1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. vladone 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2014, TDI Ultra 190CP
    Salut. Toate piesele enumerate mai sus (pompa rezervor, pompa inalta presiune, rampa, senzori) am avut posibilitate sa le probez fara sa le achizitionez efectiv, mai putin ECU cu care am ramas pe cap..si s-au facut la primul service, nu la reprezentanta. La Audi am ajuns cand am schimbat ECU ca doar ei il puteau activa si de atunci a ramas masina la ei, doar ca de mai bine de 2 saptamani primesc acelasi raspuns...inca nu stim ce are.
     
  2. Bogdan123

    Bogdan123 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni/Arges/ROMANIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DEUA, an 2016
    Atunci, sa ma cheme pe mine ca o dovedesc eu.
     
    pronet, mishu_, arazvan2002 și încă o persoană apreciază asta.
  3. Ervin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    aiud
    Masina:
    a6 1.9 awx 2002
    Salut,
    La masina mea am avut span in istalatie. Am luat alte injectoare verificate pe stand. Senzori noi, pompa sub masina noua dar in continuare am eroare P008700. Masina porneste la sfert dar cand o accelerez mi se aprinde spirala si nu mai trage.
     
  4. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ai pus si pompa noua? Rampa ai curatat-o? Regulatorul de pe rampa l-ai schimbat?
     
  5. Ervin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    aiud
    Masina:
    a6 1.9 awx 2002
    Regulator nou, senzor de pe pompa de inalta nou, pompa de sub masina noua, cea din rezervor SH, pompe de inalta doua puse SH si face tot la fel.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ervin in primul rand pentru ca sa nu iti dispara mesajele scrise, fara explicatii, te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Tu avand in profil o masina ce nu are nici o legatura cu acest topic de ce ai scris aici, ce legatura are masina din profil cu aceasta arie ? Multumesc.

    Cand ai asemenea probleme la motoarele CR, cu span in instalatie, tot ce montezi inapoi pe masina se monteaza nou obligatoriu. Nu piese de la gunoi, adica SH. Mai ales la sistemul de injectie care este foarte sensibil. Dupa ce faci asta mai revii pe forum cu intrebarile si mai ales daca rezolvi revii cu rezolvarea pentru ca pe viitor cei care citesc sa nu mai intrebe despre aceeasi problema si mai ales asta este rolul unui forum. Multmesc.
     
  7. vladone 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2014, TDI Ultra 190CP
    Revin cu un update la problema semnalata de mine si care intre timp s-a rezolvat. De vina pentru lipsa presiunii in rampa se pare ca a fost regulatorul de pe rampa, mai exact din cauza unei mizerii adunate in zona imbinarii cu rampa de presiune (sunt niste gaurele acolo). Mizeria cu siguranta nu provenea de la pompa de inalta presiune, de fapt erau ca niste bucatele mici de cauciuc si chiar nu imi dau seama de natura lor (reziduuri de la motorina, bucatele de la vreun furtun ?!), dar cert e ca dupa ce s-a curatat si s-a suflat cu aer mizeria de acolo, masina a pornit si merge fara probleme de aproape 2 saptamani..vedem pe termen lung cum o sa fie. Din cauza ca masina nu dadea nici o eroare pe diagnoza (in afara de citirea in timp real a presiunii mici la pornire) si astfel nefiind 100% sigur pe decizia de schimbare a componentei defecte, prima oara s-a incercat schimbarea acestui regulator de pe rampa cu unul SH. S-a luat aceasta decizie pentru confirmarea defectului, dar acesta fiind defect a influentat in mod eronat interpretarea diagnosticului. Astfel, a urmat ce a urmat. In toata aceasta poveste a fost un lant de ghinioane, decizii proaste (una poate si din partea mea si mi-o asum), indiferenta din partea unora sau chiar lipsa de cunostine sau profesionalism, dar nu asta e rostul postarii mele, ci ma simteam dator sa revin cu prezentarea solutiei la problema semnalata si sa inchid astfel bucla, poate pe viitor cineva o sa gaseasca folositoare aceasta informatie. Multe multumiri si lui @Bogdan123 pentru consultanta, suport si rabdare. Numai bine!
     
    Danyelnr1, DeViAnS, paul1342 și încă o persoană apreciază asta.
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    In ultima luna 4 persoane au avut probleme cu presiunea rail. De fiecare data problema s-a rezolvat prin schimbarea regulatorului de rampa care era murdar cu span si nu mai lucra bine.
    Este o idee buna sa il curatati din cand in cand. Foarta multa mizerie trece de filtru de motorina si tot ce nu trece prin injector ajunge la regulator si inapoi in rezervor.
     
    Reviver și vladone apreciază asta.

Distribuie pagina asta