1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cubulex, 23 Ian 2008.

  1. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    De ce nu verifici si conexiunile de la bujii?Poate ca la montaj au miscat ceva cabluri pe acolo si nu mai fac contact bine
    Nu costa nimic sa arunci o privire
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuia sa aibe eroare daca nu facea contact vreo mufa la bujii, in schimb el are eroare tot pe pompa.
    Du-te la cei care ti-au reconditionat pompa.
     
  3. dukku 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 Allroad 3.0 TDI
    MIXY, dupa
    01318 - Control Module for Injection Pump (J399) mai ai ceva scris. Poti fi urmatoarele variante:
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01318

    Ce eroare era mai exact in cazul tau?

    audi66- la modelele fara CAN pe motor nu ia eroare pe bujii.
     
  4. Alien marian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Augsburg
    Masina:
    Audi a6 b4 1999 ,2'5 diesel 110 kw
    Salutare , am o problema cu alimentarea ,adica stand si uitându-ma pe furtunile de tur ala transparent se vede clar ca la interval de 10 secunde vin bule de aer ,iar daca o las in rampa ,nu o mai pornesc decat cu spray . Tin sa precizez ca am schimbat filtru de motorină , dar si inainte de a schimba filtru pornea mai greu ,adica invartea cam 10sec si scoate fum negru ,dar doar când porneste scoate fumul ala negru . Ceva sfaturi păreri???
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai in topicul asta absolut tot ce trebuie sa stii in legatura cu problema ta. Trebuie doar sa citesti.
     
  6. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Dezamorsare severa,cel mai probabil din cauza valvei de pe filtru de motorina iti recomand sa o inlocuiesti prima data pe aia cu una originala.
    In pompa de injectie mai sunt 3 oring-uri responsabile de dezamorsatul instalatiei, daca te fac curios o sa iti dau codurile de piesa si locatia lor.
    I-a fiecare furtun la verificat mai ales traseul retur ,inclusiv retururile injectoarelor.
     
    segiflo și Alien marian apreciază asta.
  7. Alien marian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Augsburg
    Masina:
    Audi a6 b4 1999 ,2'5 diesel 110 kw
    mare_hotz Am cumparat furtunele si filtru nou de motorină și urmează să cumpăr valva de pe filtru , dar nu stiu cum ii zice in germana si văzând ca tu stai prin Nurnberg poate ma ajuți tu cu denumirea in limba germana. Merci de ajutor si o sa revin cu informatii dupa ce schimb furtunele si valva.
     
  8. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Cu o simpla cautare pe ebay.de am gasit ceea ce cauti tu.
    Si asta ca eu locuiesc in Spania si nu stiu o iota de germana[emoji4]
    [​IMG]
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Exact asa ii zice cum l-a postat Dhan
     
  10. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    Salut. Am urmatoarea masina: Audi A4 B5, an fabricatie 2000, motor 2,5 TDI, cod motor AFB, putere 150 cp. Banuiesc ca are IMMO 2. Intrebarea mea este: in cazul in care schimb pompa de injectie (cu una cu acelasi cod, evident), mai trebuie facuta vreo adaptare din punctul de vedere al imobilizatorului, sau este plug-and-play?
     
  11. Tirea Florin

    Tirea Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 S Line, 2496 cmc, 6v 120 kw, 2005,
    Salut. Inainte de a pleca in concediu, mecanicul nostru a verificat masina si mi-a spus ca un injector (nr 3) are valoarea 1,4...restul 0,2 , 0,1 , 0,4, 1,01 , 1,2...Mi-a zis ca e posibil sa-si revina pe drum la un mers cu o turatie mai mare si pe o portiune de autostrada de mai multi kilometrii.
    Simptoma inainte de a pleca in concediu era ca la prima pornire in ziua respectiva daca era un pic mai rece afara ralantiul era mai turat si motorul mergea normal. Dupa ce se incalzea, il opream si il reporneam , avea cam 10 secunde un tremurat ca si cum un injector nu functiona corect. Cum afara in zilele care au urmat a fost foarte cald, la prima pornire aceeasi problema mersul un pic neregulat 10 secunde dupa care isi intra in mersul normal. Mentionez ca nu avem erori pe laptop si masina functioneaza forte normal chiar si la 42 grade la umbra, Viteza max 170 km la ora, clima functionala consum 6,65 la suta. Eu m-am bucurat enorm pentru acest consum. Dupa mersul in forja cum spune mecanicul meu cred ca ceva s-a curatat prin maruntaiele motorului dar ceea ce eu vreau sa aflu este ca problema cu pornirea a ramas. Am pornit masina azi pe la ora 12,00. 27 grade afara aceleasi trepitatii usor sesizabile cu cateva mici intreruperi care nu au disparut. Dupa cateva secunde dupa ce am iesti pe poarta totul a revenit la normal. Ce se intampla ? Multumesc

