1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Despre ce coduri de motor este vorba ?

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din ce stiu eu, este motorul cu codul CNHA.
     
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu mă încadrez, CNHA, doritor de conversie, dar nu cobai! :)
     
    DeViAnS apreciază asta.
  4. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Mai asteptam pana apare cineva cu adevarat interesat :P sa puna masina la dispozitie ptr 5 6 ore
     
    paulkf apreciază asta.
  5. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Eu poate m-as fi gandit sa ma bag dar sunt din Bucuresti si cu siguranta nu ma duc tocmai la Bacau ... :) @MacMac mai pe aproape nu ai colaboratori (gen Bucuresti, Pitesti, Valcea)?

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  6. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Prefer Bacau sau Timisoara datorita complexitatii lucrarii. Evident toate costurile le suport inclusiv deplasarea , nu e problema.
    Avem nevoie de un motor generatie noua 150-184-190 cai , indiferent de platforma (golf7-a3-a4-a6-leon-skoda)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 18 Mar 2018
  7. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Nu este vorba de costuri, ci tocmai datorita complexitatii de care vorbesti (inclusiv faptul ca nu ati mai facut pe acest tip de motor) vreau sa fac lucrarea aproape de casa. Hai sa ne imaginam ca ceva nu merge conform asteptarilor si cele 5-6 ore devin cateva zile... ar trebui sa las masina acolo pana la remediere si sa revin acasa ca mai trebuie sa si muncesc ... iar partea asta cu lasatu masinii in locuri necunoscute nu ma prea incanta :) Si nu este vorba sa gasesc un service sa schimbe pompa, Excalade, ci sa gasesc unul care sa stie cum sa abordeze toata aceasta lucrare complexa de care vorbeste si Mac.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Daca nu functioneaza perfect se repune pompa originala la loc. Nu vorbim de stricarea unei masini. Ma intereseaza ca motorul sa functioneze perfect dupa modificare (rail pressure sa fie stabil exact ca inainte)
    Tocmai de asta lucrarea se face la Bacau sau TM. Am maxima incredere in Catalin.

    Stiu sigur ca exista 2 golfuri 7 150cai (acelasi motor EA288) cu cp3 si merg fara modificari de soft.
     
    Ultima editare: 18 Mar 2018
    lucaflo26 apreciază asta.
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Rabdare ca o sa vina si randul generatiilor 2015
     
  10. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Daca un posesor cu 190 cai face poza la VCDS pe motor sa vedem ecu si software putem sa verificam anticipat daca totul e ok. Verificam hartile.
     
  11. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Da-mi exact pasii de urmat si fac eu. Considera ca sunt orb :)

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  12. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Deschizi VCDS si apesi pe ENGINE , faci poza
    [​IMG]

    Nu mai e nevoie, am gasit fila de 190 cai. Studiem problema.
     
    Ultima editare: 18 Mar 2018
  13. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Salutare!
    Eu am CJCD de 150 de cai, audi a4 2013. Daca este ce trebuie.. ma ofer pe post de cobai.

    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
     
  14. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    CJCD este de generatie veche, avem nevoie de ultimele modele care arata asa
    image-8-1093x800.jpeg
     
  15. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    M-am lamurit acuma. Este cam inghesuit acolo.. Multa bafta!

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Oprita si nu a mai vrut sa porneasca, presiune in rampa 820 care urca abia in jur de 1000.
    Care aveti pompe schimbati le!
     
    kojak13, DeViAnS și gabi_74 apreciază asta.
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Din păcate trist dar adevărat.
     
    kojak13 apreciază asta.
  18. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Am o dilema ce tine de pompa de înalte , in relanti nu se aude absolut nimic , dar o data ce accelerez apare un zgomot ce se accentuează cu turația , asemanator cu cel din video :

    Am desfăcut copăcelul acela și este curat
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Este absolut normal!
     
    dogar apreciază asta.
  20. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Menționez ca e mai accentuat decât cel din video , când apar probleme care sunt alte simntome inafara de acest zgomot ?
     

Distribuie pagina asta