1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa Injectie - motoare diesel normale - NU PD - reparatii - Reglare Avans - probleme diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Pippo09, 3 Dec 2010.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu Ovidiu?
    Te intreb pentru ca sincer sa fiu nu vad de ce nu ar fi buna v. 10.6 pentru reglatul IQ-ului.

    I.Q. vine de la INJECTION QUANTITY.
    Asadar cantitatea de injectie se poate modifica intr-o oarecare masura insa DOAR pe motoarele nonPD.
     
  2. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    parula66 am vazut ca a scris, nu tu Ovidiu. Scuze. Deci pana la urma o sa imi comand versiunea 10.6. 110 lei imi cere pe interfata
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Poti sa iei si v11 daca e la acelasi pret.
     
  4. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    Salut. Am vazut postul tau despre IQ. O sa incerc sa fac si eu la fel, dar mai intai am vazut ca trebuie verificat avansul. Imi poti spune, te rog cum se face? Si inca un lucru. Motorul trebuie sa fie pornit nu?
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pt Iq trebuie pornit. Avansul il verifici, opresti, misti pompa in directia respectiva, strangi, pornesti si verifici.
     
  6. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    Tocmai am incercat sa imi verific IQ si nu pot. am facut exact ca in pasii aratati de tine, dar nu imi apare nimic in casutele alea.
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca ai o pb cu interfata. Uite-te la about ca probabil scrie Not registered. Ti-a facut update. Pune si un printscreen din ambele ecrane.
     
  8. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    am verificat IQ in felulul urmator. nu stiu daca e bine de aceea va intreb. am intrat la engine>measuring bloks si acolo am intrat pe canalul 015 si acolo am RPM 900, IQ variaza intre 3 si 4 de regula sta mai mult pe 3.6 combustibil consumat 0.40l/h si ultima casuta care e tot IQ este 0.00. ma intereseaza daca cantitatea de motorina e ok si daca da, cum verific si avansul daca e in grafic?

    imi arata ca e full/activated. Nu are cum sa isi mai faca update in viata ei :)))
     
    Ultima editare: 19 Mai 2012
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru avans mergi la Engine, Measuring Blocks, bagi canalul 000 si dai GO. Jos undeva apare un buton ceva cu Basic settings parca, si apoi dai pe TDI timming. Cred ca am mai postat pe undeva. Daca e dereglat avansul cand apesi pe Basic settings se schimba mersul motorului. Alegi din lista din stanga jos tipul tau de motor si te uiti pe grafic. Trebuie ca apa sa aiba peste 80*C.
     
  10. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    salutare. am incercat sa fac exact asa, dar in casuta aia de la timming imi apare 0 si langa scrie,timing is to retardet to be plotted
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Atunci ai aflat si unde e avansul tau, in balarii :). Daca iti porneste greu, departeaz-o vreo 2mm de motor, evident prin rotire.Ii faci niste semne cu un cui. Verifici din nou si daca a venit in grafic undeva sa fie vizibil, mai reglezi putin pana vine unde vrei tu. Cauta postari mai vechi ca am mai descris procedeul.
     
  12. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    Pompa la mine nu se invarte, e fixa. Trebuie sa slabesc cele trei suruburi de la fulie si sa invart de axul pompei spre radioator (sensul acelor de ceas) ca sa imi vina in grafic? Avansul dinamic, asa am citit pe net ca se numeste "acel avans" care poate fi reglat din VAG, nu se poate face la NPD? Atasez si cateva log-uri facute. Primul cu numele "turbo" l-am facut in treapta 2 restul in treapta 3.
    Vezi atașament Log.zip
     
    Ultima editare: 20 Mai 2012
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Avansul dinamic e altceva. Tu ai nevoie deocamdata sa faci avansul static. Daca zici ca tu ai suruburi la pinion e si mai bine. Slabeste-le si invarte axul spre radiator putin. Probezi si apoi faci din nou. Cam asa ar trebui.
     
  14. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    Arazvan2002, scuze ca te tot intreb atatea, dar acum am luat si eu interfata si is curios sa aflu cat mai multe. Stau noaptea si pana pe la 3 si citesc :)).
    M-am mai uitat la ceva poze pe net dar tot nu imi dau seama unde trebuie sa fie intersectia celor 2 linii? Pe linia aceea albastra, cea din mijloc?
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Uite-te aici. Pe linia albastra e perfect dar merge putin mai bine daca e putin deasupra liniei. Raspunde mai bine mai ales daca dai un IQ mai mic. Motorina putin in exces cu IQ mai mic asociata cu putin avans.

    http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
     
  16. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    Deci, din avans dinamic, nu am nici o sansa sa o aduc in grafic, corect?
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Asta static te ajuta sa iti porneasca masina cum trebuie si influenteaza si pe cel dinamic apoi. Nu stapanesc nici eu perfect treburile astea si uneori e posibil sa spun si prostii.
    Un articol cu avansul dinamic era pe VWforum, la sectiunea TDI forum. Modificarea avansului dinamic e un fel de tuning-ul saracului. Sper sa nu se supere moderatorii :)
     
  18. nick4you

    nick4you 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDi, 110 cp, AHF, 2000
    Am inteles in mare parte. Multumesc pentru raspunsuri. O duminica placuta sa ai, la fel si restul colegilor
     
  19. Veveritzubrowneyes

    Veveritzubrowneyes 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2009
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A4 B7 Avant 1,9 Tdi, BRB, 116 ps, 6S. 2008
    Am nevoie de o informatie privind pompa de Injectie la Motorul 1.9 TDI, non PD, Cod AFN, 110 Ps. ( Cred ca sunt nevoit sa imi achizitionez alta pompa la masina din semnatura ). Exista cumva mai multe tipuri de pompe pentru acest tip de motor, exista diferente de Coduri/serii ale pompei. Sau exista doar un singur model de pompa. Va multumesc
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Exista cu cap de 10mm la modelele cu transmisie manuala si cu cap de 11mm la cele automate (cred ca A3 ALH automat). Oricum, in principiu cel mai bine iei dupa codul pe care il are a ta. Ce a patit pompa, s-a dus capul?
    Posteaza seria ta si ma uit si eu la mine sa vdm ce am.
     

Distribuie pagina asta