1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa Injectie - motoare diesel normale - NU PD - reparatii - Reglare Avans - probleme diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Pippo09, 3 Dec 2010.

  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Poate se sesizeaza un moderator si schimba titlul topicului,care e gresit,din POMPA MOTORINA in POMPA INJECTIE!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a rezolvat. :)
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu in totalitate :)

    "motoare diesel normale - NU PD" trebuie sa dispara,pt ca e clar ca pompa de injectie au numai non pd-urile :)
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    L-am lasat asa. Stiu ca suna a pleonasm :) dar multi useri confunda destul de des topicurile unde trebuie sa scrie. :)

    Unii useri nici acum nu fac diferenta intre diesel normal cu pompa de injectie - diesel Pumpe Duse (Pompa Injector) si diesel Common Rail (Injectia in Rampa Comuna).

    Pana cand vor mai invata, va ramane asa titlul topicului. Oricum si asa sunt in ceata ca toata lumea stie de pompa de motorina nu de pompa de injectie motorina. :)

    Seara buna
     
  5. jacksson87 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    audi a4, 1z 95
    arazvan2002,multumesc de raspuns.
    incerc astazi,varianta ce ai precizat.
    dar totusi sant putin nedumerit,cateva postarii in urma spuneai ca ar fi trebuit facuta reglarea pe banc,dar daca si aia tot cu ciocanul o regleaza,cum spui tu ca ai vazut, nu vad rostul.ma gandeam ca au ceva scule speciale.
    incerc varianta spusa de tine si revin.
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E recomandat sa se faca pe banc pentru ca se monitorizeaza functionarea pompei. Teoetic ar trebui lasata catevA ore sa mearga pe banc. Si cand e pe banc, tot cu ciocanul o regleaza dar se uita pe aparate. Tu o sa faci asta pe vag-com.
     
  7. jacksson87 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    audi a4, 1z 95
    am reusit pana la urma.multumesc arazvan2002
    am ciocanit putin capacul spre baterie cum spune in tutorial,acum am IQ:3,7.
    porneste mult mai usor,dar trepidatia acea pe la 1000/1200rpm nu a disparut.
    daca merg mai agresiv nu face figuri,doar daca o tin constant la 1000/1200rpm.
    mecanicul care a schimbat garniturile o tine pe a lui ca trebue curatat regulatorul,ca are nustiu ce magnet pe acolo si se aduna span,asta cuzand trepidatiile.
    sa mai confruntat cineva cu asa ceva
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Verifica si avansul acum. Regulatorul nu stiu ce este. Nu cunosc chiar asa bine. Poate vrea sa zica motorasul pas cu pas de la avans. Sau poate senzor volanta? Dar nu trepideaza de la ala motorul. Eventual iti face alte probleme, arata gresit turatia sau nu porneste cum trebuie, nesesizand rotatia.
     
  9. jacksson87 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    audi a4, 1z 95
    nu porneste ok
    avansul e in grafic.
    "motorasul pas cu pas de la avans" nu stiu ce e acesta.
    cum arata?unde e pozitionat
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca avansul e la locul lui, nu stiu ce alte chestii ar mai putea fi. Sa inteleg ca inainte nu ti se intampla sa trepideze. Poate revine cineva cu alte idei.
     
  11. jacksson87 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    audi a4, 1z 95
    salt !arazvan2002
    "motorasul pas cu pas de la avans" nu stiu ce e acesta.
    cum arata?unde e pozitionat
    am cautat de am rupt!dar nu-l gasesc ,nici in etka,nici in elsa
    ai avut probleme cu el?
    cu stima
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu-ti bate capul cu asta. Motorasul respectiv, ca nu stiu exact cum ii zice, e in partea de jos a pompei prins cu 2 suruburi cu torx. Acolo se duc niste fire. Ar fi trebuit demontat si ala, curatat si schimbate garniturile. Daca nu la ala se refera, chiar nu mia stiu ce regulator. Mie mi-au demontat pompa de pe masina si au desfacut-o pana la ultima piesa si au folosit cam toate garniturile din punga aia.
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai selectat tipul motorului cand ai verificat avansul?
    Motorul era cald?
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca poti, fa un printscreen un ecranul in care vezi avansul. Am putea vedea daca e totusi ok sau nu. Totusi e posibil sa nu fie de la avans tremuratul, mai ales ca zici ca e in grafic.
     
  15. jacksson87 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    audi a4, 1z 95
    ovidiutm
    am selectal tipul de motor
    temperatura motor era la 92!
    arazvan2002.
    am cautat de nebun ,dar nu gasesc nici un motor care sa fie montat pe acest tip de pompa.
    ai cumva codul reperului?
    poate asa imi dau seama unde e pozitionat .
    si cum sa deregla daca mecanicul a dat jos doar capacul de la pompa,am stat langa el!pompa nu a miscat-o ,doar capacul are niste suruburi imbus ,nu stiu denumirea .
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    automatic advance mechanism bosch ve Asta poti cauta pe google sau in link-ul de mai jos.
    http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=437307
    In pdf-ul atasat se gasesc schite cu pompa demontata. Reglarea automata a avansului este formata din piesele din partea de jos. "motorasul' e piesa 424.
     
  17. jacksson87 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    audi a4, 1z 95
    salut

    salut arazvan2002.
    te referi la electrovalva aceasta?
    1z.jpg
    de pornit a pornit foarte usor:kiss:
    dar surpriza neplacuta:uhm:
    picura doar cand e pornit motorul ,undeva intre partea de aluminiu si partea metalica in care sant conductele:uhm:,
     
    Ultima editare: 1 Mar 2012
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Da, la electrovalva respectiva ma refeream si tot ansablulul. Daca ai posibilitatea, schimba si acolo garniturile. Imi pare rau ca iti spun, dar cred ca ai cam facut treaba de mantuiala. Mai bine dadeai pompa jos, o duceai la meseriasi, ti-o reglau de la inceput si gata. Pe mine m-a costat 600 lei, a fost cam scump, dar macar nu am avut probleme. Am reglat apoi IQ tot acolo.
    Softul ala Vivid e al tau luat de pe net sau de la vreun service? Pare interesant.
     
  19. olivianf

    olivianf 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4, 1.9TDI
    Stie cineva daca o pompa injectie de pe un motor TDI 110CP, cod:AFN se potriveste pe motorul meu 1Z?
     
  20. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    Salutare. Poate sunt putin offtopic vroiam sa intreb....Ovidiu spunea ca interfata 10 .6 vag-com nu ar fi buna pentru reglarea avnsului si IQ. Intentionam sa o cumpar maine dar acum am vazut intamplator discutia si parca stau putin pe ganduri, fiindca acesta era principalul motiv pentru care vroiam sa o achizitionez si evident ca m-am saturat sa dau tot cate 50 de lei pe o diagnoza. Ce ma sfatuiti? Si inca ceva: ce inseamna IQ? Debitul de motorina sau ce anume? Multumesc
     

Distribuie pagina asta