1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. leonardw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 motor CAGA 2008
    Stiu ce zice codul dar am schimbat tot ce spune in detaliere si chiar nu mai stiu ce e de facut
     
  2. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    injectoarele le ai verificat?
     
  3. leonardw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 motor CAGA 2008
    Le am verificat doar pe vag. valorile erau -0.45;-0.40;-0.53;+1.00
     
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Verifica injectoarele cu vag com-ul,atat cu motorul rece cat si cald.Valoarea aia pe injectorul patru de +1,este diagnosticata la cald sau la rece? pentru ca mi se pare nu tocmai ok.
     
  5. leonardw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 motor CAGA 2008
    Azi am scos injectoarele si le am pus pe banc . Dintre toate doar inj 4 functiona. Deci testul cu vag com ul nu e concludent pt injectoare
     
  6. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Asa este. Testul din VAG iti arata valorile de compensare intre ele. Dar stiai asta, doar ti s-a spus la telefon... :)
     
  7. leonardw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 motor CAGA 2008
    Da. Banuiam, dar 2 ingineri de la Audi au spus ca sigur nu sunt injectoarele si ma pusese pe ganduri. Am comandat 4 bucati sa vedem daca merge. Mulțumesc mult Catalin pentru sfaturi si pentru ca te ai deranjat sa te interesezi pentru mine.

    Si inca o nelamurire: daca schimb injectoarele trebuiesc cumva scrise dar pot sa merg 50 km asa cu ele pina ajung la cineva sa mi le scrie ? Pompa de inalte se scrie si ea ?
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2015
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Cică se cam scriu cele CR. Poți merge la scris în alta parte.
     
  9. leonardw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 motor CAGA 2008
    Mulțumesc mult
     
  10. leonardw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 motor CAGA 2008
    Am rezolvat dupa o luna si o saptamana. Problema era de la regulatorul de pe pompa. Acesta l-am schimbat de proba cu unul nou inainte sa schimb injectoarele si aveam aceeasi eroare low si high pressure.
    Dupa ce am schimbat injectoarele am mai facut o data proba cu el si a mers. Banuiesc ca erau in stransa legatura.
    Cand ma gandesc la faptul ca mecanii de la reprezentanta Audi Pitesti imi spusesera ca s-a rezolvat imi dau seama cat de icompetenti sunt.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Feb 2015
    Racman Stefan apreciază asta.
  11. niki24

    niki24 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,170CP,2004.
    Aceasta eroare da bataie de cap la toata lumea. Mai exista si cazuri fericite, gen filtru combustibil din ani 44, pompa auxiliara, senzor presiune rampa dar conform indicatilor din ELSA cel mai usor sa rezolvi aceasta problema dar si cea mai scumpa este schimbarea totala a sistemului de injectie, pompa de joasa, pompa auxiliara, pompa inalte, rampa, injectoare, inclusiv conducte, curatare rezervor, si asa mai departe. Daca s-a gasit span in instalatie oare ce crezi ca a provocat stricarea injectoarelo r(spanul facut de pompa). Gandeste-te daca ai fi schimbat din prima injectoarele si nu ai fii schimbat pompa, ce se intampla cu injectoarele noi.
    Dar sa stii ca in cele mai multe cazuri daca schimbi pompa inalta presiune si injectoarele problema este rezolvata pe jumatate pentru ca mai trebuie dupa aceea curatat tot sistemul de injectie de span.
    O intrebare am: te-ai uitat de curiozitate daca exista span in rezervor ?
    Acum ca cei de la Pitesti nu ti-au recomandata sa schimbi tot sistemul de injectie cand au vazut ca nu ii da de cap este greseala lor.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Feb 2015
  12. leonardw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 motor CAGA 2008
    Am curatat tot ..rezervorul l am desfacut eu pentru ca imi cereau peste 6mil sa il curete m am chinuit intradevar si conducta mare de alimentare am taiat o pentru ca trebuia sa dau puntea jos apoi am lipit o bine la loc. Dupa 2 spalari cu spuma de la spalatorie am crezut ca am terminat cu spanul dar am umplut rezervorul cu apa si norocul meu a fost ca era soare afara si in lumina straluce a spanul parca era sclipici in rezervor. Inca 6 spalari apoi cu alocool tehnic si am scapat. restul instalatie am suflat o cu spray de frane inclusiv rampa si regulatoarele . pompa noua si injectoare noi. Sper sa nu mai am probleme macar 100.000km. Cei de la Audi pitesti vestitul EuroTehnoGroup imi recomandau dupa o analiza detaliata de 2 zile de teste si manmanopera de 750lei sa schimb pompa din rezervor.dupa ce am schimbat o a zis k trebuie si cea de inalte. Deci daca ma luam dupa ei nu imi ajungeau 10.000euro.
     
    Ultima editare: 15 Feb 2015
  13. NutzuSv 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2013
    Locație:
    suceava
    Masina:
    2.0tdi , 143cp ,2010
    Probleme motor 2.0tdi

    Am si eu o problema rog daca ma poate cineva ajuta.
    Detin un Audi A4 B8 2010 motor 2.0tdi 140cp
    Astazi mam confruntat cu o problema destul de majora intrucat am fost nevoit sa o sui pe platforma si sa o aduc pana acasa.
    Mergand cu 100-110km/h am observat ca mi sa apris martorul de la bujie(spirala) dupa care motorul nu mai tragea si nu se accelera mai mult de 3000r/m dupa aprox 4km motorul sa oprit si nu a vrut sa mai porneasca.

    Ma poate ajuta cineva?

    Respect.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  14. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Masina a intrat in protectie. Pot fi multe cauzele. Realitatea se va vedea pe tester.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2015
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Trist ce citesc pe aici. Stiti cumva daca modelul dupa 2010 mai sufera de problema asta? Am cumparat si eu acum toate filtrele, ulei si distributia. Filtrul de motorina l-am luat Mahle, restul MANN.

    Multi km fara probleme !!!
     
  16. NutzuSv 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2013
    Locație:
    suceava
    Masina:
    2.0tdi , 143cp ,2010
    am gasit problema.cel mai curios ca pe tester nu avea nici un fel de eroare. pompa de inalta a cedat. am gasit span in ea(se zice ca e din cauza motorinei) dar cred ca e o problema generala.
    de acuma curatare injectoare , rampa , rezervor , inlocuire filtru motorina si alta pompa de inalta.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    kng_bv nu s-a rezolvat nimic. Ai mare grija de unde alimentezi si te sfatuiesc sa "dormi cu ulei 2T sub perna". Bafta.
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am inteles, deci varianta cu ulei 2T care o folosesc la cealalta masina Euro 3 se aplica si aici ? :)

    Multumesc anticipat,
    Ionut.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Apr 2015
  19. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    Salut! cine a pus ulei 2t in motorina ,poate sa imi spuna cum se comporta masina ? ma refer daca se schimba zgomotul motorului si daca trage la fel ca inainte?
     
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Confirm faptul ca uleiul 2t merge manusa cu motorina in motorul meu de peste 2.5 ani ;)
    Motorul isi schimba sunetul in unul mai tacut si parca mai cursiv in ture, iar de tras in opinia mea nu e nici o diferenta, sau poate o fi, dar eu nu o sesizez.
    Mai pe larg, subiectul este discutat in topicul special dedicat: Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor - recomandat sau nu ?
     
    Ultima editare: 27 Mai 2015

Distribuie pagina asta