1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Spune i asta lu kng_bv pt.ca numai lui i se goleste pompa!
     
  2. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    M-a sunat disperat un baiat din arad cu un golf care s-a chinuit 1 zi intreaga sa porneasca masina dupa verificare. Deci se intampla sa intre aer pe instalatie ..in rampa si sa nu porneasca pana nu se amorseaza bine.
     
    MDU apreciază asta.
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am patit-o la 3 masini. La majoritatea nu, dar la 3 masini am patit-o, nu vorbesc din auzite. Toate 3 cu pompa auxiliara, toate din 2010.
    Nu s-a umblat la motorina din locasul regulatorului, a fost lasata acolo.
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Se mai intampla asta cand oringul nu etanseaza la montarea valvei si se da la automat.
     
  5. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    La motorul CAGB 136 CP unde se afla pompa medie de presiune?
     
  6. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Este cea de langa filtrul de motorina.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  7. Catalin Zamfirache 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    -
    Actualizez si eu acest topic si sper sa ma puteti ajuta cu cateva sfaturi.
    Am sa incerc sa fac un sumar al situatiei:
    Acum cateva zile motorul a inceput sa aiba ezitari la ralanti iar in final s-a aprins spira in bord. Eroarea citita cu VCDS era pe un injector iar dupa repornirea masinii totul a revenit la normal.
    A doua zi dimineata, s a aprins iar becul si motorul a inceput sa mearga in 3 cilindrii. Dupa repornire am mai mers o perioada apoi s a aprins din nou spira insa de data asta a murit si motorul: eroare pe toate injectoarele in vcds.

    Injectorele au fost verificate pe banc, la service autorizat Bosch si a rezultat ca unul este mai afectat si are debit insuficient (sper c-am retinut bine) atat la ralanti cat si in sarcina iar celelalte 3 au debit insuficient in sarcina.
    Citind topicul acesta dar si cel de pe VWforum, n-veam cum sa nu iau in calcul si o defectiune a pompei CP4. Am desfacut regulatorul de presiune si din ce am observat cu ochiul liber totul parea curat. Acum, uitandu-ma pe poze nu mi se mai pare la fel. Din pacate n am fost inspirat sa folosesc un magnet ci m-am limitat doar la o inspectie vizuala.
    Este posibil ca spanul facut de pompa sa fie atat de marunt incat sa nu poata fi observat? Ce alte metode de verificare mai sunt, excluzand demontarea fizica a pompei? Am atasat pozele.
     
  8. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Nu îi din pompa
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posteaza eroare completa (scanata cu vcds)
     
  10. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Poate fi senzorul de pe rampa sau rampa sau si alceva
     
  11. Catalin Zamfirache 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    -
    Atasez erorile dar si valorile injectoarelor la cald. Le am masurat si la rece si nu depaseau +/- 1.5.
     
  12. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Eu zic ca la injectoare ii ceva
     
  13. Catalin Zamfirache 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    -
    Si eu sper acum sa fie doar injectoarele. Pe cel mai afectat l-am comandat (nou) si maine ridic masina. Pe celelalte 3 as vrea sa le reconditionez.
     
  14. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Mai bine iei din dezmembrari decat reconditionate, pompa nu are span, poate ii ceva mizerie pe instalatie
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si daca le ia din dezmembrari la fel de "bune" ca ale lui sau ajung la fel in scurt timp ?
     
  16. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Mi se pare ciudat sa se defecteze toate injectoarele o data, recomand sa se verifice cablajul injectoarelor foarte riguros si totodata tensiunea de lucru de la bornele acumulatorului.
     
  17. Catalin Zamfirache 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    -
    Am schimbat injectorul cel mai afectat si am mers aprox. 15km prin oras. Masina s a comportat f bine si eram chiar bucuros ca am rezolvat problema. Din pacate, la repornire, a inceput sa aia ezitari la ralanti si sa tremure. Cel putin nu s-a mai aprins niciun bec in bord... Am repornit masina si si a revenit.
    Abia de saptamana viitoare o sa-mi fac timp sa o duc in service pentru o verificare mai amanuntita. Este posibil ca regulatorul de presiune sa dea astfel de simptome?
     
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Verifica cablajele la tot sistemul de injectie - injectoare, regulator rampa, senzor rampa, regulator pompa. La ralanti cand mai tremura scoate senzorul din rampa si vezi daca se opreste din tremur. Daca dupa ce verifici toate cele de mai sus si tot persista problema, va trebui sa testezi pompa daca nu are rateuri.
     
  19. bitang 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a3,2.0tdi CFFB,2012
    Salutare.De curand am intrat in posesia unui Audi a3 2.0tdi cffb.Masina merge foarte bine,a fost foarte intretinuta.Problema este ca am gasit in filtrul de motorina cateva particule fine de pilitura.Am desfacut si regulatorul de pe pompa si am gasit ceva impuritati dar nu era pilitura.Ce ma sfatuiti sa fac?!As lua in calcul conversia la pompa CP3 dar nu stiu cat de bine se potriveste la acest cod motor.
     
  20. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    In locul tau nici nu as mai sta pe ganduri, cu atat mai mult cu cat il ai pe @MacMac aproape la Timisoara. Din ce stiu au mai fost motoare cu acelasi cod, ia legatura cu el.
     
    paulkf apreciază asta.

Distribuie pagina asta