1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Referitor la diverse intrebari cam cat tine o pompa CP4 sunt masini cu 350.000 km fara probleme si masini cu 35 - 70 - 150.000 km cu probleme.
    1-2% din pompe pica, nu e chiar asa de neagra situatia. Poze din Italia

    [​IMG]
     
    audi11wst și DeViAnS apreciază asta.
  2. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Multumim MacMac.
     
  3. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    In cazul de mai sus nu se vede uzura pe roller. Imi pare rau ca nu mi-a trimis poza cu tratamentul dlc cu sediul in care se invarte rollerul. Daca nici ala nu are uzura, inseamna ca inceputul dezastrului s-a realizat prin rotirea ansamblului la 90 fata de cama.

    Incearca maine sa o recupereze din gunoi sa ii faca o poza.
     
    Ultima editare: 28 Noi 2017
  4. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Nu exista nici o uzura in sediul rollerului.
    Putem trage concluzia ca dauna a fost cauzata doar de rasucirea ansamblului roller fata de cama.
    [​IMG][​IMG]

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  5. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    într-adevăr eu am 230mi km cu pompa de fabrica si din vcds nu da semne de oboseala, cei drept am doar 10mi km in romania.
     
    MDU apreciază asta.
  6. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    De cele mai multe ori nu exista nici un semn Care sa anunte dezastrul. Cazul de mai sus.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  7. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Inteleg MacMac, dar totusi cred ca raspunsul flawyl31 contine o informatie folositoare (nr de km ai masinii lui), cu care ne putem face o idee/statistica. Cine vrea sa se ia dupa statistica o face pe pielea lui. Daca tot se discuta acest topic foarte in detaliu nu vad care este problema in a da kilometrajul masinii (doar daca se vrea, bineinteles; cine nu vrea sa o faca este liber sa tina confidentiala informatia). Eu unul am in jurul a 160.000 km, dar nu am apucat sa verific pompa sau daca exista span in filtrul de motorina. Cand o s-o fac voi reveni cu un update.
     
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Citez mesajul primit
    "Audiul din septembrie 170Kkm iar CCul 140Kkm"

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    MDU apreciază asta.
  9. iancubogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 CJCA 2013
    Am gasit kit-ul de conversie si pompa verificata la 2400 ron iar fara pompa 1000 ron + 500 montajul. Voi ce parere aveti ?
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai alternative mai ieftine ? Ai vazut cat te costa sa-l iei de afara ? Mai ieftin de atat nu gasesti.
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    A mea a murit la fel, cu uzura doar pe rola. Masina avea 182000 km reali si era la ralanti cand s-a intamplat asta.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    MDU apreciază asta.
  12. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Cum sa maai zis "loz in plic". Dar totuși înainte de incident nu a dat semne de oboseala sau sa fi observat vreun comportament diferit al masini?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se observa nimic. Intelegeti asta si schimbati mizeria aia de pompa, daca vreti sa dormti linistiti. Daca va place "sa traiti periculos" :) mergeti asa in continuare.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Absolut nimic. La drumul dus mergea perfect, nu avea lag in acceleratie, nimic. Chiar inainte sa moara definitiv am pornit motorul si am mutat masina cativa metri, a pornit la sfert ca de obicei. Dupa un anumit numar de km (~150.000 zic eu) ai cam 3 variante:
    1. Mergi in continuare, riscand sa ai costuri de cateva mii de euro.
    2. Pui alta pompa CP4 obligatoriu NOUA! Ai garantia ca macar 100-150.000 km nu ai stres.
    3. Faci retrofit la CP3 si speri sa tina macar 150.000 km la presiunea de 1800 bari cat merg audi-urile noastre cu soft stock.
     
    Octavian Birta și flawyl31 apreciază asta.
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pentru CP3 1800 bar este floare la ureche, iar CP4 nu prea ajunge la 1800 bar. CP3 duce la 2400 bar, din acest motiv fiind recomandata si pentru tuning.
     
  16. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Cp3 tine mult peste 500k cat rezista motorul vostru
    Pe duramax si cummins au si 600 750k mile fara schimb
    2400 e putin extrem, nu vad dc am duce asa sus presiunea. Nou incercam azi 2200 bar cu cantitate injectata destul de mare.
    Ptr cati cai injectam ?
    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Ajunge la 1800 bari cand mergi tare. CP3 depinde de model, nu toate merg la 2400 de bari fara probleme.
     
    MDU apreciază asta.
  18. Guest 86281 Guest

    Si pe astfel de camioane...
     
  19. ianis 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    ALBA IULIA blaj
    Masina:
    Audi A 4 B8 2009 CAGA
    Pompa mea cp 4 montata pe A4b8 2008moor CAGA105 kw 143 cp Avant are urmatoru cod:
    Marca BOSCH
    0 445 010507
    CR/CP4S1/R35/20
    03L 130 755
    Problema : motorina in capacul de la distributie .
    Gasit pompa cu urmatoarele coduri:Marca BOSCH
    0 445 010 520
    CR/CP4S1/R35/20
    03L 130 755 J
    .diferente:507vs520 litera J Pompa este reconditionata.
    Intrebare?
    Sunt compatibile
     
  20. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Da. Dar pune macar r40, cu terminatia AC.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta