1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. mariobos

    mariobos Bronze Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    LUGOJ TIMIS
    Masina:
    AUDI A6 4F-A4 B8 Facelift
    Salut,la a4 2.0 tdi din 2012 mai sunt aceste probleme cu pompa de inalte sau le-au remediat ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a remediat. Cum ti-e norocul. Bafta.
     
    Comcsm apreciază asta.
  3. Bibildocu

    Bibildocu 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 2009 CAGB 136cp
    buna ziua,

    dupa mai multe intrebari si teste pentru a afla de ce dadea masina in nas, vineri a dat pentru ultima oara oprindu-se de tot. Cu ajutorul colegului de forum, Paul, din Alba, am reusit sa scoatem masina din intersectie si dupa consultari si verificari am scos supapa de pe pompa de injectie si am gasit span.
    in vederea remedierii imi poate recomanda un coleg un atelier bun si rezonabil ca pret in bucuresti?
    Rog colegii din clubul "probleme la pompa de injectie" sa ma contacteze pentru a-mi oferi mai multe informatii.

    Cu multumiri,
    Robert.
     
  4. niki24

    niki24 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,170CP,2004.
    diagnoza si vezi ce erorii ai.
     
  5. alex_puiulet 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0TDI 170CP CAHA (ACAHAF1) Cutie Manuala - prima inmatric. 29.12.2010
    Cum se demonteaza supapa de la pompa, aveti niste poze ?
    As vrea sa verific si eu daca am span in pompa asta ... pana nu e prea tarziu.
    Si daca demontez, este nevoie de amorsat cu VCDS dup-aia ?
    Merci.
     
  6. Bibildocu

    Bibildocu 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 2009 CAGB 136cp
    Buna seara.
    Dupa cateva peripetii am rezolvat cu masina Am pus pompa noua si injectoare reconditionate,in total in jur de 1500 euro din care 300 numai platforma,cu multe peripetii.Am curatat conductele si rezervorul,am schimbat filtrul,am rescris injectoarele si in cateva zile voi regla si avansul(totul in regie proprie).Mentionez ca spanul este otel din "capul hidraulic" al pompei,nu este aluminiu cum se crede(l-am strans cu un magnet din supapa de pe pompa si din rezervor).Daca doriti alte informatii sau sfaturi dati pm.Drumuri bune si cat mai putine probleme.
     
    Radu Ionita apreciază asta.
  7. Anders 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2009
    Salut !

    Am si eu o intrebare. Pentru ca am avut ceva probleme cu regulatorul de presiune, am ales sa-l schimb si sa nu astept sa moara el. Insa, si inainte sa-l schimb, da` parca acum si mai accentuat, se aude un rontanit in el atunci cand accelerez. ( indiferent de situatie, cu motor in sarcina sau pe loc) E normal sa se auda atat de tare sunetul acela metalic ? La voi cum se aude ? Multumesc !
     
    flawyl31 apreciază asta.
  8. 170CLD

    170CLD 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 motor 2.0 tdi anul 2009
    Salut am un audi a4 2009 125 kw (170 cai) cod motor CAHA si am nenumarate probleme cu pompa de inalte aceasta fiind schimbata de 3 ori pana acum iar acum trebuie sa o schimb iar a 4 oara.
    Problema cu pompa este urmatoarea pierde motorina pe la simering toate pompele pe care le-am schimbat pana acum avand aceeasi problema.
    M-am saturat sa schimb mereu pompe de inalte si fiind foarte scumpe.
    A mai avut careva dintre voi aceeasi problema cu pompa sa piarda motorina pe la simering?
    Vreau sa specific ca masina functioneaza normal porneste fara problema motorul trage foarte bine doar ca asta e problema cu motorina se strica mereu simeringul de la pompa
    Va multumesc
     
  9. Bibildocu

    Bibildocu 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 2009 CAGB 136cp
    Salut!
    170CLD ai schimbat cu pompe noi sau second? La ce interval a inceput sa piarda pe la simering(cred ca este vorba de simeringul care este pe ax in spatele fuliei ,ca este singurul). Daca erau second ai facut revizia la pompa inainte sa o montezi? Schimbul a fost facut in acelasi service? Este posibil sa fi tensionat cureaua prea mult si sa forteze axul pompei.
     
