1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa Injectie - motoare diesel normale - NU PD - reparatii - Reglare Avans - probleme diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Pippo09, 3 Dec 2010.

  1. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Mi-a schimbat 2 piese care sunt pe lateralul pompei: unu in stanga, unul in dreapta, valva de pe capacul pompei care nu lasa sa scape presiune in care intra furtunul de motorina si cilindrul din interiorul pompei. Dupa aceea bineinteles pe banc unde s-a reglat dupa parametri normali.
    Toate reglajele s-au facut la motor cald 90 grade.
    Nu e vorba ca nu trage, scartaie rotile si in a 2-a, dar nu asa precum era inainte. In fine oricum ii dau eu de cap sau in cel mai rau caz peste cap. :)
    Daca apar ceva noutati o sa scriu. Mersi frumos pentru tot.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Noi 2011
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai daca zici ca ai IQ la 5mg, nici nu cred ca va trage ca inainte si nici nu va scoate fum. Pune-l la 3mg si apoi vezi.
     
  3. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Probabil ai dreptate. Oricum in momentul de fata e super ok am reglat putin pe avans si sunt multumit. Motorul raspunde promt la pedala de acceleratie. Inainte se gandea putin apoi se accelera desi debitul a ramas pe 5 mg numa daca nu s-a modificat capacul in timpul reglarii avansului. Oricum m-ai facut curios si o sa incerc si pe 3 mg.
    Nu inteleg un lucru: de ce dupa vreo 2 zile dupa reglarea avansului si-a dat drumul ?
    Nu cred ca un AFN doar cu resoftare poate mai mult de atat.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Noi 2011
  4. thomas 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4 2ooo
    Salutare

    Am un audi A4 1.9 T.D.I 90 c.p din 2000 si de ceva timp a incepu sa se balbaie motoru la relantii am dat jos capacu de pe motor si am vazut ca imi curge motorina din pompa. Dupa ce am dus masina la reparat, imi zice ca e parte electronica si ca din cauza aia imi si scad si cresc turatiile la motor, si asta fara sa dea pompa jos si fara sa puna tester pe masina, asa doar dupa ureche.
    Voi ce parere aveti, sau daca a mai avut cineva asa probleme poate ma pute-ti ajuta cu ceva sfat sau sa ma indrumati la ceva service (Cluj). Mersi.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Noi 2011
  5. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Buna Ovidiu, esti sigur de valorile astea ?. Eu am 3mg si masina consuma ca la carte. 7 oras 5.5 si 4.5 Cred ca maxim este 9 - minim 2.5. Ai idee daca pun 9 ce diferenta de consum am?. In principiu imi doresc sa creez 2 profile pentru VAG-Com ceva in genul masinilor moderne turbo si economic. Pot umbla undeva si la cuplu din soft ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2011
  6. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    La mine odata le-a reglat la 0.0-0.5mg/str numa ca motorul a inceput sa se zbata in relantiu si a zis ca mai bine va fi pe 5.
    Apropo valorile astea la mine au fost fara sa fie legat supapa EGR, nu stiu daca are vreo influenta asupra lui dar asa umblu cu ea si acum.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2011
  7. cipy_kao 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2011
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B5 1996
    Problema pompa motorina av vrea niste sfaturi

