1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Rosu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Vw passat b7 2.0 tdi, 2011
    Ai putea face niște poze? Mulțumesc
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
  3. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Pe Seat Exeo

    [​IMG]

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Valva pe care am gasit-o la masina ta cod 8T0127247C e un regulator si costa aprox 120 ron .Merita probata de cei care au doar o singura pompa de medii .
    10 - Regulating valve
    - Flow direction is marked with „VL“ (supply), „RL“ (return) and arrows.
    - Do not interchange the connections
     
  5. Ionut90 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi 143 CP. an2008
    Detin un Audi A4 2.0 TDI. 143 cp an 2008.
    De putin timp in mers la o turatie de 3200 rot/min mai ales in depasire se taie acceleratia fara a mai avea putere motorul iar la un moment dat se aprinde in bord beculet de la bujii ( acel carcel).doar dupa ce opresc motorul si il pornesc din nou se stinge martorul in bord.de asemenea dupa ce il pornesc si din nou ajung la aceeasi turatie tot asa se intampla.am fost cu masina la test si pe test a dat o eroare la ceva senzor de presiune.mecanicul mi-a spus faptul ca e un sezor pe motor prin care trece combustibilul si probabil sa fie infundat.mentionez faptul ca masina nu scoate fum, sa cred ca ar putea fi turbina.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Schimba mecanicul in primul rand!!
    Trebuie sa faci un log in mers pe grupurile 003/010/011.
    Martorul se aprinde din multe cauze/cauta pe cineva care stie sa faca o diagnoza si postezi erorile.
     
  7. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Eu maine remontez pompa de medii pe masina mea ;)
     
  8. Ionut90 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi 143 CP. an2008
    Am efectuat azi testul din mers si mi-a dat urmatoarele erori pe care le voi posta mai jos. De asemenea doar in treptele 2 si 3 face intreruperi dupa 3000 de rot/min. Pe senzorul de la pompa de inalte se afla putin span si pe senzorii ce se afla pe capetii de la rampa.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai span nu mai merge nici un km cu masina si repara remediaza pompa de inalta presiune de urgenta pentru ca altfel o sa-ti distrugi motorul. Oricum daca ai span in mod normal trebuie sa inlocuiesti conducte, pompa, sa cureti rezervorul, sa inlocuiesti injectoare si asa mai departe. Cum faci asta afli dupa ce citesti topicul asta. Problema care o ai tu este de la pompa de inalte. Citeste, fara sa intrebi nimic, topicul asta.
     
    Olarel apreciază asta.
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Eroarea este pe metering valve, adica regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune. Poate fi intrerupta bobina solenoidului sau circuitul care o alimenteaza. Daca ai de unde sa iei o supapa regulatoare pentru proba incearca, cu alta.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Liniile de combustibil, filtrul de combustibil extern, și regulatorul de presiune a combustibilului vor fi verificate toate inainte de a trece la altele.

    Sa NU faci greseala sa schimbi senzorul de presiune inainte de a verifica toate astea.

    Senzorul iti citeste o presiune prea mare, iti trece motorul in regim safe pana scade presiunea in parametrii.

    Acum am vazut ca sunt 2 erori, prima postare a mea este pt.prima eroare, pt.a doua trebuie verificat daca nu este intrerupt sau scurtcircuit în cablaj, verificarea unei conecsiuni slabe, daca este in regula se poate trece la inlocuirea regulatorului de presiune.

    paulkf a vazut doar a doua eroare eu am vazut-o doar pe prima. :)
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cele doua erori sunt strans legate. Poate confirma colegul @ovi2088 care a avut eroarea de presiune prea mare in rampa din cauza metering valve (supapa regulatoare de presiune de pe pompa de inalta presiune) defecta.
     
  13. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Bun am rezolvat-o intr-un final, avem de sarbatorit cu paul, constanta e pe cp3 :) La mine problema era din cauza regulatorului de presiune din rampa, nu tinea presiunea stabila cu diferente destul de mari.. altfel ma plimbam de mult cu cp3 fara tot circul asta da-o jos pune-o iar si tot asa. Probabil cp4 are o toleranta mai mare la chestiile astea.. La un moment am crezut ca nu mai scap de ea, faceam ce faceam si tot la cp4 ajungeam. Multumiri baietilor de la Iasi in speta Dragos, care a avut ceva de furca cu toate astea. Recent au mai facut tot un a4 dar caga, tot asa cp3 soft etc dar au lasat si pompa de medii pe ea fara nici o problema.. deci se poate cu sau fara.
    De asemenea multumiri si @paulkf @MacMac pt sfaturi/idei/contributie, ori de cate ori am avut nevoie am avut pe cine sa ma bazez desi nu aveau nici o obligatie sa faca asta.
     
