1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    @kng_bv ai zis ca 03L 130 755 este prima varianta dar 03L 130 755 AC este cea revizuita :blink:? Din ce au scris colegii ultima ar fi cu D parca
     
  2. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    injectoarele NU ti se potrivesc. La injectoarele tale conducta de motorina intra in capul injectorului, iar la cele cu J, conducta intra prin lateral.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Christiano deja pui intrebari inutile si in topicul asta (dar si pe forum) sunt deja mentionate raspunsurile. Tu nu trebuie sa montezi aceeasi mizerie de pompa pe masina ta ci trebuie sa schimbi pompa cu cea cod CP3. Cum faci asta scrie pe forum. Citeste si lasa intrebarile. Nu ne inscriem pe forum sa punem intrebari ci sa citim tot ce este deja mentionat. Multumesc pentru intelegere.
     
    MacMac apreciază asta.
  4. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Vezi cateva pagini in urma ce am patit eu. Injectoarele si cele cu J si cele fara, sunt la fel. Litera din coada reprezinta revizia !
    Iti pot da numarul unui baiat din bucuresti pentru injectoare noi la pret foarte bun relativ la pretul de reprezentanta.
     
  5. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Omul cred ca a înțeles faza cu CP3.....Doar ca e în Franța blocat și sincer dacă ar da și 20000 euro la reprezentanta tot nu ar ști aia sa facă conversia la CP3....e conștient de faptul ca dacă faza se întâmplă în România deja jumate din drumul conversiei către CP3 era făcut. ...doar ca a rămas cu masina pe acolo...Va dați seama prin ce situație urâtă trece...Cei din Europa nu fac asta, deoarece la ei când se merge la reprezentanta se recomanda sa se schimbe totul nou și atata....nu se elimina problema doar se reseteaza cum ar veni și se ia de la zero.
     
  6. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Chiar daca injectoarele nu fac obiectul thread-ului, @kng_bv mai verifica o data, cele fara nici o litera nu sunt la fel ca cele cu J. (Au mufele, prinderile si alimentarea cu motorina pozitionate diferit) cele fara nici o litera s-au pus 2008-2011 la audi.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Reviver masina o suie pe platforma chiar daca o sa coste 600 -700 adusa in Romania si se rezolva aici. Ce este asa de complicat ? Numai noi ne facem viata complicata cand ne cumparam o masina in necunostinta de cauza doar pe baza vazut placut si atat. In ziua de azi daca aprocedezi asa fara sa te informezi iti o mare teapa daca nu ai bani suficienti sa nu te intereseze costul reparatiei. Bafta.
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @Cristi, avem colegi pe forum care gandesc cam asa, citez ,,Nu conteaza starea masinii atunci cand o cumperi ci modul in care o intretii" si mergand pe acest principiu ajung sa planga ulterior ca i-a lasat masina. Cei care gandesc astfel, se pare ca nu au trecut printr-o situatie in care sa te lase masina cand ti-e lumea mai draga si sa fie nevoit sa o aduci pe platforma. Ce poate fi mai rau decat sa-ti distruga concediul o situatie ca a colegului @Christiano si sa fi nevoit sa dai banii pe platforma si reparatie in loc sa te relaxezi cu familia ? Iar dupa o faza de genul acesta tot nu vor sa renunte la mizeria de CP4 si sa treaca la CP3 care si-a demosntrat de-a lungul timpului fiabilitatea. Imi pare rau pentru colegii care au trecut prin situatii de acest gen, dar daca au recurs tot la CP4 in loc sa treaca la CP3 ... deja tind sa cred ca sunt masochisti si nu au invatat nimic.
     
  9. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @lillejhon

    Asa si te vezi platind 3500 euro+platforma pana in germania+5 zile minim pierdute??
     
  11. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Era doar o informare ca au aparut pachete complete pentru aceasta problema. Pretul este orientativ in functie de marca masinii si de eventualele daune.
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Din pacate cu informari/pachete nu ne reparam masinile!!

    Sa fim bucurosi ca s au gasit metode(multa munca a colegilor)pe, plan local!!
     
    ilky apreciază asta.
  13. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Intrebare:Știu ca Elsa nu recomanda demontarea metering valve de pe pompa de înaltă, dacă se da jos pentru a verifica existenta spanului în pompa iar ulterior se face amorsare sistemului de alimentare cu vcds-ul,pot apărea probleme privind pornirea sau funcționarea necorespunzătoare a motorului? Dacă a făcut cineva operația ăsta concret as vrea o părere.
     
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Au fost cateva cazuri cand motorul pur si simplu nu a mai pornit... ma numar si eu printre aia.

    Eventual motorul porneste cu spray de pornire sau in cazul meu amorsare facuta de reprezentanta (nu am inteles aici care ar fi diferenta fata de amorsarea facuta cu VCDS).
     
    Ultima editare: 21 Oct 2017
  15. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Deci în cazul ăsta nu ai ce umbla acolo.Elsa specifica clar faptul acesta,deci se confirma ca apar probleme în cele mai multe cazuri după demontare.Voiam sa verific la mine,dar cred ca nu o mai fac.Sau caut pe cineva cu interfață originala sa stea lângă mine.
     
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am făcut proba,am demontat regulatorul de pe mașină, verificat,nu exista span în instalație și așa vreau sa rămână. Am amorsat cu vcds-ul cu toate ca în mod normal sistemul nu rămâne fără motorina,în fine.Mașină a pornit la sfert de cheie,în schimb am observat ca presiunea actuala fata de cea specifica fluctuiază cu mai mult de +,-,30 Bari,mașina funcționează foarte bine,dar nu știu ce sa zic în legătură cu fluctuațiile alea.Ceva păreri?
     
  17. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Nu ai motive sa iti faci griji.
     
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Din ce am discutat cu Excalade,spunea ca diferența dintre specific și actual trebuie sa fie undeva la maxim +,- ,30 Bari. La un moment dat la mine prsinea ajunge pe la 197 bari,deci cam 50-60 bari diferența.
     
  19. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    De obicei fluctuatiile prea mari sunt din cauza regulatorului din rampa. In cazul tau nu ai de ce sa iti faci griji. Pana la mine nu am mai vazut asta insa daca montezi cp3 si vei avea limp iti recomand sa ai de rezerva si un regulator de caga.
     
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Te referi sa am de rezerva un regulator din rampa sau de pe pompa de înaltă?
    De fapt cum se verifica regulatorul din rampa ?
     

Distribuie pagina asta