    Salut.
    Am si eu o problema cu pompa de motorina la un A4 B5 din 96. Imi dadea motorina pe la garnitura de jos nu la cea de la capac. Am fost la cineva si am inlocuit garnitura si dupa ce a umblat domnul respectiv la pompa de atunci cand pornesc masina dimineata circa 5-10 secunde porneste foarte bine doar ca are o trepidatie ca si cum nu ar merge rotund.
    Dureaza foarte putin aceasta functionare dupa care motorul revine la o functionare normala. Eu am fazut ca din partea electronica a pompei bucata desfacuta de respectivul ca sa schimbe garnitura se regleaza turatia si relantiul dar problema este ca as vrea sa stiu daca de acolo este intradevar problema si daca pompa se poate regla pe un tester ceva nu asa pur si simplu la mana si din incercari. Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2011
  8. luciosolos 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Onești
    Masina:
    audi a4 b6 2002 1.9tdi avb
    Am un A4 B5 1996 si imi scoate fum albastru la pornire si daca stau cu ea in relanti, iar in depasiri scoate albastru cu negru.
    Motorul nu consuma ulei. Fumul miroase a motorina nearsa
    Am fost la un tester si mi s-a spus ca avansul este prea mic adica la 30%
    Masina porneste bine dimineata trage binisor. ce pot sa ii fac ?
    Vara cand aerul conditionat e pornit scoate fum albastru mai tot timpul.

    Cum se regleaza avansul la motor 1Z
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2011
  9. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    cipy_kao Se poate regla cu interfata vag-com.


    luciosolos Fumul albastru inseamna consum de ulei !
    Fumul negru inseamna consum excesiv de combustibil, pompa de injectie sau injectoare defecte !
    Avansul se regleaza cu testerul Vag-com.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sunt foarte curios cum a masurat ala avansul in procente, e prima oara cand "aud" asa ceva.
     
  11. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Acum am vazut si eu minunatia cu avansul procentual . Interesant e si cu ce l-a masurat nu numai cum a reusit.
     
  12. luciosolos 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Onești
    Masina:
    audi a4 b6 2002 1.9tdi avb
    Mi s-a spus la acel service care e chiar marisor ca avansul trebuie sa stea intre 50 si 60% iar la mine e 30%.
    S-au luat dupa un grafic cu niste linii orizontale. Acum nu stiu ce sa fac, sa merg sa imi umble la avans sau nu.
    La injectoare mi-a spus baiatul cu testerul ca unul are valori normale ceva de 12% unul nu arata nimic iar celelalte 2 au 11,5 si 11,2. Ce sfaturi imi dati ?
    Mi-e teama sa nu o deregleze si mai tare. Mentionez ca porneste foarte bine si la rece si la cald, doar ca ma deranjeaza fumul care are miros de motorina nearsa si nu de ulei.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2011
  13. cozma glodian 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    audi 80 1900 tdi 1995
    Buna si scuze, sunt pentru prima dada pe forum.
    Am si eu un audi 80 1.9 tdi cu o problema care nu o pot rezolva. Masina porneste bine nu are pierderi de motorina, filtre aer motorina noi.
    In mers nu vrea sa urce in ture mai mult de 2200 turati. Atunci cand ajunge la acea turatie trepideaza de spui ca se rupe. La liber, masina stand pe loc, motorul se tureaza normal pana la 4500 turatii si nu trepideaza.
    Puteti sa ma ajutati ?
    Am scos si mufa debimetru. Nu se vede nici o schimbare, de parca n-ar fi. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Dec 2011
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    luciosolos, eu as spune sa mergi altundeva, unde sa iti regleze avansul dupa grafic nu dupa procente. Graficul ala nu da procente si valori, asadar inca o data ma intreb oare de unde au scos povestea cu procente. Daca ar fi asa cum spun ei inseamna ca linia avansului tau nici nu se vede pe grafic... ceea ce nu e cazul daca zici ca masina porneste bine. Du-te altundeva. Sau mergi la cineva cu o diagnoza si spune-i sa iti arate cum stai cu avansul. ATENTIE: avansul se citeste cu motorul cald, minim 80 grade.

    cozma glodian, problema ta e clara: debitmetrul.
    P.S. Cand scoti mufa masina trebuie sa mearga mai rau insa la tine merge rau si cu si fara. Nu are aer, deci nu trage.
     
  15. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Buna ziua.
    Am si eu o problema cu pompa de motorina si sper ca ma poate lamuri cineva.
    Este vorba de un Audi A6 din 2000, motor 1.9 TDI AFN 81KW.
    Am masina de la 36000km si acum are 250000km.

