1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cubulex, 23 Ian 2008.

  1. coloratu2001 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a6 2.5TDI 1998
    salut! eu am avansu mai mic decat normal, adica 115 si unul normal variazaintre 130-170 sivreau sa ziccaa meapoeneste la sfert de cheie!
     
  2. maryo_ARt

    maryo_ARt 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2008
    Locație:
    slatina
    Masina:
    audi A6 -2.5 TDI -150 CP
    in leg cu pompa injectie

    Aceeasi chestie mi s-a intamplat si mie..am un audi a6 v6 2.5tdi motor AKN an fab 2000 ..eram intro- depasire in jur de 3000 rotati si dintr-o data s-a oprit motorul...am puso pe tester si mi-a zis baiatul ca e de vina calculatorul de la pompa injectie...codul 059130106B...Am gasit o pompa injectie cu acelasi cod dar difera litera de la sfarsit...si ma intreb daca merge...ai idee?...ai rezolvat problema tu ?
     
  3. multitronic

    multitronic 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 2.5 V6 TDI multitronic 2003
    S-a oprit in mers!!!

    Dragi mei, uite ce am patit acum 2 zile: mergeam cu masina incet in parcare si deodata motorul s-a oprit. Am incercat zadarnic sa-l repornesc, s-a invartit la automat o groaza, nu porneste si gata. Nu e imobilizata, ca n-am furat-o, o am de 3 ani sh. Am luat-o cu trailerul si am dus-o la un service. Singura eroare data de VAG-COM a fost Debitmetru combustibil defect. Mecanicul care se ocupa de ea suspecteaza ca ar fi gata pompa de injectie. Masina are cam 250000km. Cineva?:search:
     
  4. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Depinde la ce service ai dus masina ... recomand sa mergi la Ramazan in curtea din spate la spalatoria Trompy sau la Nae pe Baba Novac dupa reprezentanta Opel imediat pe dreapta (lucreaza numai VW, Audi, Skoda, Seat).
    Daca ai salvata scanarea poate o postezi aici sa vedem si noi.
    Pompa de injectie cred ca gasesti SH la Marian pe str.Dorului nr.38 parca sau daca vrei noua recomand sa cauti pe www.ebay.de ... cauti dupa codul motorului ...
    Bafta !!!
     
  5. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Si mie mi se opreste motorul in mers la un peugeot partner hdi, in deosebi cand merg incet , in parcari . Cica e filtru de motorina .
     
  6. poleposition

    poleposition 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8T / BMW M6 / BMW 120d
    poate fi pompa de combustibil... se aude bazaind cand pui contact ?

    apoi cum zicea si Bogdan, daca filtrul de combustibil este infundat, nefiind schimbat, nu ami ajunge "fuel" la motor deci nu porneste.

    debitmetrul calculeaza si refleaza aerul care intra in admisie, nu ar avea de ce sa nu mai porneasca...porbeste si fara debitmetru o masina...doar ca da eroare si merge neregulat motorul.
     
  7. platinium 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2,5 TDI 150 CP AKN
    salut....am avut aceeasi problema...acum 3 ani...mi s-a oprit intr-o depasire....abia am scapat
    spui ca poti face ceva?...mai am inca pompa...
    la ce pret se inlocuieste partea electronica din pompa?
    trebuie facute si alte operatiuni ....resetere ECU...stiu eu....?
     
  8. viodiesel 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
    -capacul pompei(calculatorul)~200 euro.
    la mine, dupa montaj, nu comunica cu calc masinii. piesa a fost trimisa la bucuresti, la firma mama, si a fost softata.montata iar si a mers.
    -este cunoscuta problema cu un anume fir care se dezlipeste in interiorul pompei si pompa nu mai functioneaza.pina de curind nu se putea face nimic, acum se pare ca e un tip pe aici pe forum care le poate repara, fa un pic de search
    cred ca, totusi, aceste defecte electro trebuiau sa apara pe vag-com
     
  9. multitronic

    multitronic 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 2.5 V6 TDI multitronic 2003
    Multumesc celor care au postat...:friends: Dupa cautari indelungi se pare ca e vorba de acel fir, din aparatul de comanda, din argint, care chiar este rupt. Eu am incredere in mecanicul meu care va incerca sa-l lipeasca. Sper sa reuseasca. Presupunand ca nu reuseste, va rog frumos, aveti vreo sugestie unde gasesc aparatul de comanda (calculatorul pompei) si cit costa :crying: ?
     
  10. platinium 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2,5 TDI 150 CP AKN
    pompa

    reinitializarea se face automat la pornire....sau necesita interventie din exterior...cu softuri speciale?
    concret....eu sunt din cluj...am pompa defecta....cum facem sa am pompa buna?
     
  11. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP


    Dak se aude bazaiat mai merge sau e stricata ? k shi eu am probleme cu ea..
     
