Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. MacMac

    MacMac 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    q5 3.0 CCWA , fr 2.0 CR CEGA
    Mai e o pompa Hybrid se numeste , revolutionara care a dat deja nu stiu cate failuri :wtf:. Posibil sa functioneze, trebuie demonstrata in timp validitatea acestui proiect, lucru mai greu.
    Practic cum a remarcat @kng_bv, cursa pistonului care genereaza presiunea se micsoreaza cu cativa mm buni, cum ramane cu presiunea si debitul?
    Cu siguranta debitul pompei vine micsorat. E matematica.
     
    paulkf apreciază asta.
  2. rotitza

    rotitza Audi Expert

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2.O TDI - 2OO9 - S-line Avant ~ max torque @ 430Nm
    Intervin doar pentru a semnala faptul ca daca nu mai exista acea adancitura pe noua piesa asta nu inseama ca s-a modificat cota acelui punct de minim. Toata cama pe punctele de minim poate avea aceeeasi cota cu cota de minim a camei OEM. Asisderea si pe cotele de maxim.
    In opinia mea este bine sa fim echidistanți si sa apreciem lucrurile fara patima. ;)

    My two cents.
     
    Ciprian.Mod, DeViAnS, MRR și încă o persoană apreciază asta.
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Trebuie sa ma decid
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014
    Nu stiu de unde ati ajuns la concluzia ca axul modificat, modifica cursa pistonului... nu este asa! Piesa modificata are acelasi rol 100% ca si cea OEM... nimic mai mult sau mai putin. Ceea ce au facut ei este sa mareasca putin suprafata de "repaus", astfel ca boltul pistonasului la actionare sa nu mai primeasca lovituri la actionare. In plus, boltul a fost tratat printr-un proces chimic cu titan pentru a marii rezistenta la frecare.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Trebuie sa ma decid
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014
    Daca am inteles eu bine, nu motorina proasta este problema pompei de inalta, ci apa care se gaseste in motorina... care se pare este obligatorie. In acest video sunt expuse cele 3 pompe si defectele care apar. Nimic nu este indistructibil, toate piesele mecanice sunt supuse la uzură.

     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Da,si la noi apa exista in combustibil pe langa biodiesel-ul de slaba calitate ,si nu in procentele minime
     

Distribuie pagina asta