1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Regulatoarele de presiune rampa se defecteaza si cu cp4
     
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Bine,aseară cand am vorbit cu Paul,omul m-a intrebat ce fel de CP3 am,i-am explicat ca este de 1.4 Hdi de pe Peugeot,probabil ca experientele lui cu aceste pompe au fost poate de pe alte masini si alte tipuri.Cert este faptul ca B8-ul ala rosu care este prezentat pe pagina de facebook Completechip are pompa CP3 si Paul a zis ca fara soft masina aia nu a vrut sa functioneze corect sub nicio forma.Eu de asta l-am sunat,sa vad daca intr-adevar trebuie alt soft,lucru care m-i la confirmat si Dragos,dar tind sa cred ca au probleme alte tipuri de CP3,nu cele folosite de noi de pe aici.Catalin termina treaba ca sunt nerăbdător sa începem lucrarea si la mine
     
    Ultima editare: 16 Noi 2017
  3. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    De la ea am 'furat' regulatorul din rampa :) Da are soft, daca pe langa cp3 se doreste si o crestere de putere atunci vor trebui facute niste adaptari in soft. Majoritatea care au montat cp3 au ramas cu soft stock fara cresteri de putere.
    Paul este un super baiat, daca mai vorbesti cu el transmite-i salutari.
     
    Ultima editare: 16 Noi 2017
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Știu ca este un super băiat dar m-a mirat faptul ca tocmai el care a mai montat pompe CP3,era cam confuz asa,mi-a zis ca nu trebuie data jos de pe mașină pompa auxiliara de motorina de sub pragul dreapta,ba ca trebuie sa renunt si la Egr,etc.și sincer un pic am rămas așa în aer dacă pot sa zic,acuma nu știam ce sa cred;se pricepe,nu se pricepe.
     
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pai este confuz pt ca nimeni nu are inca o explicatie exacta, posibil cum am zis mai sus in unele cazuri pompa auxiliara/din rezervor sa nu lucreze la capacitate maxima, sau poate chiar cp3 sa fie lenesa. Luati in considerare ca pana de curand nu a pus nimeni pompe verificate/refacute cp3 si nici nu a masurat nimeni(in afara de mine) cati bari sunt pe circuitul de joasa presiune. Si atata timp cat componentele nu sunt noi nu are cum sa dea nimeni un verdict clar. La egr se referea ca este posibil sa nu ai loc dar nu este cazul nostru. Crede-ma ca este satul si el pana peste cap de toate astea, umbla la motor cu ochii inchisi.
     
  6. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Câți bari sunt pe circuitul de joasa?
     
  7. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Citeste cateva pagini in urma ca s-a spus ce presiune e si care sunt pb cand e prea mare. Monteaza pompa aia odata ca deja ne plictisim de 10mii intrebari la care s-a raspuns deja. Nu-ti mai bate capul innutil cu chestii dezbatute si rezolvate. MONTEAZ-O!
    Aceleasi intrebari over and over ne distrug psihic. Ma mir ca nu a intervenit @Cristi

    1.5-2 bar presiunea din rezervor
    10-12bar presiunea dupa pompa secundara
     
    Ultima editare: 17 Noi 2017
    borsy, paulkf și Clauu apreciază asta.
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Crezi ca eu nu as vrea sa o montez mai repede? Dar depind de meșter. Am sa o rezolv pana la urma.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si filme horror :) cu un video mai in detaliu cum "crapa"' pompa de inalta CP4.

     
    LockedLow, Ciprian.Mod și paulkf apreciază asta.
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @Cristi, o mica precizare. In videoclip face referire la cauzele defectarii pompelor de inalta presiune in general si in mod special a pompelor CP4. Nu de alta dar cele prezentate in videoclip nu sunt valabile si pentru CP3.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Corect, am modificat.
     
  12. Guest 86281 Guest




    Cred ca totul e destul de clar. Ulterior a revenit cu un clip in care spune ca totusi ar fi bine sa se puna aditiv pentru motorina uscata, chiar si pentru cele revizuite prin 2011 (R40). A fost punctul critic si am luat decizia sa renunt la cp4.
     
  13. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Practic nu e nici o revizie, e o pompa cu debit putin mai mare si care tine 1900bar presiune fara probleme. Proiectul in sine nu a fost imbunatatit.
     
    rabbit85 apreciază asta.
  14. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am reușit astăzi sa montez CP3, toate bune și frumoase pentru câțiva km, dar după, belea.
     
  15. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Posibil ca valva metering sa nu mearga bine fiind o pompa sh. Cine a facut instalarea?


    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Paul de la Iași.
     
  17. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Cauta o valva metering ..eventual una testata sau noua.


    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am comandat una noua sa vedem ce zice.
     
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ideea este ca primii 7-8 km a mers ceas chiar mă miram zic,gata totul este ok.După,ce depășea 2000 turații era Limp.Asa am venit pana Suceava.Mâine schimb și regulatorul de pe pompa,sa sper ca se rezolva.
    Metering-ul poate da eroare și de presiune prea mica,acum stau și mă gandescam dacă nu ar fi fost mai bine sa las pe mașină și pompa auxiliara de lângă filtru.

    Nota:Am fost la mașină încă odată și am observat ca Paul a încurcat furtunurile de alimentare a pompei,a pus turul în conducta de retur de pe pompa și returul pe conducta de tur a pompei,de aici mă gândesc ca apare eroarea de presiune mica.Mâine le schimb eu.Deci la mine sunt invers fata de cum sunt în poza.
     
    Ultima editare: 23 Noi 2017
    inau69 apreciază asta.
  20. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cand ati demontat cp4 avea sageti pe conducte.. cu ele scoase roaga pe cineva sa dea cheie/opreasca si vezi pe care iti vine motorina.
     

Distribuie pagina asta