1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La CR nu prea se strica pompele din rezervor.
    Daca se strica pompa din rezervor si cp3 trage motorina de pe retur iti da imediat eroare de presiune mica.
    Poti pune o supapa de sens pe retur ,dar daca se strica pompa din rezervor ramai cu masina in drum.
     
    Spinu Andrei apreciază asta.
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    A făcut cineva conversie la cp3 pe 2.0 ultra CNHA?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu ai sa vezi asa ceva... poate cineva care vrea sa isi faca de lucru. Pompa de pe ultra nu are legatura cu vechile mizerii de inainte.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba au aceeasi legatura cu mizeriile de inainte si sunt in continuare aceeasi mizerie. Asa ca daca vrei sa tii masina eu te sfatuiesc sa o schimbi cu CP3.

    Uite aici Marian legaturile si ce pompa ai tu pe masina:

    Pompa 04L130755E CP4 montata intre 2013-2018 pe motoare 1.6 - 2.0 TDI

    04L130755E.jpg

    Pompa 03N130755A CP4 montata intre 2015-2018 pe motoare 2.0 TDI

    03N130755A.JPG

    Pompa 03L130755AA CP4 montata intre 2010-2018 pe motoare 2.0 TDI

    03L130755AA.jpg

    Multumesc Catalin pentru poze. :)

    V-am spus sa cititi internetul asta nemarginit: https://vwforum.ro/topic/125959-upgrade-pompa-inalte-vw-cp3-retrofit-pentru-cr/?page=14

    Se intampla si la motorul asta "ultra" care este tot o mizerie inventata de Audi. Treceti pe benzina ca altfel nu o sa aveti liniste si va spun eu ca traiti periculos cu aceste motorizari diesel 2.0 din mai multe motive si bube pe care le are.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @MarianMaxx A6 2015 ,90 mii km ,unic propietar ,span in valva metering, gasit de mine in cautarea rezolvarii erorii low pressure.
    Propietarul ,ca si tine ,nu vrea sa creada ca masina lui de 64.000€ poate avea asa defectiune .
    Cu placere Cristi !
     
    gabi_74 și MarianMaxx apreciază asta.
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Cristi, as fi vrut benzină dar 95% din piața SH pe avant sunt diesel! Și eu chiar am căutat!
    Întrebarea de mai sus rămâne.
    L.E
    Eu vreau să fac conversia, ce mă interesează e dacă a facut cineva la codul ăsta de motor, că nu prea aș vrea să fac eu pionierat :).
    Dacă da, rog să fiu contactat pe PM de cineva care a mai făcut asta (sau vreo recomandare) și să aibă și pompa sau ce mai trebuie. Mașina are 190k, deci aș schimba și distribuție, curea accesorii, ulei, filtre, etc.!
     
    Ultima editare: 4 Mar 2018
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    M-ati pus pe ganduri.:( In afara nimeni nu a gasit span, nu au avut probleme de niciun fel pe partea de injectoare, asa ca am crezut ca este alta pompa. In cazul asta o sa astept sa pice, apoi schimb marca. :)
     
    MDU apreciază asta.
  8. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salut. In cazul in care faci conversia, revino cu detalii te rog. Avand aceeasi motorizare, m-ar interesa si pe mine.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  9. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Am mai 'săpat' un pic azi noapte (și azi un pic) pe forumul vw, și se pare că se poate monta un filtru de 1 micron pe retur și în caz de problemă se salvează sistemul (rampă, injectoare). Parcă cineva din Timișoara avea (dacă mai are nu știu, deși era recentă discuția) filtrul și adaptarea pentru el (făcută la strungar din aluminiu). Aici vă că nu s-a adus în discuție acest lucru, și nu știu de ce.

    Oricum eu totuși aș face conversia (dacă e plug&play) ca să dorm eu liniștit. :)
    Nu mă interesează anulare EGR sau alt soft pe motor. Deci cu alte cuvine sunt în perioada de informare.
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai eu nu înțeleg de ce tot povestești atât și nu treci direct la fapte.Schimba pompa aia și ai scăpat de problema odată pentru totdeauna.
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @borsy Nu se poate monta filtru intre pompa si rampa/injectoare
     
  12. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Păi înseamnă că omul a indus lumea in eroare.

    Pentru că îmi place să mă informez înainte, nu să fiu pionier.
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    NU ! Mai citeste odata ,filtrul respectiv a fost pus cu alt rol
     
  14. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Motoarele 3.0 tdi euro 6 dupa 2014 au aceleasi pompe?
     
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Da, cică e mai nașpa că are 2 role sau ceva de genul.
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pompele CP4.1 au un singur piston, evident cu o rola, in timp ce pompele CP4.2 au doua pistoane, fiecare fiind antrenat de camele axului pompei prin intermediul unei role.
     
  17. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Filtrul de 1 micron se pune doar preventiv in cazul in care ai avut span si ai facut conversia sau ai schimbat pompa de inalte, e prea mare presiunea intre HPFP si rampa ca sa pui un filtru acolo....
     
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    S-a mentionat cumva de pionier? Prezent :)
    La 2000bari iese din schema orice filtru..
    @borsy ai acelasi motor cr 2.0tdi deci se va potrivi kit-ul de la mac(posibil flansa sa difere putin insa nu este problema, ai cu cine vorbi). In mare ai nevoie de kit conversie(flansa) ca sa prinzi cp3 pe distributie si pompa in sine cp3. Codurile cred ca le stii, daca nu imi zici si caut ca le aveam pe undeva. In rest mai trebuie sa stii daca ai sau nu pompa auxiliara pe masina, daca ai o dai jos, daca nu atunci faci un bypass din 2 Y-uri.
    Oricum din ce observ nu prea conteaza model/an si se continua cu mizeria de cp4.. nasol mai ales pt cele iesite din garantie.
     
    borsy apreciază asta.
  19. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Kitul este gata de ceva vreme, am muncit destul de mult deoarece este mai complicat din cauza spatiului.
    Instalarea nu este usoara ca la modelele precedente dar se face fara probleme. Deocamdata am nevoie de un cobai ptr teste.
     
  20. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Daca cineva doreste sa monteze pe un model nou 2014->, suport eu toate costurile de instalare la Catalin (Eexcalade in Bacau).
     
    kng_bv, gabi_74 și Adi27 apreciază asta.

Distribuie pagina asta