1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. ianis 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    ALBA IULIA blaj
    Masina:
    Audi A 4 B8 2009 CAGA
    Sau coduri compatibile?Multumesc
     
  2. Guest 86281 Guest

    Nu exista nicio diferenta intre pompele intre 2008 si 2014 cel putin. Dupa 2014 daca exista diferente, posibil sa existe la exterior. In interior sunt identice. Si subscriu ce zice colegul. Macar pune R40.

    CR/CP4S1/R40/20-S.
    Acel cod cu J sau fara nu ar trebui sa aibe vreo importanta.
     
  3. ianis 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    ALBA IULIA blaj
    Masina:
    Audi A 4 B8 2009 CAGA
    Care e diferenta intre 35 si 40
     
  4. Guest 86281 Guest

    Capabila sa faca presiune mai mare.
     
  5. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Toate pompele CP4.1 sunt compatibile si nu se schimba nimic de la un model la altul, nu e una mai buna ca alta din punct de vedere al fiabilitatii.
    Orice mecanic care stie sa puna o distributie ar trebui sa fie capabil sa stranga 7 suruburi la o pompa CP3.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  6. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Toate pompele CP4.1 sunt compatibile si nu se schimba nimic de la un model la altul, nu e una mai buna ca alta din punct de vedere al fiabilitatii.
    Orice mecanic care stie sa puna o distributie ar trebui sa fie capabil sa stranga 7 suruburi la o pompa CP3.
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    CP3 montat pe CJCA 2013 ,bypass cu doua T-uri ,a pornit la prima cheie ,functioneaza perfect
     
    Ultima editare: 20 Dec 2017
    NelusVL, DeViAnS, mihaicristian și alți 2 apreciază asta.
  8. iancubogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 CJCA 2013
    Intr-adevar a pornit la prima cheie,am parcurs pana acasa 170km fara nici o problema.Multumesc.
     
    rabbit85 apreciază asta.
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Varianta corecta este totusi cu update de soft.
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ce update si pentru ce ?
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    update pe partea de control a pompei. pentru a nu fi nevoie de toate artificiile astea pentru a scadea presiunea la intrarea in pompa.
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cum controlezi tu din soft presiunea pompei din rezervor care e comandata de ecu printr-un releu ???
    Nu mai bine ca pompa sa-si traga singura cata motorina are nevoie ??? (asa a fost conceputa pompa cp3 )
     
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Controlezi metering-ul pompei si PCV-ul rampei.
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Complicatii inutile, cheltuiala inutila. Sa mai incercat .... nu merge bine.
    Cu bypass, ce nu absoarbe pompa se intoarce pe retur, simplu si eficient.
     
    NelusVL apreciază asta.
  15. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Varianta corecta e cea din fabrica adica CP4. Orice altceva este o improvizatie.
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    De acord ...pana face span si contamineaza tot sistemul de alimentare facand o paguba de cateva mii de euro .
    As vrea sa aud din nou parerea ta despre cp4 dupa ce-ti gasesti regularorul ca in imaginea atasata
     
    MacMac, gabi_74 și paulkf apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Vinde masina. :)
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nici celelalte marci nu stau mai bine :)
     
    gabi_74 apreciază asta.
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Lasa-i Cataline sa călătorească cu CP4.
     
  20. Guest 86281 Guest

    Toata industria auto la capitolul diesel cel putin, este varza pe partea asta. Chiar si cei de la Peugeot care au fost promotorii CP3 din cate am inteles, s-au prostit si au pus CP4 pe 1.6 HDI. Poate ca las loc de interpretari insa in opinia mea se vede clar tendinta de a nu mai face lucruri de calitate si doar de unica folosinta.
    @ kng_bv Daca trebuie update de soft, atunci de ce dupa montarea CP3, masina are reprize mult mai bune?
    Confirm ca prin acel bypass se rezolva problema presiunii.
     

Distribuie pagina asta