de presiune, etc.
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Te referi la pompa de alimetare din rezervor de CAGA, in combinatie cu CP3, nu ?
     
  11. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Da, astfel incat sa nu mai fie nevoie de alta modificare pe linia de alimentare.
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Din cate cunosc eu nu a testat nimeni varianta cu pompa de alimentare din rezervor de CAGA pe CJCA, CJCB sau CGCL. Pe de alta parte comparativ cu VW sunt destul de putini posesori de Audi CR 2.0TDI care au facut trecerea la CP3. Probabil sunt mai multi dar nu au vrut sa posteze pe forum, sau nu sunt membrii ai forumului.
     
  13. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Depinde ce anume se doreste de la masina, soft de fabrica sau un surplus mic(30-40cp) atunci da se poate schimba pompa din rezervor. Altfel pt valori de 190cp+ va fi nevoie de o presiune mai mare.in pompa cp3, de aici si problemele cu low pressure
     
  14. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Lucrurile stau in felul urmator:
    pompa de joasa presiune din rezervor in cazul masinilor cu 2 pompe e suficienta ptr 300+ cai.
    Daca nu doresti sa faci bypass, solutia cea mai la indemana dupa mine deoarece e super simplu, poti sa pui pompa de CAGA care stim sigur ca merge.
    @paulkf informatia este acolo.. trebuie doar sa o caute daca sunt interesati. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se face bypass cu doua "Y-uri" (T-uri) simple care costa 10 ron/buc . (Modificare facuta cu succes de mine)
     
    kojak13 și MacMac apreciază asta.
  16. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Azi am fost harnic. Am curatat traseele de motorina si rezervorul vreo 3 ore
    [​IMG]

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Reviver apreciază asta.
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Aceasta este pompa compatibila pentru upgrade la CP3? Cel puțin codul ar fi ăla care trebuie.
     
  18. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Da. Asta e.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cel de la care doresC sa o achiziționez zice ca este în perfecta stare plus ca ofer 30 zile timp de returnare în caz de ceva probleme.Mai trebuie sa cer și alte componente sau doar pompa și șuruburile de prindere?
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Nu-ti trebuie decat pompa. Pinionul si suruburile pinionului raman de pe pompa pe care o demontezi. Restul comonentelor le primesti in kitul de adaptare a CP3.
     
    gabi_74 apreciază asta.

Distribuie pagina asta