1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa Injectie - motoare diesel normale - NU PD - reparatii - Reglare Avans - probleme diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Pippo09, 3 Dec 2010.

  1. parula66 Banned

    Înscris:
    1 Sep 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi,1.9 tdi,1996
    Cred ca nu ai inteles. Mai citeste o data.
    strutu spunea ca a schimbat garniturile, ca avea pierderi. Si eu am explicat ca, daca a schimbat garniturile, implicit a dereglat debitul (care la Bosch VP se regleaza din capac, presupun ca sti)
    Si am explicat ce se poate face.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2012
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    In primul rand, schimbul de garnituri nu se face in spatele blocului. Pompa se desface intr-un atelier specializat si apoi se regleaza PE BANC - asa cum strutzu a si mentionat ca a facut. O pompa reglata pe banc nu te pui sa o dereglezi prin "hammer mode" decat daca ai probleme la mansarda.... pentru ca o vei deregla, nicidecum nu o vei regla. Oameni buni, nu va mai bagati la reglaje daca nici macar nu ati verificat avansul !!! Apoi, ce spui tu prin hammer mode se regleaza debitul, lucru TOTAL DIFERIT de avans.
    Eu stiu ce ai vrut tu sa spui, problema e ca nu te faci inteles. Daca nu stiam de hammer mode credeam ca ai confundat subiectele.

    In al doilea rand regulamentul interzice quote-ul. Citeste si respecta regulamentul!
     
    Ultima editare: 14 Feb 2012
  3. parula66 Banned

    Înscris:
    1 Sep 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi,1.9 tdi,1996
    Am vrut sa ajut.
    Omul a fost la ''service specializat" si din ce am inteles au "rezolvat-o"
    Pompa reglata pe asa zisul "banc" este o gluma buna, ca sa justifice pretul exorbitant pe care il percep.
    Degeaba o pune "mesterul" pe banc, pentru ca nu are cum sa o regleze, de reglat o regleaza doar daca iti monteaza si bancul pe masina.
    Cand modifici, debit, pornire la rece, perioada/temperatura activare bujii, perioada/temperatura activare bujii incalzire auxiliar, etc. cu vag-com, NU modifici nimic in POMPA, pentru ca nu ai cum modifica.
    Ci modifici setari din ECU.
    Sper ca ma intelegeti.

    La asta ma refeream in postul #66
    [Select]
    [01 - Engine]
    [Login - 11]
    Enter 12233 to activate special adaptations,
    [Do It!]

    [Adaptation - 10]
    Channel 5: starting condition
    s

    * this channel effects the injected quantity the ECU allows when starting.
    * and fix for bad-start problems
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2012
  4. Luci 29

    Luci 29 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Sânnicolau Mare
    Masina:
    A4 B8 150 CP CSUA
    Salutare,
    Cine poate sa ma ajute sa imi dea schema sistemul electric de la pompa de injectie, plecand de la pedala la pompa, sau sa mi-l explice asa pe scurt. Ceva poze ar fi minunat. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2012
  5. parula66 Banned

    Înscris:
    1 Sep 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi,1.9 tdi,1996
    Ultima editare: 16 Feb 2012
  6. Luci 29

    Luci 29 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Sânnicolau Mare
    Masina:
    A4 B8 150 CP CSUA
    Salut,
    Masina porneste dar merge ca si cind se intrerupe curentul. Trepideaza, nu tot timul, dar are momente cind merge bine. I-am facut un test si nu are nimic, asa zice ala care mi-a facut testul. Daca o turez mai tare se opreste dar nu tot timpul. Cand se incalzeste se opreste si nu mai vrea sa porneasca. Imi este frica sa mai umblu cu masina. Numarul meu de telefon este 0767227105 daca crezi ca poti sa ma ajuti sunt din Sannicolaul Mare
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2012
  7. crazy_ini

    crazy_ini 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Ludus
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1997
    Buna,
    Am un audi A4 B5 din 97, 1.9 tdi 81kw cod motor AFN. Imi porneste mai greu la cald. S-ar putea sa fie capul hidraulic de la pompa ?sau mai sunt si alte posibilitati ?
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fa o diagnoza si verifica avansul. S-ar putea sa ai avansul dereglat. Ai umblat la distributie in ultima perioada?
     