    Problema este ca pierde motorina pe la o garnitura de la pompa de motorina, mai exact pe la imbinarea dintre corpul pompei si corpul unde sunt tevile de motorina care duc spre injectoare.
    Merg cu ea asa din primavara,curgea foarte putin, am sperat ca nu o sa mai curga dar acum nu se mai poate sta in masina cand pornesc ventilatia asa de rau pierde si se dezamorseaza daca sta o ora-doua.
    Am fost la un service Bosch si mi-au spus catrebuie data pompa jos, schimbate toate garniturile din pompa,reglata pe banc si remontata pe masina.
    Dupa cate am citit eu pe aici si pe alte forumuri, sunt nenumarate reglaje in pompa aia si mi-e frica ca nu o sa le mai puna nimeni inapoi si o sa am probleme la pornire, consum ridicat , fum, etc.
    Va rog sa-mi dati un sfat daca sa fac operatia asta sau sa gasesc pe cineva care sa-mi desfaca doar partea pe unde pierde motorina si sa schimbe doar garnitura respectiva(cei de la respectivul service nu vor asta) fara sa dau pompa jos de pe masina.
    Se poate regla pompa fara sa fie montata pe masina si reglajele sa fie ca din fabrica ?
    Ce probleme pot apare?
    De ce trebuie sa tin cont daca desfac pompa?
    De ce trebuie sa tin cont la demontarea/montarea pompei ?

    Va multumesc anticipat pentru raspunsurile dvs.
    dan codrea
    dan.codrea@gmail.com
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Dec 2011
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu am facut asta pe acelasi tip de motor ca al tau.
    Am dus masina la un service. Acolo mi-a fost data jos distributia si implicit pompa de injectie. Cost aproximativ 400 ron.
    Am luat pompa in brate si am dus-o la Bosch Service, acest service nu face altceva decat pompe de injectie si injectoare. Am lasat-o la ei si le-am spus sa schimbe toate garniturile. Apoi au calibrat-o pe stand. Pret 550 ron.
    Apoi am dus pompa inapoi la service-ul unde era masina.

    Cei ce ti-au spus ca nu se poate face pe masina au avut dreptate. Daca vezi ce are o pompa de injectie in interiorul ei, ti-ai da si tu seama cat de ridicol este ceea ce ceri. Cei care iti schimba garniturile iti ifera garantie pe lucrare asadar nu ai de ce sa te temi.

    Ai citit partea unde am scris ca trebuie data jos distributia? Daca te pricepi, dai pompa jos. Daca nu, o duci la un service unde cineva calificat face asta.
     
  17. cozma glodian 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    audi 80 1900 tdi 1995
    Am o rugaminte. Este normal ca in capacul de sus la pompa injectie sa fie motorina. Audi B4 1.9 tdi. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Dec 2011
  18. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Da,e normal.
     
  19. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Va multumesc pentru raspuns.
    Nu ma pricep si din cauza asta am intrebat.
    Am ramas surprins cand cel de la service mi-a spus ca trebuie sa dea pompa jos de pe masina si sa o faca bucati doar pentru schimbarea unei garniturii.
    Cred ca in momentul in care a vazut ca am ramas cu gura cascata mi-a explicat ca de fapt schimba toate garniturile din pompa.
    Totusi sper sa o regleze cum a fost deoarece are ea 250000 km dar merge foarte bine.
    Pentru toate operatiile astea (demontat pompa,schimbat garnituri,reglat pe banc si montat pompa) mi-au cerut 550 lei.
    Am inteles ca am si garantie.
    Va multumesc inca o data pentru raspunsuri.
    Cu stima,
    Dan
     
  20. cozma glodian 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    audi 80 1900 tdi 1995
    ovidiutm am pus alt debitmetru si tot la fel face.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2011

Distribuie pagina asta