1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Cât te-a costat toată lucrarea?
     
  2. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    2500 lei kit-ul plus 700 lei manopera care a inclus si distributia,dar stau linistit acum....eu am schimbat.o preventiv
     
  3. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Tin sa precizez ca valva aia metering am pus-o pe a3 si merge perfect. Nu stiu ce nu i-a placut la tine de facea presiune prea mare. Important e ca acum merge perfect, rail cerut identic cu cel actual.
     
    CheGuevara apreciază asta.
  4. iancubogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 CJCA 2013
    Salut, am montat CP3 acum aproximativ 1 an , pompa cumparata de la Mac si montata la Bacau la un super baiat de aici de pe forum.Toate bune si frumoase numai ca valva metering da eroare de presiune scazuta si dupa ca am schimbat-o problema sa repetat.Mentionez ca se intampla destul de rar o data pe luna chiar si la 2,3 luni .Care credeti ca ar fi problema?
     
  5. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    CJCA este cu bypass? E posibil ca presiunea pe intrare sa nu fie suficienta din cand in cand , e singura chestie care imi vine in minte.
     
  6. iancubogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 CJCA 2013
    Da, este cu bypass, dar totusi de ce sa fie presiunea pe intrare mai mica ďin cand in cand? Mai sunteti si altii care va confruntati cu aceeasi problema?
     
    telim4lulu apreciază asta.
  7. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Deoarece bypass nu inseamna regulator de presiune, inseamna ca presiunea nu e mereu constanta. Daca de obicei iti sta la 1 bar e posibil ca uneori sa scada prea mult. Poti sa pui diagnoza pe masina si sa vezi cand pui contactul care e presiunea rail actuala. Sunt curios ce rezulta dupa bypass.
     
  8. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Momentul cand iei low pressure nu coincide cumva cu perioada cand isi face regenerarea DPF?
     
  9. iancubogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 CJCA 2013
    Ai mare dreptate, atunci cand se regenereaza apare eroarea. Sambata seara in timp ce ma intorceam de la munca pe un traseu de vreo 25 km am luat eroarea de 4 ori si ca sa fie tabloul complet sa aprins si check engine.Chiar acum vin de la un baiat care mi-a facut diagnoza si rezultatul este acelasi, presiune scazuta.
     
  10. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Am o rugaminte la cei cu cp3, cine are diagnoza rog sa lase aici ce valoare apare in engine - adv meas blocks - fuel high pressure: actual value.
     
  11. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @Clauu depinde de temperatura motorului. Din ce imi amintesc la mine (facelift - CGLC ), la relantiu este intre 300 si 370 bari, iar ca deviatie, maxim 2-3 bari.
     
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    La mine la relanti,este undeva in jur de 248-250 bari.
     
  13. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Scuze am uitat sa precizez, doar cu contactul pus, fara motor pornit.
     
  14. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Clau am masurat asta pe mai multe masini, 0.3-0.5 bar maxim. 5.5 bari masurati la tine, nu e de mirare ca ai probleme. La mine la ralanti am 248-250 bar ,dar am alta pompa si alte calibrari. Un italian o masurat si el zilele trecute, 0.3 bar pe A4 cu pompa din rezervor, 6.8 bar cu amandoua pompele.
    Regulator presiune Sytec pe ebay, aia e singura solutie ca sa scapi de pb.
     
  15. iancubogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 CJCA 2013
    La sfatul colegului DeViAnS am fost astazi la o firma ce se ocupa cu chiptuning si omul de acolo mi-a spus foarte clar ca acesta pompa nu prea se potriveste suta la suta cu faceliftul de la audi si ca e nevoie de rescriere de soft.Voi ce parere aveti?
     
  16. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Modelul de 177 cai are nevoie de soft da. Celelalte merg ok peste tot. 120-143 sau 170 cai.
     
  17. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Sunt tot mai convins ca rezolvarea o reprezinta pompa de rezervor de CAGA 8K0919050F L sau K.
    Bogdan are si el 4.7 bar cu bypass, mult prea mult vazand ca trebuie 0.3 0.5 bar

    Punem pompa caga si regulator nou ca sa fim siguri. Stay tuned!
     
    Ultima editare: 5 Dec 2018
    paulkf și flawyl31 apreciază asta.
  18. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Aurelian, nu stiu daca inlocuirea pompei poate rezolva problema lui - P0087 Low Pressure. Practic, lui in regenerare nu-i da destula motorina pentru a efectua procesul. La mine a aparut problema cu regenerarile doar dupa primul update soft, cand Ginel mi-a redus din debit pentru a nu mai trage in trepte. Pana in acel moment nu am avut probleme de Low Pressure in nici o situatie. In schimb @iancubogdan nu are modificari de soft... n-ar trebuii sa apara probleme, ma gandesc ca in situatia in care pompa actuala baga presiune prea mare, ar lua P0089 - High Pressure...
     
  19. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Un lucru este clar, ce ajunge in cp3 trebuie sa fie de presiune cat mai mica(<=1b) si cel mai important cat mai constanta fara fluctuatii.. altfel va fi un cosmar pt tunner. Urmeaza sa fac un test cu alta pompa din rezervor vedem ce iese.
     
  20. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Am comandat pompa de rezervor caga, de indata ce vine ti-o trimit. 4.7bar pe intrare sau 5.5 in cazul tau Claudiu si o presiune cu fluctuatii nu au cum sa ajute. Din soft doar se incearca o corectare a unei probleme hardware.
     

Distribuie pagina asta