  9. parula66 Banned

    Înscris:
    1 Sep 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi,1.9 tdi,1996
    ovidiutm acum vin de la schimbat garniturii. Omu sta la casa asa ca am facut-o in curte deoarece omul nu putea sa vina cu ea pana la Timisoara. Este vorba de colegul Luci 29.

    Asa ca: daca vrei sa ajuti pe cineva, ajuta-l, daca sti, dar nu mai prosi lumea pe aici cu tampenia ta de banc si cu service-ul specializat.
    Colegul "Luci 29" a fost pe la o gramada si toti iau zis ca e pompa. L-am asigurat ca nu e pompa, am fost si am rezolvat.

    Inca ceva: aveti grija la reglarea avansului, cu ce versiune de soft faceti reglarea.
    TDI Graph nu functioneaza ok la toate versiunile.

    Pentru: 1Z, AFN merge ok 704.

    Cu 908, 912, 10.6 da dupa ureche, arata avansul mult prea mic decat este in realitate si daca te pui sa-l reglezi cum arata graficul este in realitate mult prea mare.
    Eu folosesc clone, nu stiu daca cu interfetele originale este aceiasi problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2012
  10. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    Acum ceva vreme cand am schimbat distributia la service aveau vag-com original(nustiu ce versiune).In tdi graph la afn arata exact ca si al meu 409.1.
     
  11. Luci 29

    Luci 29 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Sânnicolau Mare
    Masina:
    A4 B8 150 CP CSUA
    Gata s-a rezolvat, masina porneste nu se mai opreste merge exelent si asta multumita domnului Parula66. Este cel mai bun, stie tot si nu vorbeste aberatii. Mi-a desfacut pompa in curte si mi-a rezolvat-o in 3 ore. Este cel mai bun, daca aveti probleme va spun ca el e cel mai bun.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Feb 2012
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    parula66 nu am banc de probe si daca citeai forumul asta ai fi vazut ca la un moment dat m-am confruntat si eu cu problema asta, si spre deosebire de tine am dat si rezolvarea si am dat si sfaturile gratuite. In schimb tu, chiar daca ai rezolvat problema userului Luci care a avut ghinionul numai de mecanici nepriceputi, ai folosit forumul ca sa iti atragi clientul, fara sa fi ajutat acest forum (si userii care se mai pot confrunta cu aceasta problema) cu rezolvarea.

    Inca o data, insist:
    Pompa se regleaza pe stand. Odata desfacuta, reglarea e OBLIGATORIE.
    Injectoarele de regleaza pe stand.
    Avansul se regleaza cu Vag-Com (nu conteaza versiunea)
    IQ-ul se regleaza cu Vag-Com. (nu conteaza versiunea).

    Unii, din zgarceala si pentru ca nu dau 2 bani pe masina pe care o conduc prefera reparatiile ieftine, dupa bloc si dupa ureche. Insa recomandarea producatorului (nu doar a mea) e asa cum scrie mai sus.
    Nu stiu ce ai facut insa daca ai desfacut pompa (nu demontat, ci desfacut) e cam imposibil sa o inchizi identic. Si daca am inteles bine ai desfacut-o bucatele ca sa schimbi garniturile. Asta daca le-ai schimbat pe toate...
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2012
  13. parula66 Banned

