1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cubulex, 23 Ian 2008.

  1. andrey_honda 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi a6 motor akn 2496 110kw an fabricatie 2000
    Salut,
    Am si eu o intrebare pentru cei priceputi. Senzorul de turatie din pompa de injectie se regleaza ? Am descoperit ca permite sa il misti aproape un milimetru stanga dreapta. Concluzia: daca il duc in stanga sau in dreapta (nu mai tin minte exact) am valoarea injectata 5-6 mg (consum 0.7l/h) daca il duc in cealalta extrema ajung la cantitea injectata 1-2 (consum 0.3 l/h). Cand este reglat la cantitatea injectata 1-2 mg are o balbaiala motoru in jurul turatiei 1100-1300 (ca si cum ar merge in 3) sau daca o scot pe liber nu scade relantiu la 700 se duce la 1.200-1.300 si face balbaiala aia. Abia dupa ce se opreste roata din miscare se stabilizeaza la 700. Astept un raspuns de la cineva priceput. Eu suspectez problema la capul hidraulic. Am uitat sa precizez ca electronica pompei este 106 DX si pompa are alt cod, parca M.
     
  2. Adrian8282 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    audi a4 b6
    Salut,
    Am un Audi A4 B6 2.5tdi v6 cod BDG. Masina a functionat fara probleme pana intr o zi cand a trepidat putin la relanti si nu a mai pornit. La o verificare am observat ca firele ce fac legatura intre modulul de pe pompa si senzorul din partea de jos a pompei era copt, faceau masa firele intre ele.
    Am inlocuit senzorul cu unul second si acum am urmatoarele erori:

    00550 start of injection regulation 17-10 control difference-intermitent

    00550 start of injection regulation 27-10 implauzibile signal -intermitent

    17583 Pre-injection turned off P1175 -35-10-intermitent

    50488632_595497510897871_3309499866115211264_n.jpg

    Ma puteti ajuta ? Multumesc.
     
  3. Andreistefan24

    Andreistefan24 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti/ Giurgiu
    Masina:
    A6 c5 2001 AKN- 2.5 TDI 6V
    Nu sunt mecanic . Eu caut fiecare cod eroare pe google urmat de "rosstech wiki."
    Primu' rezultat e intotdeauna o explicație pertinentă.
    Dandu-mi cu parerea doar... pare a fi avansul dereglat.
    O zi buna ! Nu lua raspunsul meu drept corect, sunt amator.
     
  4. Adrian8282 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    audi a4 b6
    Din pacate nici eu nu ma prea pricep si sunt intr o zona unde nu am un service serios in zona.am incercat sa duc masina la doua garaje si au zis ca nu se baga la motorul acesta.Cred ca mai bine schimba niste placute si asa e...service de doi bani...mai incerc dade cineva cu inima mare imi da ceva sfaturi!multmesc de ajutor!:beerchug:
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Unele erori s-ar putea sa fie de dinainte sa repari firele, ca asta zic erorile. Dacă tot mai apar e posibil ca solenoidul din injectorul cu fir sa fie defect. Asta se măsoară cu multimetru, trebuie căutate valorile. Dacă e defect, se înlocuiește injectorul cu fir.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  6. Adrian8282 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    audi a4 b6
    Am facut o scanare si imi mai apar 00550 start of injection regulation 17-10 control diference -intermitent si 17583 pre injection turned off
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca este o problema comuna cu pompa de injectie de pe 2.5 TDI, daca ai fi citit tot topicul te-ai fi lamurit singur.

    Nu sta in baza ca daca ai reparat 2-3 fire dispar automat si problemele.

    Intr-un final, probabil tot la reconditionarea pompei ajungi.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  8. Adrian8282 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    audi a4 b6
    Da, din pacate nu am ce sa fac si trebuie sa reconditionez pompa sau sa o verific, nu are rost sa pierd timpul si bani fara rost. Imi poate da cineva sfaturi cum sa inlocuiesc pompa sau cum se blocheaza motorul pentru a schimba pompa ? Am si kitul pentru blocare motor dar nu stiu unde vine acel pin cu filet montat plus ca nu vad semnul pe axa cu came prin gaura de la busonul de ulei. Sper sa fi postat unde trebuie. Multumesc
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Uite aici documentatii cum se pune distributia la 2.5tdi. Ar trebui sa scrie acolo ce faci cu calele.
     
    dmarian și mare_hotz apreciază asta.
  10. Adrian8282 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    audi a4 b6
    Multumesc frumos!incerc sa vad ce reusesc:3sadwalk::3sadwalk::3sadwalk:
     
  11. Mihai12365 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2019
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 c5 allroad 2004
    Salut
    La un 2.5 cod BAU cât trebui sa fie avansul?
     
  12. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Buna, am si eu o problema: masina mea nu a mai pornit si am pus testerul sa vad ce problema are. Cod de eroare 1318- pompa de injectie. Am cumparat o alta pompa si am schimbat-o la un servis. Cu toate acestea masina tot nu vrea sa porneasca desi nu mai am nici un cod de eroare pe motor. Am verificat pompa de motorina din rezervor si baga bine, filtru de motorina si supapa de sens(toate ok), nu am bule de aer pe intslaltie, nu am sigurante sau relee defecte. Singurul cod de eroare am la instrument cluster 01177, care dealtfel nu cred ca are legatura cu asta. Acum as avea o intrebare: trebuie imperecheata pomp de injectie cu calculatorul, chiar daca are acelasi cod?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  14. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Si in cazul acesta ce ar trebui sa ii fac? Uni spun sa schimb kitul de pornire, altii sa schimb calculatorul, iar altii spun ca trebuie imperecheata pompa cu ecu.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scrie destul de clar in link ce trebuie sa faci.
     
  16. Belu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5TDI AKN
    Salutare! Ma confrunt si eu cu urmatoarea problema la un Audi A6 cod motor AKN. In mers sau pe loc se aprind martorii ABS si ESP, iar masina nu mai trage. Am observat ca porneste un pic mai greu dupa ce se incalzeste motorul. Pe tester singura eroare pe motor este eroarea 00550 - start of injection regulation (control limit surpassed). Atasat si foto cu eroarea din vag com. A mai intalnit cineva aceasta problema? Ce rezolvare s-a gasit?
     
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
  18. Belu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5TDI AKN
    Salutare! Revin asupra problemei mentionare mai sus. Am fost cu masina la un service Bosch din Brasov "specializat si in pompe de injectie". In urma testarii facute de ei au constatat ca de vina pentru problema mea ar fi pompa de injectie. Toate bune si frumoase, m-am apucat, am cautat o pompa de injectie reconditionata si le-am adus-o baietilor sa o monteze pe masina. S-a montat pompa si s-a reglat avansul. Masina a pornit si m-au chemat sa o iau. Intr-adevar acum nu mai este prezenta nicio eroare, martorii ce se aprindeau (abs si esp) nu se mai aprind insa am avut surpriza sa constat ca dupa ce am plecat cu ea de acolo masina nu mai trage de nicio culoare, este practic "lesinata". Este posibil sa fie problema de compatibilitate a pompei ? Codul pompei ce a fost pe masina se termina cu 106B iar cea cumparata de mine are terminatia codului 106A.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pompa cu terminatia B s-a folosit pe motoarele AKN iar pompa cu terminatia A>AX s-a folosit pe motoarele AFB pe A4.
     
  20. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Pompele A, B, C, D sunt identice ca si specificatii.
    Masina nu trage pentru ca si aceasta pompa este obosita si nu atinge target-ul de 45 Mg in full throtle
     
    nucugheri apreciază asta.

Distribuie pagina asta