    Motorul este cu seria BDG. 140 000 km, Sa fie oare din pompa de injectie ?
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Mai mult ca sigur acel injector iti da batai de cap, continua totusi cu un verificare specializata si nu continua sa mergi prea mult cu el asa,risti sa prajesti pistonul
     
  13. Tirea Florin

    Tirea Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 S Line, 2496 cmc, 6v 120 kw, 2005,
    Da. Cred ca o sa merg la Tess la Brasov

    Totusi...nu inteleg ce inseamna sa prajesc pistonul ???? Bineinteles in sensul pur mecanic vorbind !! Ce se poate intampla ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se topeste pur si simplu. Mai departe iti imaginezi singur ce paguba faci la motor/masina.
     
  15. Tirea Florin

    Tirea Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 S Line, 2496 cmc, 6v 120 kw, 2005,
    Pagubele sunt clare ...dar eu nu pot intelege de ce se topeste pur si simplu ? Care este explicatia ? Ce inseamna valoare 1,4 la injectorul 3 ?
    Nu trebuie sa va suparati ca intreb. Pur si simplu la mine in cap nu se leaga ceva.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Florin (fara suparare) explicatiile, pentru ce intrebi tu, sunt foarte complexe si nu stam sa scriem romane pe forum. Valoarea aia de care intrebi este o valoare de corectie / compensare intre injectoare. Ce inseamna asta cauta pe net. Ai toate informatiile la indemna pe net (este nemarginit internetul) la un clic distanta. Dupa cum intrebi mecanica motoarelor iti pune probleme si este de preferat sa mergi la un bun mecanic. In Brasov sunt destui mecanici buni si avem chiar colegi care au service dedicat pe problema ta adica pe reparatii injectoare.
    Inca ceva: invata si citeste integral topicurile in care vrei sa scrii inainte de a mai scrie pe forum deoarece exista probabilitatea ca sa gasesti toate informatiile necesare.
    Asa cum am mai repetat (dar observ ca degeaba) este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala. Citeste toate topicurile despre motorul tau din aria asta si din alte arii existente pe forum.
     
  17. Tirea Florin

    Tirea Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 S Line, 2496 cmc, 6v 120 kw, 2005,
    Ok. Trimiteti-ma undeva in Brasov pentru rezolvarea problemei. Eu nu stiu alta loacatie in afara de Tess !

    Multumesc !
     
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Valoarea aia este o valoare de corectie intre injectoare in functie de uzura motorului. Nu intotdeauna valorile astea incrimineaza injectoarele in sine cum la fel valorile apropiate de 0 nu garanteaza 100% mersul perfect al motorului. De ce ti-am recomandat o verificare specializata,pentru ca daca tu vorbesti de simptomele alea sigur ceva are deranj foarte mare acolo si clar nu este indicat sa continui asa. Cand reusesti sa topesti un piston,poti sa iti faci planuri de unalt motor....asta ca intelegi cat de mare este paguba.
     
  19. Tirea Florin

    Tirea Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 S Line, 2496 cmc, 6v 120 kw, 2005,
    Aici am gasit zgomotul identic cu al meu.

    .

    Exact asa se aude 5 secunde dupa care motorul merge normal. Dupa ce motorul se incalzeste nu mai face asa.
     
  20. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Daca nu ma insel, asta e zgomot de tacheti, adica uzura in axul cu came
     

Distribuie pagina asta