1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. ov6939

    ov6939 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    audi a4, b8 , 2.0 an 2010 avant
    salutare tuturor !
    am si eu o problema des intalnita .. si nume la kick down dupa cateva secunde se aprinde becul spirala si nu mai trage ( opresc motorul , repornesc si pe urma totul ok ) ....pe vcds imi da eroarea :
    1 Fault Found:
    5211 - Fuel Rail/System Pressure
    P0087 00 [175] - Too Low
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 5
    Masina din semnatura : audi a4 B8 an 2010, cod motor CAG , 143 cp,

    Am tot citit forumul si pe urma am verificat in filtrul de la pompa de inalte si nu am gasit span deloc ( cu magnetul si vizual ) !

    Ma puteti sfatui ce verificari as mai putea face ?

    va multumesc ! o seara buna !

    IMG_3087[1].JPG
    IMG_3088[1].JPG
     
  2. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salutare, se pare ca am ajuns si eu sa am o problema legata de pompa de inalta la 2.0TDI CAGA.
    Pe capacul de distributie gasesc pete de motorina si garantat maine ma duc la service la verificare.
    As avea o rugaminte, din experienta colegilor care au mai avut probleme, ce ar trebui verificat? Am citit postul si cateva notite mi-am facut.
    In legatura cu pompa de inalta, exista kit-uri de reparatie? Se reconditioneaza? Sa merg pe varianta unei pompe noi? (Nu de alta dar am vazut un coleg care a avut ceva experienta proasta cu pompele din dezmembrari).
     
    Ervin apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste link-ul integral existent in acest topic, link atasata de mine. Bafta.
     
  4. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Si inevitabilul s-a produs. N-a fost sa fie. Sunt si eu "norocosul" ce ma aleg cu pompa/injectoare noi, pe banii mei. Azi in timp ce statea la ralanti (puneam cumparaturile in masina) a inceput sa tacane ca un tractor din anii 70. Ma gandeam ca e zgomot de volanta. M-am urcat in ea, am calcat ambreiajul, zgomotul acelasi. Am accelerat-o putin, se accelera normal. Dupa ce am oprit-o a pornit normal pentru 4-5 secunde dupa care s-a oprit si oprita a ramas. Face 14 bari cand da la automat in loc de 240. Alimentat acum 2 zile de la acelasi petrom ce zicea colegul cateva pagini in urma (mare greseala, am mai facut greseala asta in iarna si masina pornea foarte greu dimineata, dupa 5-10 secunde de invartit motorul).

    Nu a facut nici un fel de figura inainte. Weekend-ul trecut am facut un drum de aproape 2000 km, azi dimineata a pornit normal, chiar si cand am plecat din parcare sa trag masina 20 metri mai in fata a pornit normal. Sper totusi sa fie doar regulatorul de presiune de pe pompa.

    Daca aveti CAGA si tineti la motorul vostru nu bagati motorina de la PETROM. Evitati PETROM Brasov (statia de pe Calea Fagarasului, la iesire spre Sibiu). Asta iarna am facut aceiasi greseala sa alimentez de la acea statie si timp de 4 zile a pornit greu dimineata(norocul meu ca atunci aveam 1/4 rezervor de la alta statie si nu era doar motorina de rahat de la astia). Acum o saptamana am facut plinul de la acea statie cand era rezervorul aproape gol (zicea ca mai pot sa merg 10Km)

    12938248_856406171148867_4311470992623415188_n.jpg 12938122_856406081148876_2317220635803095009_n.jpg 12998636_856406014482216_8295844608155740532_n.jpg 12938248_856406171148867_4311470992623415188_n.jpg

    Am comandat pompa si injectoare noi, rampa o sa o iau de la dezmembrari cu toate conductele spre pompa si injectoare, toate conductele de alimentare si retur noi si rezervorul il voi spala cu alcool/benzina pana dispare tot spanul.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Motorina proasta, nu face ungerea cum trebuie si facand span ajungi la problema ta.
    Din cauza asta tot mai multa lume foloseste ulei 2T sau aditivi, pentru a imbunatati ungerea.

    Din ce vad doar motoarele CR au problema asta, deci posibil sa fie problema de fabrica, materiale slabe calitativ, etc.
    Sunt multi ce folosesc motorina din Petrom de ani de zile fara nici un fel de problema, inclusiv eu. Bine, aici mai au un impact si depunerile din rezervoarele fiecarei statii de alimentare.
    Oricum, nasol, te va costa ceva distractia asta, nu numai financiar dar si munca, timp pierdut.

    Mult succes iti doresc.
     
    calinn apreciază asta.
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu toate motoarele common rail ci marea majoritate a pompelor Bosch CP4
    Pompă noua, injectoarele se mai pot salva și ale tale, cu puțin noroc
    Motorina într-adevăr este cauza, aditivarea proastă face ca pompa sa se uzeze prematur
    Instalația se poate curata, atât rampa cat și conductele. La fel și rezervorul

    Sent from my SM-G928F using Tapatalk
     
  7. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pompa este Bosch 1000 daca nu ma insel.
    Cat costa la voi verificarea/curatarea injectoarelor? Este intr-adevar o suma destul de mare. Pompa vine din germania, injectoarele sunt pe stoc in romania. De asemenea, ma intereseaza si cat ar costa la voi toata operatiunea de curatat instalatia si montat pompa noua (am nevoie de factura pentru garantie, ca altfel faceam singur operatiunea).
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Dacă îmi dai seria de sasiu iti pot spune mai exact. Pompele acestea nu se repară, ai variante cu piesa veche la schimb. Injectoarele se repară, depinde de ce trebuie schimbat dar înainte trebuie verificate în stand pentru a estima un cost
    Totul se face doar cu factură și garanție
    Iti las un număr de contact


    Sent from my SM-G928F using Tapatalk
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am dat infractoarele jos. In ele nu pare sa fie pilitura, cel putin motorina ce am scurs-o de pe tur si retur era curata. Pompa comandata initial nu era cea corecta asa ca am facut retur si la injectoare. In zilele urmatoare urmeaza sa decid ce fac cu ea, dupa ce ajunge pompa corecta la mine.
    12495079_858566057599545_410436649540428030_n.jpg 12985469_858565964266221_2266634884418410661_n.jpg 12994307_858566000932884_343213323849772360_n.jpg 12998729_858565910932893_8409625024635389537_n.jpg 13007166_858566034266214_3901914788122827963_n.jpg
     
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Si injectoarele sunt lesinate de tot. Sambata ajung cele noi.
     