  10. 170CLD

    170CLD 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 motor 2.0 tdi anul 2009
    Prima pompa a fost noua din pacate fara garantie deoarece am luat-o mai ieftin.dupa ce a cedat aia am cumparata alta second.
    Pompa noua m-a tinut cam 3000 de km iar cea second cam 1000 de km.
    Nu am facut revizia la pompa am dus o la un service sa mi o monteze si cam asta a fost.
    Eu debia ce am cumparat masina...ala de la care am luat o am inteles ca a schimbat pompa de 2 ori cea specificata mai sus una second si una noua..... dupa ce am luat o eu de la el mi a cedat cam dupa 3000 de km am schimbat o si eu cu una second si a cedat iar....
    Banuiesc ca e ceva de la masina de strica doar simeringurile in schimb masina se comporta normal.....
    Nu pot sa mi dau seama care o fi cauza :(
     
  11. cip77 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2015
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a4 b8 2000 caga 2011
    salutari

    Buna ziua,
    Abia m-am inregistrat si eu pe acest forum si din pacate vin cu o problema grava. Acum o saptamina prin Germania m-a lasat masina in mijlocul drumului.
    O mica descriere: in mers deodata am ramas fara acceleratie dupa care sa aprins martorul de la bujii. Am oprit motorul si bun oprit a fost. Trailer pana la Audi, constatare: pompa inalta presiune + tot sistemul de alimentare contaminat. Pret reparatie in Germania 7.400 Euro adica mai bine de jumatate din pretul masinii.
    Am adus masina in tara si intrebarea mea este daca schimb la noi pompa + curatarea intregului sistem (costa cam jumatate) mai e vreo sansa ca masina sa mearga bine, s-a mai facut la noi adica cineva a rezolvat aceasta problema la noi in tara si daca a fost ok.
    O alta intrebare ar fi legata de o eroare 23740199 ventil N90 A+E care spune ca si acolo au gasit span. Nu am intrebat ce este exact dar daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna. Va multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Oct 2015
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este o problema intalnita la tipul tau de motor ceea ce ai patit tu. Citeste topicul asta unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii.
    Despre codul de eroare respectiv citeste aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes

    Reparatia aceasta s-a mai facut in Romania si masinile functioneaza in parametrii, fara alte probleme. Repet, citeste topicul pentru ca in topic ai si un link cu mai multa informatie. Bafta.
     
    Ultima editare: 27 Oct 2015
  13. cip77 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2015
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a4 b8 2000 caga 2011
    Multesc ! Acum astept oricum..masina este in service si astept sa o termine. Sper sa se rezolve cumva..nu stiu cit o sa ma coste aici dar sigur nu atit cit in Germania ..sper ca ce vineri sa fie gata si o sa revin cu informații.
     
  14. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    cip77 Ce ai inlocuit si cat a costat legat de motor, au fost afectate si injectoarele sau numai pompa ?
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Oct 2015
  15. cip77 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2015
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a4 b8 2000 caga 2011
    Cu pompa am rezolvat-o simplu am adus-o in tara la reprezentanta Audi unde am schimbat toate pompele (3) curatat rezervor - conducte, un injector si totul a fost ok.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Oct 2015
  16. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Cost?
     
  17. cip77 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2015
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a4 b8 2000 caga 2011
    aproximativ 3500E.. scump dar nu ca in germania..acolo au cerut 7000..din care 2700 doar manopera..
     
  18. andrei.mar 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA 2008
    Salut,

    De cateva zile am simtit miros de motorina cand opream masina, am fost la service si se pare ca sunt scurgeri la pompa de inalte Bosch. localizarea nu a fost foarte precisa, dar capacul distributiei era murdar de motorina, la fel si fulia care antreneaza pompa de inalte. In afara de inlocuirea (foarte costisitoare) a pompei, aveti o alta solutie? Ma puteti indruma catre o persoana/service pentru reconditionarea a pompei?

    Multumesc!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre pompa ta nu am auzit sa se reconditioneze. Trebuie inlocuita. Citeste acest topic integral. Bafta.
     
    andrei.mar apreciază asta.
  20. andrei.mar 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA 2008
    Salut,
    am reconditionat pompa in Arad, cost 750 lei. Problema la simering. Deci pentri cei cu probleme, se gasesc piese.

    Multumesc
     

Distribuie pagina asta