1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cubulex, 23 Ian 2008.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Acum intrebarea mea,de ce nu iei un set reconditionat gata si le inlocuiesti?
     
  2. Tirea Florin

    Tirea Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 S Line, 2496 cmc, 6v 120 kw, 2005,
    Pentru ca cei de la service au spus ca le repara. Cred ca toata afacerea va costa in jur de 3.400 lei. E mult ?
     
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Da, din ce stiu de la Gabitzu...aceasi persoana care ti-a recomandat Adicel....in jur de 200-300 euro...sau mai bn iti iei un set sh dar bun tot in jurul sumei asteia. Parerea mea personala,eu unul nu as investi suma asta,avand in vedere ca variantele sunt nenumarate si mult mai ieftine...si injectoarele nu pica toata ziua
     
  4. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Se pot face legat de injectoare.

    Poți sa iei set de recondiționate însă și cu astea poți sa ai noroc și ,,noroc"

    Poți sa cauți un set second-hand de pe mașină și sa ai noroc sa te țină fără sa te mai trezești cu probleme dar mereu sa ai în cap ca poate dai vreo 300e și te tine mult și bine fără probleme sau poate crapă după 100km și ai mai aruncat 300e pe geam.

    Alta varianta sa mergi la alții care recondiționeza și nu sunt service Bosch și ieși mai ieftin dar dacă doamne ferește se strica o sa te trezești cu tot felul de scuze ,,profesioniste"

    Și varianta ADICEL care eu o susțin ca este cea mai buna pentru ca mașină ta totuși are o valoare din punct de vedere economică,totuși nu este un a4 din 97 la care dacă cheltui 3400lei ai dublat valoarea.
    Deci eu zic sa nu cauți scurtături ca nu exista din punctul și situația ta.
    Mergi pe mana lor ca au experienta sunt profesioniști și îți garantează pentru ce fac prin anii de experienta și garanția care o sa o primești.
     
  5. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Uite cum facem, daca codurile injectoarelor de BGD sunt aceleasi cu BAU iti fac eu cadou 5 injectoare ( exceptand pe cel cu fir) si mergi la "noroc" ,dar macar mai pastrezi suma aia pentru altceva... daca exista vreun coleg cu Etka si confirma codurile,astept adresa de la tine si iti platesti transportul.
     
  6. Tirea Florin

    Tirea Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 S Line, 2496 cmc, 6v 120 kw, 2005,
    CE ?? CUM ??? CAND ??? De unde sunt??? :hubbahubba::hubbahubba::hubbahubba::hubbahubba:

    M-ai luat prin surprindere si nu stiu ce sa intreb mai intai ....

    Intr-o lume in care pana si aerul costa...doar sa propui asa ceva cuiva este un gest NO COMMENT . Indiferent ce vor spune colegii despre coduri EU ITI MULTUMESC pt bunavointa si Dumnezeu sa te ocroteasca acolo unde esti !
    :applaus::applaus::applaus:
     
    Ultima editare: 14 Iul 2016
  7. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Bravooo[emoji122] [emoji122] [emoji122]
    Un gest care a c-am disparut de pe meleagurile mioritice.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verific eu acum si va zic ce si cum.

    In poza atasata este codul injectoarelor pentru A4 B7 2006 2.5 TDI BDG.
    Si pe A6 2.5 au acelasi cod cu conditia ca masina sa fi fost EURO 4. Caz in care masina a fost EURO 3, codul injectoarelor este acelasi dar ultima litera este F, nu garantez ca merg ok pe BDG.
     
    Ultima editare: 14 Iul 2016
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Le am de pe un BAU care initial a vrut a fi proiectul meu,dar am renuntat din cateva motive, unu la mana nu am timp de el,doi la mana pina cand v-a fi gata probabil voi fi plictisit de masina, trei la mana,akn-ul meu este in perioada lui de glorie si nu am niciun motiv sa incerc altceva.
    Nu stiu sigur ce coduri sunt,am uitat,dar caut prin poze si iti spun sigur. Eu sunt in De ,dar pot pune sotia sa ti le expedieze de acasa,daca intradevar codurile sunt aceleasi iti dau 5 injectoare verificate pe banc...cel cu fir am ajutat un alt coleg din pacate nu il mai am. Cu conditia sa le impachetezi cu alte oring-uri noi care nu-s o avere, restul vorbim in privat.
    P.S. am gasit codurile si chiar o poza cu ele,daca cineva poate confirma ca ai codul

    059 130 201F ...ale tale sunt cu cea mai mare placere
     
    Ultima editare: 14 Iul 2016
  10. Tirea Florin

    Tirea Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 S Line, 2496 cmc, 6v 120 kw, 2005,
    Neata ...mare_DOMN. 99,9 la suta sunt cu F la urma pentru ca am vazut eu cand au demontat injectoarele. iar ultima cifra nu mai stiu exact la cel cu fir era 0 sau 2. Daca pot sa ajut cu ceva coduri de la motor sau sasiu eu pot face acest lucru. Problema este ca pe standul de proba l-am vazut si pe cel cu fir. Si acela deschidea tot la o presiune foarte mare undeva aproape de 400 de bari. Inteleg ca nu e in ordine de loc si ca in functie de cel cu fir se face corectia la celelalte injectoare. Cei de la service spuneau ca presiunea normala este de max 180 bari in momentul in care injectorul pulverizeaza motorina. AL meu aproape de 390 bari ...dupa cum am mai spus ....face "pisu". Daca gresesc te rog sa ma scuzi...nu stiu daca am inteles eu prea bine ce se intampla totusi cu motorul meu.,.dar in fine, asta e trebuie reparat. Deci...sa revin. Va trebui sa merg sa repar injectorul cu fir si atunci injectorul meu se va intelege cu cele cinci de la tine ? Verificarea trebuie facuta inca o data cu toate sase impreuna ?
     
