1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cubulex, 23 Ian 2008.

  1. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Imi pare rau ca n-am precizat. Cele spuse de mine se refera la 5-urile in linie AAT si AEL de pe platforma A6/C4. Din 4 motoare cu care am mers toate invarteau oleaca la pornire, numai unul pornea la sfert dar avea avansul mare, lucru pe care l-am remarcat si la diagnoza care i-am facut-o. La V6 cum e si AKN nu prea cunosc ca n-am avut de-a face dar ma gandesc ca in principiu e la fel.
     
  2. cristibraic 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    alta
    Pompa injectie


    Primele doua variante sunt realiste. Dar a 3-a, dupa parerea mea e cam deplasata.
    Ce intelegi prin "pompa noua setata cu codurile de pe pompa veche"?
    Daca asta e un alt mod de a spune "pompa second hand, reconditionata" ....se poate, dar nu vad legatura.
    Sau... daca e noua, de ce mai tre sa dai pompa veche la schimb?
    In fine, probabil asa au decis cei de la dep. de vanzari ca e mai bine... :)

    Mai adaug si eu o varianta:

    4. Pompa Second Hand - 600 Euro -30 zile garantie (se poate da si mai mult dar la alt pret)

    Daca sunteti interesati, va stau la dispozitie cu detalii. :D


    Referitor la problemele cu pornirea, eu as verifica si furtunele de retur de la injectoare. daca sunt suficient de uzate (coapte) incat sa fie posibila aerisirea, la un repaus mai lung (10-20 ore) pornirea are de suferit din cauza aerului de pe conducte. In priincipiu, daca nu da nici o eroare pe tester, ar trebui verificate (printre altele) toate cauzele care ar putea duce la dezamorsarea conductelor sau chiar a pompei de injectie.

    O zi vuna!
     
  3. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Baieti, nu vreau sa va bag in ceata dar mentionez ca si eu am schimbat 3 x A6 cu motoare AKN si toate porneau putin mai greu (daca se poate spune asa faptul ca invartea foarte putin inainte de pornire) si nu mi-am facut atatea probleme.
    Eu cred ca este totul in regula cu aceasta pornire :icon_thumright:
     
  4. diabolic 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 tdi
    probleme injectie nu se tureaza motorul

    ce pot face cind nu se tureaza si nu are forta ,parca ii taie motorina dar asta la 3000 de turatiii/././/./.:rtfm:
     
  5. rov_gti 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A6 2.5 TDI 180 cp
    Diagnoza la diesel

    Salutari tuturor!Am vazut pe forum varii discutii,putine,insa ,pareri de specialisti.Daca nu se tureaza mai mult de 2000 de ture ,sigur ruleaza in program de avarie.Fa te rog o diagnoza computerizata.Poti vedea acolo masa de aer reala,presiunea de supraalimentare,avansul de injectie.Astia sunt parametrii care intereseaza simptomul tau.Eu fac diagnoza computerizata la Express Diesel,vizavi de Penitenciarul Rahova.0727548818.Succes!
     
  6. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    daca ai pierdere de putere cand ajunge pe la 3000 ture poate sa fie o problema cu turbina ta care intra in limp mode,iar calculatorul o opreste.daca opresti masina si o repornesti totul revine la normal pt ca aceasta eroare de limp mode se sterge...
    fa o diagnosza si o curatare de turbina.
    bafta
     
  7. realgangsta

    realgangsta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Volvo s80
    Probleme pompa injectie

    Acum cateva zile in urma...stateam la semafor...s-a facut verde...iar in mijlocul strazii mi s-a oprit motorul din senin...am incercat sa o mai pornesc , dar degeaba...Intr-un final am ajuns cu ea la service..si mi-au spus ca e pompa din rezervor...au schimbat-o , dar tot nu pornea...si au ajuns la concluzia ca ar fi pompa de injectie...au pus-o iar pe tester si apareau 3 erori la pompa de injectie...astazi m-au sunat ca au facut rost de o alta pompa...si sa o incerce...m-am dus .. au montat-o insa...tot nu porneste..am incercat si a 3-a pompa care ziceau ei ca ar fi buna...nici la asta nu porneste..iar pe tester apar aceleasi 3 erori la toate pompele incercate...stie cineva ce ar putea fi ? :anbet:
     
  8. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    ca sa primesti un raspuns, spune ceva despre erorile care le dadea...
    ce motor ai tu pe masina? da mai multe date
     
  9. realgangsta

    realgangsta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Volvo s80
    o sa revin cu mai multe date maine-seara... :)
     
  10. rov_gti 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A6 2.5 TDI 180 cp
    Vezi sa nu fie traseul electric de vina.La pompa de injectie pe pinul 6 si pe 7 trebuie sa ai tensiunea de alimentare.
     