    Ultima editare: 6 Iul 2017
    paulkf apreciază asta.
  14. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pai nu asta este rolul forumului ? Sa ne ajutam intre noi ?:applaus:Cel putin ai venit cu inca o informatie, zic eu pretioasa, in sensul ca se poate lasa pompa suplimentara de motorina pe CAGA, daca ajungi la un tuner sa-ti modifice softul. Bine ca ai reusit sa elimini si tu una din erorile inginerilor de la VW / Audi. In rest, cat mai multi km fara probleme cu CP3 !
     
    Clauu apreciază asta.
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Da, deci de acum parerea mea liber la montat cp3, am fost destul cobai si am testat tot felul de configuratii incat sa zic ca se poate monta pe orice cod motor cu sau fara pompa de medii. Si este asa de faina in mers, ce bine era daca o puneau asa de fabrica.. aveam si eu mai putine fire albe
     
  16. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ma bucur ca ai rezolvat intr-un final, era si cazul.
     
  17. Miculaiciuc 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2017
    Locație:
    Italia - Reggio nell'Emilia
    Masina:
    Audi
    Salutare baieti,
    Am un A4 B8 si am o problema: la 4000 de ture sau cand depaseam 180 km la ora mi se aprinde martorul de la bujii. Dar de cateva ori incepe sa mi se aprinda si la 50 km la ora si imi taie puterea la masina. Problema ii ca sunt in Italia si am fost la vreo 3 mecanici care mi-au dat diagnostic pompa de inalta presiune. Dar cand a venit vorba de reparatie nici unul nu-mi face nimic sub 1000 de euro. Am vorbit cu cineva care mi-a zis ca ii senzorul de la pompa inalta presine. Daca as comanda eu singur unul marca Bosch si sa il inlocuiesc eu, risc ceva defectiune sau sa nu ma bag ?
     
    mariusmria3 apreciază asta.
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Regulatorul de presiune (metering valve) de pe pompa de inalta presiune poate da mesaj de eroare de presiune prea mica sau presiune prea mare in rampa. Senzorul costa in jur de 50 Euro si-l poti inlocui si singur. Are 2 suruburi cu cap torx T30, daca nu ma insel.
    Bosch CP4.jpg
    La fel de bine poate fi si regulatorul de presiune din rampa. Acolo este mai complicat pentru ca risti sa se rupa la demontare.
    In alta ordine de idei ar fi bine sa-ti completezi profilul cu tipul motorului pe care-l are masina ta.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Miculaiciuc daca ai fi citit acest topic si acest forum ai fi vazut ce ai de facut. Nu ne inscriem pe forum sa incepem aiurea cu intrebarile care se repeta.
    Ca sa nu-ti fie sterse mesaje pe viitor direct si fara alte explicatii in primul rand nu mai scrie acelasi mesaj in topicuri diferite si asa cum ti s-a mai spus anterior te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Astazi, ajungand in service pentru schimbul de ulei, am avut ocazia sa vad ,,pe viu" o pompa CP4 cu span.
    IMG_20170719_171258080.jpg
    si mai in detaliu
    IMG_20170719_163822542.jpg
    Sincer, ma bucur ca nu a fost pe masina mea, deoarece am trecut la CP3 in urma cu doua luni si am facut-o preventiv :arco:.
    Celor care vor sa scape de aceasta problema le recomand trecerea la CP3 mai ales daca au soft stock.
    Cei care vor sa traiasca senzatii tari pot sa-si pastreze CP4, mai ales ca pagubele sun semnificative in situatia in care pompa de inalta produce span.
    Celor din service le-a luat doua zile sa inlocuiasca pompa de inalta, injectoarele, filtrul de motorina, sa curete rampa, conductele, rezervorul si pompele de alimentare. Cost componente, inlocuite cu unele SH achizitionate de client, ... aproximativ 1.500 Euro.
     
    Micckkey apreciază asta.

Distribuie pagina asta