  12. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    A6 2.5 150HP - oprit in mers

    acum 2 zile am fost pana la buc sa iau pe cineva de la aeroport,totu bine pana la 20 km dupa buzau spre capitala.dintrodata pe la 130 la ora sa oprit brusc motoru fara nici un semnal,zgomot sau pierderi de putere..etc.era jale frate ramas la 2 noaptea in camp si o vreme de era sami ia portiera pe sus cand am coborat.bateria la tel era aproape zero.intrun final dupa vreo 2 ore am reusit sa vb cu cineva de la tractari si cu 4 mil am aduso la buc.crezand ca ii oras mare si am so fac fata de buzau unde nu dadeam prea multe sanse.am duso la un service 'gulcoza' se chema la o cunostinta care mai bine ma lasa sa ma fi dus in alta parte direct cand eram pe rampa.cemai o gramada de necazuri.acolo niste incompetenti care aveau vagu si nu stiau ce sa faca cu el.intrun final a venit unu mai destept si a citit niste coduri.mai mult nu am rezolvat.pana la urma mam enervat cand toti dadeau numai solutii de sume de 50 mil fara sa stie ce are masina.am sunat din nou la tractari si am aduso acasa la iasi cu 10 mil da macar sunt acasa si am timp sa caut eu sa rezolv treaba.ffff dezamagit de oamenii de care am dat.ba cai distributia,ba cai nustiu ce sonda...en motive si pareri de 2 lei.acum sa va zic eu ce simptome are masina:dau cheie,invarte motoru,nu porneste.am scos futunele ce es din filtru si am vaz ca baga,am scos si conducta de intra in injector si la fel baga(am auzit ca ar putea fi pompa si sa nu bage la o presiune suficienta sa deschida injectoarele)pe coducta tasnea totusi nu picura putin.motorina bagata de pompa din rezervor la capatul furtunuli ce intra in filtru nu puteam sa tin astupat cu degetu,semn ca baga.invarte da nu porneste.ia dat cu spary de pornire,a luato da scurt vreo 5 sec si se opreste singur ca si cum ii taie alimentarea de la opritor.am facut test si cam astea is erorile.01375 00575 01318 01268 00532.is 5 erori,sper sa ma puteti ajuta macar sa stiu de la ce este.inca nu am duso la un service sa vad ce este,ca trebe so duc tractata si alte bucurii.eu zic cai pompa,care totusi baga da sa fie partea electrica...nu stiu..o pot repara sau se schimba.am mai vazut care au patit aproape la fel da nu stiu daca au facut la fel ca mine.scuze ptr.lungimea povestii da sincer ii cumplit sa ramai asa.am mai vazut o mufa i partea dreapta cum privesti de sub capota pe la jumatea motorului atarnata.ms mult:anbet:
     
    Ultima editare: 21 Feb 2009
  13. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Scuza-ma daca spun vre-o prostie...dar clapeta de la EGR a verificat-o cineva? Este una din cauzele cele mai banale si la care nimeni nu se gandeste cand masina nu porneste...cauta "avioane". Exact asa face...dai la automat, are de toate...da nu porneste...invarte si atat. Si se deblocheaza in 3 minute. Un prieten cu Tiguan a ramas la Breaza si a adus masina pe platforma pana in Bucuresti pentru asta si cand a aflat ce era si cat dureaza, isi dadea cu pumnii in cap ca a dat atatea milioane cand putea rezolva in 5 min si cu o surubelnita

    O sa caut si erorile sa vad ce zic. Evident nu e neeaparat necesar ca sa fie cum spun eu dar cine stie...

    Later Edit: Am gasit 4 din cele 5 erori. Iti dau link catre fiecare: 01375, 00575, 01318 si 00532. Nu am gasit 01268.

    - Prima e legata de tampoanele de la motor, nu mai merg cum trebuie.
    - A doua pare sa fie ceva...presiunea de aer in admisie insuficienta. Aici pot fi mai multe cauze legate de turbina, tubulatura sau sistemul de comanda al actuatorului turbinei.
    - Urmatoarea e legata de pompa de motorina si baietii nu dau multe detalii...cica daca ai 2.5 V6 TDI sa contactezi direct Ross-Tech...nu de asta ai 2.5 V6 TDI?
    - Ultima ar fi legata de bateria masinii...nu are destula tensiune. Si asta ar fi o posibilitate...e buna bateria? Are destul voltaj?

    Sa ne tii la curent ca sunt chiar curios ce a avut si daca am nimerit-o cu una din astea
     
    Ultima editare: 21 Feb 2009
  14. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    ...

    Auzi, da' la service te-ai gandit sa o duci?

