1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Pfffff, si eu care credeam că scap dacă iau unul din motoarele de mai sus. :)
     
  2. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    La 3.0 rata de fail e ceva mai mica, dar si numarul masinilor 3.0 este mult inferior fata de cele cu motorizare 2l.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu doar 1 cunostinta am ce s-a lovit de problema asta pe un A5 3.0 TDI 2012.
     
  4. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salutare.
    Tind sa cred ca motorina din Romania este de *****. Masina mea are 300.000 de km si nu am astfel de probleme dar eu stau in Anglia
     
    Roco21 și sandumbogdan apreciază asta.
  5. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Plus ca in Ro e si sportul de a merge pana pe rosu ceea ce in Uk nu vezi. Unii merg pana se termina motorina. Ulciorul nu merge de multe ori la apa.
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cantitatea combustibilului din rezervor nu are nici o legatura cu spanul pompei de inalte.
     
    gabi_74 și lucaflo26 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Corect Catalin.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu cred că o parte din problema poate apărea in situația schimbului de filtru de motorina. Am văzut undeva la un service cum a dat la automat 10min la o masina fara sa amorseze cumva pompa de înaltă pana a pornit. Deci clar in toată acea perioada pompa a mers pe uscat. Daca se întâmplă de cateva ori treaba asta, poate fi de ajuns sa se producă o uzura care cumulata cu alti factori sa distrugă pompa.

    Faptul ca mergi puțin pe rosu nu are de ce sa strice pompa, ca nu va ramane goala instalatia asa usor si sa meargă pompa de inalte pe uscat.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Azlat apreciază asta.
  9. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    S-au mai discutat chestiile astea de n ori. Datul la automat 10min este cam mult spus, la a 3-a rotatie porneste si asta nu pt ca nu are motorina ci pt ca exista aer in instalatie. Pompa de inalte nu ramane niciodata fara motorina in ea, este cantitate destula cat sa faca ungerea mai ales ca la pornire nu are nevoie de cine stie ce presiune. Pana in pompa mai este traseu destul de teava cu motorina in ea, asta in functie si de mecanic/dorel cum stie sa schimbe filtrul. Sunt destule cazuri cu masini servisate doar in grup la reprezentata acolo unde se respecta procedurile astea si tot degeaba. Intr-adevar o procedura corecta este cu amorsarea circuitului, si eu procedez la fel chiar daca am cp3 insa nu asta este cauza de fail la cp4, problema este ca pompa asta este proasta si cam atat.
     
    paulkf apreciază asta.
  10. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Eu urmeaza sa schimb pompa cu un cp3, nu neaparat de teama de fail, ci pentru ca am inteles ca cp3 este mai silentioasa decat cp4. Din ce am citit, CP3 nu se pune la punct cu distribuția, este adevarat?
    Am luat kit-ul de la Mac, am testat pompa in centru bosch si ma pregatesc de operațiune. Cine are instructiuni care ajuta la montaj, modalitati de ajustare a conductei de la pompa de inalta la rampa pentru motor CGLC (facelift) ii rog sa-mi transmita si mie la birsogheiuliu@gmail.com . Multumesc
     
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Modificarea conductei de inalta presiune dintre pompa si rampa se face usor, preferabil cu ajutorul a doua chei franceze. Intr-adevar pompa CP3 nu necesita ,,punerea" la punct si da, este mai silentioasa decat CP4.
    Edit: sa nu uiti sa faci bypass intre tur si retur.
     
    Ultima editare: 17 Feb 2018
    Clauu și DeViAnS apreciază asta.
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daca o schimbi doar pt ca este mai silentioasa, atunci mai bine las-o balta :-)
    S-au tot scris si aici si pe vwforum informatii cat sa iti faci un job din asta :)
    1. Slabesti distributia, dai cp4 jos
    2. Montezi flansa kit etc, posibil sa dai jos/micsorezi ceva suruburi ca sa intre cp3
    3. Conectezi cu atentie tur si retur in cp3, daca este nevoie modelezi putin conducta de inalta si montezi filetu de adaptare pt cp3
    4. Schimbi mufa de adaptare pt regulator cp3, strangi distributia, verifici tot ce ai facut pana acum daca este in regula.
    5. Scoti din schema pompa auxiliara de motorina, faci traseu separat pe langa ea, daca o ai. Daca nu ai pompa auxiliara, trebuie sa faci un bypass cu 2 Y-uri ca sa scazi din presiunea facuta de pompa din rezervor.
    6. Amorsezi circuitul, optional pui interfata ca sa stergi erorile de regulator.
    7. Ai o problema in minus, deci te plimbi linistit :)
    Atata vreme cat stii ce faci, pasii ar trebui sa fie relativ simpli.
     
    DeViAnS și Octavian Birta apreciază asta.
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nici cp4 nu necesita punere la punct atata timp cat softul este stock. Injectoarele nu vor apuca sa goleasca rampa pana apasa cama pe rola intre 2 injectii.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Clauu apreciază asta.
  14. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Da, dar fluctuatii de presiune pot aparea. CP4 are un piston, CP3 are 3 pistoane. Este mare diferenta. Parca citeam undeva ca CP4 poate impinge in rampa 0.35 cm3 pe rotatie si CP3 0.75 cm3 pe rotatie. Sa ma corecteze cineva daca gresesc...

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  15. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010

    Cum faci tu amorsarea cu vcds dacă ai montat cp3,atâta timp cât s-a dat jos de pe masina pompa de motorina de joasa presiune?Eu am încercat si-mi da error,lucru perfect normal dacă lipsește pompa respectiva
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    CP4 face presiune odata la 180 grade rotatie ax pompa, in timp ce pompa CP3 face presiune la fiecare 120 grade rotatie ax.
    Amorsarea circuitului cu VCDS se face comandand pompa de alimentare din rezervor.
     
    Ultima editare: 17 Feb 2018
    ilky și Clauu apreciază asta.
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    gabi tu probabil ii dai la test auxiliary pump, foloseste test fuel pump si atat.
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nu apar fluctuatii asa mari chiar daca pompa este pusa cu decalaj de 90 de grade. CP4.1 are volumul de 398 mm^3/rotatie, CP3 R90 are 866 mm^3/rotatie. R70 probabil are intre 720 si 780 mm^3/rotatie.
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  19. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    La CGLC nu trebuie sa faci nimic la teava deoarece nu ai egr in spatele pompei ca sa te deranjeze. Teava pica aproape perfect pe pompa, daca nu o ajustezi putin si aia e.
    Amorsarea se face mereu cu pompa din rezervor.

    Am atasat un pdf cu pasii ptr instalare.
     
  20. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    poate ca este o prostie, dar hai s-o spun :)). Returul are o supapa de sens pe el? intreb fiindca ma gandesc ca, in cazul in care pompa de joasa din rezervor, se intampla sa nu mai functioneze, poate exista riscul ca pompa de inalta cp3 sa traga motorina si de pe retur (nefiltrata) datorita bypass-ului montat. Repet, nu stiu cum vine returul inapoi in rezervor si daca exista aceasta posibilitate, dar mi-a venit in cap... Multumesc ! :D
     

Distribuie pagina asta