1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Clau,pai eu zic că este evident,poza de mai sus este a unui coleg de forum probabil un CAGA,după cum am zis conectarea conductelor la mine este inversa.Maine fac poza și o pun aici.Inca ceva senzorul de temperatura combustibil este montat pe tur sau retur?
     
  2. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Senzorul este mereu pe tur.
    Intrarea in cp3 este pe partea de aluminiu iar returul langa teava de rail.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    4 Fould Found...Care sunt celelalte erori ?
     
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Hehe asta urma sa intreb si eu :) sunt erori legate de montaj?
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Doua pentru presiune mica,una pentru metering și una care nu are legătură cu cp3,la un tampon motor.
    Este clar atât Paul cât și Dragoș care era acolo au zis clar la montaj:"uite senzorul de temperatura combustibil deci asta este returul".Deci s_au montat invers conductele fara discuție.
     
  6. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Voiai sa montezi singur pompa, sau cel putin asa spuneai. tot pe mana mecanicului ai ajuns :P
    Daca sunt montate invers le schimbi in 1 minut maxim. Turul are senzor pe el. Returul..se duce inapoi in filtru sau spre rezervor in cazul tau.
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Acum ce faci mă certi? Pai uite că am fost la un mecanic recomandat de tine și a facut niste greseli de incepator.Asa că las-o mai moale Mac cu aerul asta de sus.Oricum tot respectul pentru Paul,omul a lucrat super.
     
    Ultima editare: 23 Noi 2017
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Paul a montat 6-7 pompe deja, zice ca nu avea cum sa inverseze furtunele.
    Nu e vorba de certat. Zic sa te duci sa verifici rapid si da-i o cheie.
    Ai zis ca pompa e testata pe banc la bosch, ori aia nu au testat-o si te-au mintit, ori ceva nu merge bine.
    poti sa o tii la 2000rpm pe loc cateva secunde si vezi cum face.

    PS. unde vezi aer de sus? coboara printre noi te rog :P
    PS. am montat o pompa la 1900km distanta , prin telefon pe masina unui client care cu mecanica nu avea nici o legatura. si a iesit perfect din prima. Am avut nervi de otel...ce-i adevarat.
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cel putin teoretic motorul nu pornea cu furtunele inversate.
    Tur rezervor pus pe retur pompa ...un furtun sarea de undeva.
    Teoretic .
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Mac, eu nu sunt tâmpit,mâne îți fac poze la conectica furtunelor,că în seara asta oricum nu se vede mare lucru și o sa vezi,oricum am vorbit și eu cu Paul pe care dealtfel îl apreciez,și a cam rămas în in dubii și el.
    Pompa am tinut-o pe loc la 2500 rpm câteva minute bune fara niciun fel de eroare.Pompa a fost verificata pe banc la 2000 rpm daca nu mă înșel,eu Limp-ul îl luăm la peste 2000 rpm începând cu treapta 3.
     
  11. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Daca e asa le inversezi imediat si trebuie sa mearga bine.

    [​IMG]
     
    borsy apreciază asta.
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cătălin,uită-te te rog in poza asta,furtunele sunt așezate corect da?Ok mâine postez poza cum sunt montate la mine.Haideti sa terminam cu polemică că nu duce nicăieri,dar,trebuie să îmi dați și mie dreptate cumva pentru că faci o treabă, te aștepți să iasă bine,mergi la meseriaș și rezultatul nu este cel care trebuie.Nu vreau sa acuz pe nimeni de nimic.Si încă ceva,pini nu au intrat în mufa fix,adică au intrat dar daca trăgeai de ei ieșeau afară și au fost fixați cu un colier de plastic.Este posibil sa fi fost pusi invers adică au o ordine în mufa sau nu contează?Daca s-ar mers cu presiune mica este posibil ca unul din regulatoare sa se fi bulit ceva?
     
    Ultima editare: 23 Noi 2017
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Furtunele sunt puse bine in poza

    Firele la valva nu au o ordine
    Ceva a cedat dupa acei 8 km in care masina a mers bine
     
  14. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Fa un log cu vcds : turatie, fuel pressure actual, specified, high pressure control valve, control quantity
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ce seamana cu poza mea:applaus:. Pana la urma ai inversat furtunele intre ele ? Nu ar trebui sa ai probleme daca ,,ai respectat reteta".
     
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Așa am zis și eu, este posibil sa fi cedat metering-ul dacă s-a mers cu presiune mica,sau regulatorul din rampa?Știam ca pot ceda în cazul unei presiuni mari nu mici.
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    De la presiune mica nu se strica nimic,fara pompa de medii cp3 nu face presiune mai mare decat trebuie. Fa un log cum a spus Mac.
    Asa arata un log cu pompa CP3
     
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Astea sunt pozele promise.Deci așa erau montate furtunurile la mine.Binainteles le-am pus corect,strâns bine,pornit la sfert mașina,mers în treptele 1-5,în plaje diferite de turație, funcționează perfect fără Limp și sper așa rămână. Concluziile acum le tragem fiecare.
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    A gresi e omeneste/bine ca finalul e cum trebuie.
     
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    De acord,nici nu am zis nimic.
     

Distribuie pagina asta