    Ionuț Cătălin Toma apreciază asta.
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Au ajuns si injectoarele, totusi am comandat si alta pompa auxiliara, sa nu am surprize, ar trebui sa ajunga marti si ea. Restul ar trebui sa se poata curata fara probleme avand in vedere ca acum 10.000 km era totul curat
    injectoare2.jpg pompa noua.jpg
     
    alecs.ro apreciază asta.
  12. ov6939

    ov6939 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    audi a4, b8 , 2.0 an 2010 avant
    Salutare ! am reusit sa inlocuiesc si eu filtrul de conbustibil, am facut proba la retur injectoare am citit parametrii si am ajuns la concluzia finala de a inlocui rampa injectoare impreuna cu cei 2 senzori ( initial doar regulatorul a fost vinovat ).
    Dupa ce am inlocuit-o surpriza ... masina functioneaza in parametrii normali... Posibil sa ajute cuiva in viitor aceasta postare !!!
     
  13. Tania 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi, 2.0 tdi, 2011
    Buna ziua,

    Am un audi a 5, 2.0 tdi, 2011, cumparat din reprezentanta. Zilele trecute la 105000 km mi s-a defectat pompa de inalta presiune si o data cu ea toata instalatia din cauza unei pilituri aparute la pompa de inalta presiune. Discutand cu mai multe persoane am inteles ca nu este normal sa se intample asta la acest numar de km. Reprezenta a spus ca e din cauza motorinei din Romania, un raspuns pe care il dau ca sa scape de raspundere. Doresc sa ii dau in judecata pe raspundere civila delictuala pentru defect de fabricatie. Daca mai sunt si alte persoane interesate cu aceiasi problema va rog sa ma contactati pentru a putea face o actiune colectiva. Va multumesc !
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te lupti cu morile de vant dar iti doresc succes. Vei avea de luptat si cu producatorii de combustibili pentru ca va trebui sa-i aduci ca parte in instanta. Multi au vrut sa faca ceea ce faci tu dar au renuntat. Citeste acest topic integral si vezi ca o sa gasesti un link catre alt forum unde se discuta mai pe larg problema care o ai. Citeste si acel topic integral pentru ca sunt mai multe explicatii de unde ar provenii mai exact problema. Bafta in ceea ce doresti sa faci.
     
  15. Tania 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi, 2.0 tdi, 2011
    Tocmai pentru ca va fi de durata sunt interesata in a face un demers la nivel colectiv. Cu cat mai multi cu atat mai bine. Din punct de vedere al mijloacelor legale nu este o problema pentru mine intrucat lucrez in domeniu juridic si cu asta ma ocup. O sa caut link-ul de care mentionezi. Ar fi interesant un duel intre Audi si marii giganti petrolieri, sa vedem care pe care :)
     
  16. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu e vorba de Audi ci de VAG care anul trecut a fost pe locul doi si in primul trimestru e cel mai mare producator auto la nivel mondial.
    In coltul opus sunt gigantii petrolieri.
    Tu ca simplu cetatean nu ai nici o sansa sa intri in ring cu cei doi pentru ca nu pierzi ci te vor distruge, amadoi vor da vina pe tine, si in spate au o armata de avocati, la propriu.
     
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    :blink: Cand vad toate problemele astea ma ia durerea de cap, mai ales la masini aduse din afara unde motorina se presupune ca ar fi trebuit sa fie mai calitativa.
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Masina mea are mai putin de 20.000 km rulati in RO. La ultima revizie motorina era perfect curata. Azi am reusit sa inlocuiesc pompa de inalte si sa curat rezervor si conducte. Maine sper sa fie gata. Mai am de montat pompa auxiliara, sa curat rampa de injectie si tevile de la rampa si sa montez injectoarele.

    Pompa de pe masina are codul cu 755 la final, am vazut ca pe A5 2012+ (177CP) s-a pus cea cu 755AC. Pompa ce am cumparat-o (noua) este cu 755AC. Sper sa nu mai crape in urmatorii 2-3 ani cat o sa mai tin masina.
     
    adytzu_001 apreciază asta.
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Azi a inceput operatiunea "renasterea".
    S-a dat jos rezervorul (o adevarata aventura, a trebuit data puntea jos si amortizorul de pe partea dreapta ca sa iasa rezervorul), pompa de inalte si s-a curatat tot traseul de motorina, mai putin rampa (asta urmeaza maine, dupa ce ajunge si pompa auxiliara).
    S-au folosit ~60L de motorina pentru curatare dar a iesit bec.
    13092062_867129946743156_7410005875255699957_n.jpg 13102656_867129990076485_7326000680603799742_n.jpg 13119098_867129926743158_4828853121205762781_n.jpg 13124744_867130023409815_6947265309431539780_n.jpg

    Va urma...
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Usor usor o readuci la viata, mult spor la treaba !
     

Distribuie pagina asta