    Ultima editare: 15 Iul 2016
  11. Tirea Florin

    Tirea Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 S Line, 2496 cmc, 6v 120 kw, 2005,
    DA...revin...Codul de pe injectoarele mele nu stiu daca este F. Cred ca este G. O sa incerc sa aflu de la baietii din service.
    Ne auzim.
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Se inlocuieste diuza celui cu fir si atat,banuiesc ca problema nu e de natura electrica la el, oricum ar fi...oferta mea este deschisa. Nu ce verifica la cele cinci de la mine,sunt verificate deja in Germania
     
  13. GEORGIAN DANIEL COSCONEA 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    flensburg
    Masina:
    audi a6 2,5tdi v6,2002
    Salutare,sunt nou pe aici si in ale VagCom+ului,ma poate ajuta cineva?Am un audi a6 2,5TDI v6/2002 si am problem cu el:e luat din Germania a mers brici 4 luni apoi intr-o zi a avut brusc o scadere de putere(a dat sa se opreasca,dar nu sa oprit) am mai mers vreo 10km si apoi sa oprit.A pornit dar se opera,am reusit sa ajung acasa am pus un tester(memoscan) de la un vecin si a zis ca bateria e moarta,am chemat un mecanic(polonez) a zis ca e pompa de injectie(dupa ureche nu a pus tester) am chemat alt mecanic(neamt,cu tester)a stat cu testerul pe ea cred ca o ora si apoi a zis ca nu poate sa vad nimic cu testerul si ca trebuie sa o duca in service si acolo sa o desfaca sa vada ce are(pornea dar se oprea in 5 secunde statea doar turata,peste 1200.) ce a fost sigur ca bacteria trebuie schimbata.Am luat baterie noua,masina porneste,sta la ralanti dar se aude un zgomot ciudat si turatia la ralanti fluctueaza intre 700-1000.A scanat cu VAGCOM e prima data cand folosesc sper ca am facut bine.Daca era pompa nu trebuia sa imi dea vre-o eroare?Multumesc anticipat.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai tu ai scanat doar 5 module, fa o scanare completa.
     
  15. aalex67

    aalex67 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    strasbourg
    Masina:
    Audi A4 2.5 tdi quatro 180 cp
    Salut mare_hotz,
    Iti cer o parere: am un A4 B6 2.5 tdi Quattro sfirsitul anului 2001. Nu cunosc codul motor. Problema este urmatoarea: pornesc, se opreste imediat, dupa cateva incercari pacalita pornirea si cu putina acceleratie, porneste dar fumega mai rau ca o fumigena si nu are putere. Odata incalzit cat de cat motorul porneste la sfert, dar ramane fumul si puterea. Am observat azi ca pompa din rezervor nu bizaie. Am pus contactul nimic, am scos si conducta de la filtru si nu vine motorina. Tu ce parere ai ? Mersi.
     
  16. S_bitza

    S_bitza 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi A4 an '99, 2.5TDI quattro
    Salutare. Apar si eu din pacate cu probleme la pompa de injectie. Am imprumutat masina unei rude si a facut prostia sa bage benzina in loc de motorina...Zice ca n-a pornit-o si a golit rezervorul insa dupa eveniment masina nu mai tragea si a inceput sa scoata fum alb. La inspectie in service au constatat ca e pompa defecta posibil partea electrica. S-a dat jos de pe masina si-am trimis-o la Bosch in Brasov unde mi s-a zis ca are benzina in ea si ar mai fi ceva membrane, garnituri nu stiu exact, dar ca reparatia costa foarte mult - 6700lei. As fi bagat banii astia in ea insa vreau sa plec din tara pentru o perioada mai lunga si va trebui sa vand masina, asa ca nu mai merita sa bag bani in ea. Intrebarea mea este urmatoarea : codul de pe pompa mi l-au comunicat ca este 470506006 dar am vazut la codul asta ca ii mai corespund si alte coduri pe care se termina cu 106 si o litera so care cod eu nu-l stiu la pompa mea...Se poate pune alta pompa cu acelasi cod 470506006 dar cod diferit cel cu 106 si o litera?

    Imi cer scuze daca s-a mai discutat, am citit fugitiv prin ce sa discutat si-am vazut ca s-a scris ca nu merg alte pompe cu alte coduri dar n-am inteles care dintre coduri nu trebuie sa difere.
    Multumesc.
     
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Codul de la final conteaza. Trebuie sa fie la fel. O pompa SH este in jur de 300 euro, nu merita sa dai 6700 de lei in conditiile in care masina costa maximum 4000 euro la ora actuala. Daca nu ai unde sa montezi pompa, contacteaza-ma pe privat si o rezolvam relativ ieftin.
     
  18. S_bitza

    S_bitza 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi A4 an '99, 2.5TDI quattro
    Salut din nou. Am gasit cateva pompe SH insa am o nelamurire. Codurile sunt unele cu terminatia 106BX altele 106B in rest codurile sunt identice, la fel si codurile Bosch 0470 506 006. Difera ceva sau pot lua si se potrivesc?
     
  19. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Cele cu terminatia X sunt pompe reparate de Bosch, sunt ca cele cu acelasi cod numai ca refacute.
     
  20. S_bitza

    S_bitza 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi A4 an '99, 2.5TDI quattro
    Am inteles. Multumesc de raspuns. Intre timp am reusit sa vorbesc si cu cei de la Bosch care mi-au spus ca atata timp cat codul Bosch e la fel celalalt cod cu litera in coada nu prea conteaza. Comand una de la dezmembrari cu garantie si sa vedem cum merge...
     

Distribuie pagina asta