1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cele scrise in topicul asta si in topicul despre motorul tau din aria masinii care o ai.
     
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Faptul că este curat acolo de unde ai scos regulatorul de pe pompa este un lucru bun,legat de zgomotul făcut de pompa nu știu dacă este chiar normal.
     
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Gabi, poti sa ne spui si de ce nu crezi ca zgomotul nu este normal?

    Eu consider ca este normal dupa ce am auzit zeci, sa nu zic mai multe CR-uri VAG. Tacanitul ce creste odata cu turatia motorului provine de la regulatorul de presiune, nu de la pompa in sine.
     
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eu nu știu câte CR-uri ai auzit tu,și chiar nu am nicio curiozitate in sensul asta,dar pot să-ți spun că eu am ascultat mult timp CR-ul meu,până să trec la CP3,și vreau să zic că nu se auzea așa de pronunțat zgomotul.
     
  5. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    A mea face identic si la fel dintotdeauna. Insa mi se pare normal atat timp cat reglarea presiunii se face prin impulsuri nu in trepte.
    Regulatorul este un actuator (solenoid+ax metalic) care inchide si deschide cu o frecventa comandata de ECU.
    Zornaitul este frecventa cu care inchide si deschide.
    Probabil unele regulatoare sunt mai silentioase dar atat timp cat isi face treaba corect mi se pare in regula.
    Pompa in sine este un dezastru dar nu asta-i cauza si nici vreun indiciu.
     
    florinctvn și gabi_74 apreciază asta.
  6. Guest 86281 Guest

    Nu are rost sa insistati asupra acelui zgomot, care nu are nicio legatura cu defectul de baza al pompei. Simptomele cand se strica sunt cu totul altele si cand incepe sa le manifeste e prea tarziu.
     
    biju2000 apreciază asta.
  7. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Am încărcat un video , cam așa se manifesta
     
    DeViAnS apreciază asta.
  8. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Este perfect normal pentru pompa asta.
     
    rabbit85 apreciază asta.
  9. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Sunetul asta il auzi in sarcina sau si cand e la liber?

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  10. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Evident ca doar in sarcina pt ca atunci cresc impulsurile, s-a mai scris de n ori este ceva normal asta este sunetul specific regulatorului si nu doar la VAG ci si la alte motoare CR.
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Sunetul dispare definitiv odata cu upgrade la cp3 :)
     
    gabi_74 și rabbit85 apreciază asta.
  12. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Iar daca nu ai pompa Bosch??? Absolut toate pompele de inalta presiune sunt Bosch?
     
    Ultima editare: 9 Apr 2018
    EEXCALADE apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Pentru corectitudinea informatiilor, marca pompelor de inalta presiune este BOSCH !
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Voi ce parere aveti? Aceasta firma a reproiectat si construit cele doua piese din interiorul pompei (piese care genereaza span) cu altele mai tari si rezistente. Dau o garantie de 10 ani.

     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Garanteaza si ca ansamblul rola/pistonas nu se rasucesc in jurul axei astfel incat sa ajunga perpendicular pe cama si automat sa genereze span ? Atat timp cat proiectul CP4 este deficitar, ma indoiesc de faptul ca ,,reproiectarea'' lor elimina definitiv problema.
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da. Ei au modificat axul intentionat, astfel sa fie mereu in contact cu pistonasul si sa nu i sa permita rotirea.
     
  18. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Adica se crede ca acesta ar fi un kit de reparatie al pompei CP4 ? Sa nu fie pur si simplu o gaselnita scumpa sa ia fata celor negajiti. Depinde cat este de scump, daca este undeva la 150-200 de euro se merita a fi schimbat preventiv la fiecare 150.000 km. Macar dormi linistit.
     
    rabbit85 apreciază asta.
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Era frumos sa coste in jur de 200€.:) Pretul este de 550€ din cate am inteles, si pompa vechie la schimb. Totul se petrece in Italia.
    Nu este ieftin, dar aici nu sunt multi care pot face conversie sau alte reparatii ieftine, asa ca daca ai inceput de span, ori pui pompa noua... ori pui asta.
     
  20. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pai este mai ieftin sa cumperi alta pompa completa si o schimbi la 150.000 :) Plus de asta, faptul ca pistonul nu mai coboara atat de mult inseamna ca nici flow-ul pompei nu mai este acelasi.
     
    stefrac și paulkf apreciază asta.

Distribuie pagina asta