    Sugestie: cand ti se mai intampla asa ceva in orase straine, intra in primul internet-cafe (sunt destule deschise non-stop), acceseaza clubaudi.ro (din Buc. e imposibil sa nu gasesti pe careva on-line, chiar si noaptea. Daca totusi nu gasesti, suna-l pe unu' la intamplare si intreaba-l unde isi repara masina cand se opreste fara motiv, ca sigur nu te va injura daca ii spui ca esti audist) si gasesti un service. De preferat un service de masini.
    Din cate stiu eu, Glucoza este o firma de taxi (care nu are Audi in dotare ci doar Dacii 1300 pe GPL si fara calc. de bord) si mai este o fimra Glucoza care fabrica dulciuri (bobo, cioco, treburi d'astea).
    Nu stiu la care dintre ele ai ajuns tu, dar eu nu ma duceam cu masina la niciuna din ele.
    Daca nu esti de meserie, iti recomand sa nu mai dai tu cu spray-uri pe toate alea din motor, sa nu mai decuplezi mufe si alte procedee care merg la Dacie, ca la cata electronica are agregatu' tau in dotare, mai multe sanse ai sa o strici decat sa o repari.
    Vezi ca sunt niste membri din zona ta pe clubaudi.ro care te pot duce la cel mai tare specialist.
     
  15. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    ms mult rapier ptr.ajutor si promtitudine.nu am incercat nimik,drept sati zic nici nu stiu sigur carei egr.bateria sa terminat ca tot am dat la automat de multe ori.suportu la motor stiu de el.astept pe luni sa vad cu cine vb sa vedem de la ceo fi.referitor la pompa de injectie cand am scos conducta care intra in injector tasnea foarte frumos cand dadeam cheie.nu stiu,sa mai fac un test cu alcineva mai priceput si cu un test mai bun.asta la care am facut stiu ca era vag-com da nu stiu ce versiune sau tip.ms mult ptr.ajutor si timpu alocat.:anbet: referitor la erori poate mi le puteti 'traduce' ca mam uitat pe site dat de rapier da nu vrea engleza sa se lipeasca de mine neam:)
     
    Ultima editare: 21 Feb 2009
  16. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Nu sunt nici mecanic...nici din Iasi...macar cu info sa te ajut. Sa nu uiti sa ne spui ce a fost. Cel mai bine cred ca e sa vorbesti cu colegii din Iasi sa te indrume catre un service de incredere. Sa faca o scanare, spune-le si ce am scris eu...sa verifice si sa vada de la ce este.
     
  17. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    Dupa simtome inclin sa cred ca e pompa de injectie - se deslipeste inauntru in calc. pompei un fir si asa face -se opreste instantaneu. cauta pe forum sau pe google ca sunt vreo doua firme care pot repara pompele - una din Buc si una parca din Focsani.
     
  18. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    am ''rezolvat'' sau mai bine zis M-A REZOLVAT este dupa asteptarile tuturor pompa de injectie(de inalta) nu prea ma gandesc so repr ca dureaza vreo sapt doua si ii scump si nu cred co sa tina prea mult.poate stiti pe cineve care se ocupa cu piese noi eventual comanda din afara si poate gasesc la u8n pret rezonabil.aici in iasi nam avut timp decat sa caut la un singur magazin si am vaz cai 55 mil.multumesc tuturor care mau ajutat sau indrumat.o seara placuta:footy:
     
  19. iulianv 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    TURDA
    Masina:
    A6\2001\2500
    Pompa injectie defecta - Audi A6 din 2000, 110 HP, 2500cm, motor AKN

    In trafic, la 120 km\h motorul s-a oprit de tot. S-au incercat toate cele (eram pe autostrada in Austria, au venit cei de la service, au tractat-o la ei, au testat tot ce era - final: pompa dusa). Am adus-o in tara, am repetat verificarile si testarile - pe final acelasi lucru - pompa de injectie.

    Am inteles ca se poate testa daca e "dusa" doar electronica pompei, care se poate schimba ( aprox 200 euro?) - unde pot face asta?

    Este cineva din Cluj care se ocupa cu asa ceva (reparat, inlocuit, samd)?

    Ma ajuta cu ceva daca trec si pe la reprezentanta Bosch din Cluj? (pompa este Bosch).

    Pun toate intrebarile astea pt ca sunt nitel "disperat"; am dat o gramada de bani pana am adus masina in tara (colac peste pupaza, toate astea s-au petrecut in weekendul de 1Mai), si mi se pare exagerat pretul unei pompe noi...

    Va multumesc anticipat pt. raspunsuri.
     
  20. Sioux-2 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6, 2,5 TDI, 150 CP, AKN
    Salut! iti raspund aici pentru ca nu am mai gasit private msg. Eu am dat pompa in sistem exchange la Diesel Express Bucuresti (repr. Bosch) DAR prin intermediul unui service auto. Chiar nu stiu daca ei lucreaza si cu persoane fizice. Da un search pe google - le gasesti site-ul - vezi ca au prezentare cam la tot ce stiu sa faca; baga-te la contact si spune-le problema. Nici nu stiu cand mi-ai scris asa ca nu stiu daca iti mai sunt utile informatiile. Oricum, mult succes!!!!!!!!!!!
     

Distribuie pagina asta