  11. coloratu2001 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a6 2.5TDI 1998
    si eu am un2.5tdi si sa sti ca dimineata porneste umpic mai greu(asta cand e putin rece afara)iar la cald porneste bine dar nici chiar la sfert!mi-e nu mai imi porneste dupa ce mi-a schimbat la service filtru de motorina!mentionez ca azi am pornito dupa ce i-am bagat o palnie in retur si am turnat motorina in ea,a luato la a 4-5 a cheie!poate ai schimbat degeaba pompa de injectie!si in furtun nu vezi motorina decat atunci caned e motorul pornit!sigur aveai aer in instalatie!la mine pierde umpic de motorina pe la un injector si ma gandesc ca pe acolo prinde aer!
     
  12. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    nu e problema de injectie. Este debitmetrul de aer in 90% din cazuri. Daca nu ai posibilitatea sa verifici pe tester scoate mufa la debitmetru si mergi cu ea asa . Daca merge mai bine ala e sigur. E cca 100euro
     
  13. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    si alta problema care ar mai fi in afara de debilmetru ca eu iam scos mufa de la debilmetru si merge mai rau masina sa nu mai zic ca am skimbat si debilmetru cu altu de pe masina unui prieten si e la fel tot prost merge
     
  14. realgangsta

    realgangsta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Volvo s80
    scz de intarziere :D pai e 2,5tdi 180cp ake...iar erorile ar fi legate de senzorul pompei de injectie...
     
  15. diagnozaauto Banned

    Înscris:
    20 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Sharan
    salut
    din ce an e masina?
    asa ca informatie sa stii ca daca schimbi pompa cu alta iti va apare pe tester un cod de defect /engine start blocked by immobilizer/
    pompa face parte si ea din sistemul de imobilizare electronica
    ce am scris aici este valabil pentru masini fabricate dupa 2001
    succes
     
  16. realgangsta

    realgangsta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Volvo s80
    :anbet:am fost azi la Bosch car service in Galati , mi-au pus baietii un aparat care alimenteaza direct pompa de injectie si mi-au zis ca daca masina porneste nu e pompa defecta...masina a pornit insa dupa maxim 30 de sec s-a oprit motorul...mecanicum mi-a zis ca ar fi de la avans ca inca nu era reglat...apoi au resusit sa o porneasca si fara acel aparat...insa la turatii de peste 2800 mi se aprind in bord bujiile...si din cate mi s-a spus ar fi ca motorul functioneaza in regim de avarie...alta problema e ca pe tur intra jumatate motorina jumatate aer...si buca , zic ei , ar fi de la un fel de supapa care vine pe filtru...pe acolo ar prinde aer...putin probabil ( cred eu ) pt ca din cate stiu eu pompa de motorina din rezervor impinge cu presiune motorina si normal ar fi ca pe la acea supapa sa scape motorina nu sa prinda aer...acun insa...Dumnezeu stie...maine vor sa ii verifice si partea electrica a masinii...acum astept ziua de maine sa vedem verdictul...as vrea insa sa vb cu cineva de pe acest site care se pricepe la mecanica (daca se poate si daca e cineva care se ofera sa ma ajute sa imi dea un mesaj .. ms frumos ) acum astept ziua de maine cu sufletul la gura :anbet:
     
  17. a6hd06rxs

    a6hd06rxs 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi A6 2.5 TDI
    asteptam si noi cu nerabdare sa vedem si sa auzim ca a-i rezolvat problema ta:thumbs-up:
     
  18. realgangsta

    realgangsta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Volvo s80
    pai in jur de ora 13...13.30 trebuie sa ma duc la ei...ei zic ca masina ar fi fost gata de ieri daca venea acea supapa...in fine...cum rezolv problema intru si pe forum :)
     
  19. realgangsta

    realgangsta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Volvo s80
    am fost azi si am stat app toata ziua pe capul lor...pt ca ieri nu au lucrat mai deloc la masina...problema era legata de pompa de motorina din rezervor...cei de la primul service unde am fost cand au umblat la aceasta pompa nu au mai pus toate firele cum trebuie..le-au inversat..iar unul din ele era rupt...acum se alimenteaza normal...am pornit masina in cel mai normal mod posibil...mi s-a spus ca e posibil ca plutitorul sa fi stat aiurea si eu sa fi ramas fara motorina...iar computerul de bord i-ar fi dat o comanda sa imi opreasca tot ca sa nu fie afectate pompa de motorina si pompa de injectie? se poate sa faca asa ceva un a6 din 2001 ? :) acum a ramas sa imi puna la loc tot ce a fost demontat sa se umble la pompa...sa vada cum porneste maine dimineata si daca pompa ramane amorsata...ei zic ( cum au facut-o si ieri ) ca maine imi i-au masina acasa...Doamne ajuta! :anbet::anbet::anbet:
     
  20. blajinu' 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI
    Salve,

    Ai vazut vreodata o diagrama desfasurata a ciclului motor de la un diesel avansat?
    Hai sa lamurim lucrurile: motor avansat inseamna ca injectia se produce mai devreme. In astfel de cazuri motorul porneste mai greu, mai ales de la "rece".
    Mult succes cu proiectul. Este ambitios.:undwech:

    Sa ai bafta
     

Distribuie pagina asta