    Înscris:
    1 Sep 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi,1.9 tdi,1996
    Lui Luci 29 nu i-am schimbat garniturile, i-am dat jos regulatorul (capacul dar am scris garniturii) dar la schimbarea garniturilor implica aceasi procedura si implicit aceiasi reglare. Deci daca umbli la regulator (capac sper ca ai inteles de data asta) trebuie sa o reglezi cu Vag-Com.
    Asta incercam sa spun si la problema lui strutu dar tu tot ii dai cu avansul.
    Daca e pusa distributia la punct iti garantez ca porneste indiferent cum dai avansul maxim in ambele parti. Adevarat porneste mai greu dar porneste.
    Se pot rezolva problemele, cu costuri minime , nu cu povesti sau sa-i faci sa cumpere subansamble complete (care nu sunt deloc ieftine) in cazul nostru, pompa, cand de fapt este o chestie minora.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2012
  14. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    E adevarat, asa am patit si eu dupa ce mi au schimbat garniturile la pompa,avansul era foarte retardat(nici nu intra in grafic) si aprox. la -18 grade pornea masina la prima cheie.
     
  15. jacksson87 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    audi a4, 1z 95
    buna ziua.
    din numeroase cautari pe net am dat de acest forum.
    poate ma poate ajuta cineva si pe mine!
    ma distrus masina asta.
    pana acum nu am avut probleme majore cu ea.
    ce sa intamplat imi curgea motorina pe la capacul de la pompa,am fost cu ea la mecanic,si mia zis ca trebuie sa schimbe 2 garniturii,zis si facut amcomandat garniturile care au venit in set,cele 2 care imi trebuiau si mai cateva care nu lea folosit,dar la magazin au spus ca doar asa se aduc.
    lea schimbat mecanicul,nu mai curge motorina ,dar acuma are o trepidatie la anumite turatii cam pe la 1000/1200 rpm.
    iar dimineata porneste mult mai greu.
    iam facut si diagnoza,nici o eroare.
    daca puteti sami dati un sfat!
    oare o fi decalibrato cand mia schimbat garniturile?
    la mecanicanicul care a schimbat garniturile am fost deja de 8 ori,el zice ca trebuie sa curete nu stiu ce regulator.
    dar cere cam scump si ma gandesc sa nudau bani de pomana si sa fie altceva.
    o fi decalibrata?se poate calibra cu vag-comul?
    cu stima
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca nu te-ai dus de la inceput la un service Bosch unde puteai sa iti demonteze toata pompa si sa schimbe tot setul de garnituri si apoi sa o puna pe stand sa o regleze, vei plati de 2 ori. Daca s-a demontat pompa si nu s-a calibrat la loc, ai debitul in balarii. Ai putea totusi sa verifici cu vag-com ce debit ai si unde e avansul. Probabil debitul e foarte mic, adica IQ mare.
     
  17. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    Corect. De verificat in primul rand iq si dupa avansul.
     
  18. jacksson87 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    audi a4, 1z 95
    salutare tuturor!
    am reusit sa vad iq-ul cu vag-com.
    IQ:9,3 si nu am reusit sa scad mai mult.
    de crescut merge sa il reglez.este vreo solutie sau trebuie sa o duc la calibrat ?
    avansul nu lam verificat ,dar cred ca e bun, deoarece nu sa demontat pompa
     
    Ultima editare: 28 Feb 2012
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Exact cum ti-am zis. Acum poti face ceea ce se numeste "hammer-mode". Se slabeste capacul pompei, iti trebuie cheia speciala pe care mecanicul sigur o are, se conecteaza vag-com si se da un mic soc capacului astfel incat sa modifici mecanic cursa bratului ce regleaza debitul in pompa. S-a mai discutat si pe net e destul material. Acelasi lucru il face si pompagiul pe stand. Am vazut cu ochii mei. Partea proasta e nici pe stand nu ti-l face cum trebuie daca nu stie exact pentru motorul tau cat trebuie sa fie. Dupa reglarea pe stand, eu aveam IQ 8 si puteam creste la 13. m-am dus inapoi, i-a dat un ciocan si a sarit la 2, probabil e f aproape de celalalt capat. Mergi la mecanic si ar trebui sa stie despre ce e vorba, daca tot s-a bagat sa schimbe garniturile.
    Bafta.
     
  20. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN

Distribuie pagina asta